318i

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Kar ti paše je pac subjektivno. Ce so ti ok 17", sedezi iz blaga in 150KM pac vzami to in se ne oziraj na druge.
Js vem, da bi vzel 19" + alcantara + 320i, pa te grde rjave barve bi se tudi izognil, ampak to je moje mnenje. Po drugi strani pa panorame ne bi vzel nikoli in se ne sprasujem, zakaj bi jo kdo imel, ocitno ze vidi nekaj v njej.
Nekdo zgoraj je nalepil rabljenega z m paket, tisti bi bil ok, ce bi js izbiral.

ne vem, kje si našel grdo rjavo barvo...
jest sm poklikal
Citrine Black metallic
za 2140€ ;)

je pa tko... men bi pasal en M3, poklikal bi pa select all... sam žal to pač ne gre... kaj misliš zakaj?
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.172
489
83
Na previewu je izgledala rjava, nisem se pa poglabljal, kaksna tocno je izbrana. Mogoce ze slabo vidim :oops1:

Screenshot_2021-02-13-21-32-29-973_com.android.chrome.jpg
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.476
113
Ma glej, vrži gor ene 17 col iz konfiguratorja. Avto bo malo bolje zgledal, guma je še vedno poceni pa udobja ne boš zmanjšal. Na 16 balonih bo avto kot žvečilni gumi. Z 17 pa malo manj. Pri 18 colah ti zahteva športno podvozje kar je v tvojem primeru brez veze, 156 konjev.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Not that shit again. Kdo bi to šel delat pri novem avtu?

In zakaj ne bi, samo zaradi garancije?

Oče ga je peljal optimirati novega, nikoli problema tudi na servisu mu nikdar niso nič rekli in so mu kljub optimizaciji že menjali pod vpoklicem brezplačno egr ventil ter hladilnik (bmw).

Tako, da vprašanje, če to sploh vidijo, je pa tuner rekel, da če posodabljajo računalnik na uradnem servisu, se mu samo pelje ponovno nazaj, da naložijo isto mapo nazaj ;)
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Kaj vse pa je potrebno narediti za doseg tega stg1? Valda ni tu samo optimizacija računalnika v igri.

Uff ne vem kako naj razlozim ampak 114i si bp s stage 1 spravil na “normalne” konje iz bogih 102hp, se pravi na dobrih 200hp (n13b16 motor 3 cilinderc)...

Poznam nekoga s s 114i in je neverjetno zadovoljen, zamenjati je dal samo podvozje namesto original je vzel kombinacijo bilstein/h&r ...pa tovarniski m paket, kar pomeni ze seveda sportne sedeze itd....

Nekateri bmw motorji imajo res neverjeten tuning potencial ze s stage 1 ;)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
N13B16 v 114i je 1.6 4-cilindraš, identičen motor kot v 120i s 177 konji.

Pri vstopnih BMW-jih so ponavadi motorji zgolj detunane verzije močnejših, včasih s kakšnimi modifikaciji, včasih pa zgolj s softwarom (primer zgoraj). Od tod tudi tako velik prirastek zgolj s "čipanjem". Saj je podobno tudi pri kakšnih ostalih znamkah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
N13B16 v 114i je 1.6 4-cilindraš, identičen motor kot v 120i s 177 konji.

Pri vstopnih BMW-jih so ponavadi motorji zgolj detunane verzije močnejših, včasih s kakšnimi modifikaciji, včasih pa zgolj s softwarom (primer zgoraj). Od tod tudi tako velik prirastek zgolj s "čipanjem". Saj je podobno tudi pri kakšnih ostalih znamkah.

Jap, sem se malo zatipkal ;)

Nekateri pa kar ne verjamejo, da je mozen tak prirastek kljub “minimalni” optimizaciji :)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.967
16.092
113
Meni osebno so poznane take fore z namernim omejevanjem drugače močnejšega motorja in ravno zaradi tega sprašujem ali je v dotičnem primeru catch zgolj v elektroniki ali je treba tudi kaj od hardwarea zamenjat. Načeloma so pa velike pridobitve na moči pri minimalnih dodelavah bolj pogoste pri turbo motorjih kot pri atmosfercih - tam zrihtaš samo to, da motor malo bolj zadiha pa imaš že cel'ga f00ka konjev več.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
Meni osebno so poznane take fore z namernim omejevanjem drugače močnejšega motorja in ravno zaradi tega sprašujem ali je v dotičnem primeru catch zgolj v elektroniki ali je treba tudi kaj od hardwarea zamenjat. Načeloma so pa velike pridobitve na moči pri minimalnih dodelavah bolj pogoste pri turbo motorjih kot pri atmosfercih - tam zrihtaš samo to, da motor malo bolj zadiha pa imaš že cel'ga f00ka konjev več.

Samo elektronika v teh primerih ;)

Recimo 320d lahko iz serijskih 190hp spravis samo na cca 220hp s stage 1 optimizacijo brez hardware-a...

Bencinarji imajo kar precej vec potenciala.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Meni osebno so poznane take fore z namernim omejevanjem drugače močnejšega motorja in ravno zaradi tega sprašujem ali je v dotičnem primeru catch zgolj v elektroniki ali je treba tudi kaj od hardwarea zamenjat. Načeloma so pa velike pridobitve na moči pri minimalnih dodelavah bolj pogoste pri turbo motorjih kot pri atmosfercih - tam zrihtaš samo to, da motor malo bolj zadiha pa imaš že cel'ga f00ka konjev več.

to so bolj papirnati konji
sem mel priliko ene dva kroga peljat mazdo, shekano na 175 iz G120... pa nisem opazil čist nobene razlike
potem so mi razložili, da zadeva začne žvižgat nad 4000 obratov...
ok, samo tm tud navadna mazda čist lepo žvižga, nimam nobenih pripomb

jest bi kakšnega dodatnega oslička rabil ko pospešujem v 6 iz 60 km/h ne pa pri 90 v drugi
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.165
366
83
Goriska
to so bolj papirnati konji
sem mel priliko ene dva kroga peljat mazdo, shekano na 175 iz G120... pa nisem opazil čist nobene razlike
potem so mi razložili, da zadeva začne žvižgat nad 4000 obratov...
ok, samo tm tud navadna mazda čist lepo žvižga, nimam nobenih pripomb

jest bi kakšnega dodatnega oslička rabil ko pospešujem v 6 iz 60 km/h ne pa pri 90 v drugi

Mazda je atmosferc kajne, ce se ne motim brez turbine?