45 dni servisnega roka oz. nov izdelek

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Torej moje vprašanje je sledeče. Pokvaril se mi je televizor (na začetku je nehala delovati spodnja tretjina osvetlitve zaslona, potem se je to razširilo na 2/3 zaslona).
Zadevo sem javil na servis, 13.7. me je klical serviser, da bo prišel po TV in ga odpeljal na servis. 14.7. je klical, da 13.7. ni uspel priti in da lahko pride 14.7. oz. ali jaz televizor še lahko kolikor toliko uporabljam. Odgovoril sem mu, da se sicer zelo slabo vidi, je pa boljše kot nič. Potem je rekel, da bo trajalo 2-3 tedne da dobi rezervne dele in da predlaga da imam televizor ta čas doma. S tem sem se strinjal, poslal sem mu še serijsko številko aparata po mailu, ker jo je potreboval za naranje rez. delov. No prejšnji teden sem poslal mail kaj se dogaja z mojo reklamacijo, vodja servisa je odgovoril, da potrebuje od mene še račun (kar sem mu takoj poslal), potem pa je odgovoril, da preverja in da javi kdaj bo urejeno. Danes smo 29.8. in še nobene besede (torej minilo je 45 dni).
Moje vprašanje je sledeče, nimam servisnega zapisnika, imam pa zabeležen klic 13.7. in 14.7. z njihove strani in pa mail v katerem sem jim poslal serijsko številko in sliko napake, na to sem dobil odgovor: Ok, naročeno.
Ali se to lahko šteje kot dokaz, da je zadeva bila takrat ''sprejeta v reklamacijo'' ali ne?
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Komuniciraj pisno. Npr. prineseš na servis, dobiš izvod potrdila.
Email se sicer tudi nekako uradno priznava kot dokument, samo verjetno nimaš potrdila, da so prejeli. Imaš?
smile-1.gif
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Rok začne veljati po prejemu na servis, ti pa si imel TV doma in si ga uporabljal, zatorej
ne-ne-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
No saj to me zanima, ker v bistvu je bila javljena napaka. Malo me firbec matra kako je pravno to urejeno. Pač TV je še vedno delujoč vendar z določeno okvaro, ki onemogoča normalno uporabo. Servis je rekel, da naj se zadeva pač ta čas uporablja kolikor se lahko, ker se bo na dele čakalo 2-3 tedne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Se bojim da bos kratko potegnil.
Kako je z nadomestnim aparatom v casu garancije? Ti pripada ali je to dobra volja serviserja (mocno dvomim)?
Nesi na servis in zahtevaj nadomestni aparat, oziroma se informiraj ce ti ta pripada.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Mah ne gre se mi za nadomestni aparat, ne gre se mi za nov TV, samo blesavo se mi zdi tako nategovanje.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Kadarkoli se ti stvar pokvari ( garancija ), jo nesi na servis in je ne imej doma. Doma se ti ne šteje 0. Z naročanjem rezervnih delov so te prepeljali žejnega čez vodo.

Isto delajo zdravstvene ustanove." Pridite se naročit čez 2 mes.". Tako umetno skrajšujejo čakalno dobo.
evil.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
No da zaključim zadevo, prej sem dobil mail od predstavnika blagovne znamke, da se tega panela več ne dobi in da bom dobil nov aparat, tako da (upam) da bo s tem zadeva zaključena, ker to je bilo pa res malo ''šalabajzersko'' s strani servisa.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ja spet zanimivo vprašanje, na ta aparat je bila podaljšana garancija 5 let (neka akcija), domnevam da pri novem velja pač garancija za nov aparat, ki je po defaultu 2 leti?
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Novi aparat ti morajo dati pod enakimi pogoji, kot si imel starega. Če se ti je aparat pokvaril v 2,5 leta, boš imel z novim aparatom še samo 2 letno garancijo. Malo jutri.
Ti izbiraš kaj boš imel. Novi aparat, denar...
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
"Podaljšane" garancije
Precej verjetno je, da vam je trgovec ob nakupu gospodinjskega aparata, računalnika, televizorja ponudil možnost, da dokupite garancijo, ki jo boste lahko uveljavljali, potem ko bo izdelku potekla obvezna garancija. Ponudbo ste sprejeli, saj ste pričakovali, da boste imeli v primeru težav z izdelkom v tem podaljšanem obdobju enake pravice kot med trajanjem obvezne garancije.

Obvezna garancija
V Sloveniji je v primerjavi z drugimi evropskimi državami, ki obvezne garancije ne poznajo, ta pravica potrošnikov natančno zakonsko določena. Če izdelek v določenem roku ne bo deloval brezhibno, mora podjetje potrošniku brezplačno zagotoviti popravilo in ga izvesti najkasneje v 45 dneh. Če tega ne stori v zakonsko določenem roku, mora potrošniku zagotoviti nov izdelek.

Podaljšana garancija, ki to ni
Ob nakupu izdelka trgovci potrošnikom ponujajo ugodnosti oziroma pravice, ki jih lahko zaradi okvare izdelka izkoristijo tudi po poteku obvezne garancije. Ne zgodi se prav redko, da trgovci možnost podaljšane garancije kupcu predstavijo skupaj z obvezno garancijo, kar seveda pri potrošniku vzbudi vtis, da si bo z dodatnim plačilom v primeru okvare izdelka zagotovil še nekaj brezskrbnih let.

Ob branju splošnih pogojev podaljšane garancije pa se hitro izkaže, da pravice niso enake tistim iz obvezne garancije. Najpogosteje prodajalci ne določijo roka, v katerem mora biti izdelek popravljen, predvidena je soudeležba potrošnika pri stroških popravila (npr. v višini 25 % vrednosti popravila). So celo primeri, da začne teči rok pri podaljšani garanciji z dnem izročitve izdelka potrošniku, to v praksi pomeni, da se določeno obdobje ta garancija prekriva z obvezno garancijo.









 
Nazadnje urejeno:

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Citat:
Uporabnik luciano pravi:
Novi aparat ti morajo dati pod enakimi pogoji, kot si imel starega. Če se ti je aparat pokvaril v 2,5 leta, boš imel z novim aparatom še samo 2 letno garancijo. Malo jutri.
Ti izbiraš kaj boš imel. Novi aparat, denar...

Hvala za odgovore, vendar pri mojem aparatu je bila osnovna garancija 1 leto, so pa imeli takrat akcijo, da si ob registraciji prejel 5-letno ''jamstvo'' tako da je tukaj spet malo ''gray area''
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Imel sem isti problem , preko kataloške prodaje sem kupil TV ki je čez kak teden crknil. Na servisu so ga popravljali prvič, drugič, tretjič, jaz sem vse vozil pa sem pa tja pa je ok pa bomo popravili pa smo popravili, pa jutri ,...po dveh mesecih mi je bilo zadosti in sem ga vrnil prodajalcu z obsežno servisno dokumentacijo kjer sem tudi usrtal servis do konca in priložil vse papuirje, imena klice in da imam kljub petim obiskom še vedno pokvarjen tv,...na srečo so ga vzeli nazaj in mi vrnil kupnino.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.913
114
63
mb+ -20km
Da obudim malo temo

18.02. sem dal en sesalnik nazaj v trgovino Big Bang pod garancijo, seveda poteklo več kot 45 dni, danes klical, pravijo, da še nimajo sesalnika iz servisa.
Seveda sem vprašal glede teh 45 dni in pravijo, da zaradi korone naj ne bi delal servis?
Kakšne imam možnosti, da dobim nov sesalnik?
lp
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB

Uveljavljanje garancije​

V primeru uveljavljanja garancije, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

V primeru, da proizvajalec v roku 45. dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.


Z pisnim zahtevkom se obrni na trgovino in zahtevaj nov izdelek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Runo in tony