318i

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.998
1.440
113
Nič ni dizel out, bo še kar nekaj časa klenkal po naših cestah. Glupa propaganda, potem je pa tiho, ko človek pokaže, da je dizel čistejši od bencinarja.

Pa nekako dvomim, da imajo tanove mašine še kar iste težave izpred 10ih let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter in Pepe
2. okt 2007
3.795
2.280
113
Nič ni dizel out, bo še kar nekaj časa klenkal po naših cestah. Glupa propaganda, potem je pa tiho, ko človek pokaže, da je dizel čistejši od bencinarja.

Pa nekako dvomim, da imajo tanove mašine še kar iste težave izpred 10ih let.

dizel B47, 3x krat (dvakrat garancija, enkrat kulanca) menjan EGR, prevoženih 75 tisoč...enkrat na AC obstal v zasilnem programu (pri 45 tisoč km)
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Tudi meni se zdi ta avto lušten, samo problem je da ne moreš praktično nič opreme dodati.
Drugi problem je, da avta ne moreš sprobat, ker ga enostavno nimajo.(klical na Wallis motor) ravno ta teden.
BMW.si na svoji strani nima niti cenika (kot je bil pol leta nazaj) samo konfigurator, prodajalci so pa do strank kot so bili na Cosmosu...
imel bi pa ne moreš dodat:
radarski tempomat, gretje prvih sedežev gume 17 ali pa 18 col ,car play ....pa še kaj
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
dizel B47, 3x krat (dvakrat garancija, enkrat kulanca) menjan EGR, prevoženih 75 tisoč...enkrat na AC obstal v zasilnem programu (pri 45 tisoč km)

a misliš da z modernim bencinarjem pa ne bi

ali z električarjem, ko bo elektronika šla po zlu (in šla bo, nič bat)

preprosto ni ekonomske računice v izdelavi pretirano zanesljivih avtov
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Itak, vseeno je ali je B47 ali pa B48. Iskalni izraz B48 Motorschaden žal vrne precej zadetkov. Garancije da so težave pri novi generaciji serije 3 odpravili žal ni. Žal zato, ker je avto všečen in top za vozit...
 
Nazadnje urejeno:

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Kako pa to izgleda, da obstaneš na AC v zasilnem programu? Vem, kako izgleda, da obstaneš na AC brez goriva... ampak v zasilnem programu?

meni se je pred15 leti zgodilo na peugeotu. Avto je crknil, potem pa ob javljeni napaki ni sel hitreje od neke zelo nizke hitrosti, pomoje cca 40kmh
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Kako pa to izgleda, da obstaneš na AC v zasilnem programu? Vem, kako izgleda, da obstaneš na AC brez goriva... ampak v zasilnem programu?
Obstaneš lahko le na en način. Stojiš pri miru. Domov se v zasilnem programu ne moreš priplazit, ker 40 kmnah ne gre po AC. :)
 
2. okt 2007
3.795
2.280
113
Kako pa to izgleda, da obstaneš na AC v zasilnem programu? Vem, kako izgleda, da obstaneš na AC brez goriva... ampak v zasilnem programu?

ni ve moči, kot da turbina ne dela, hitrost pa naj bi bila omejena, sam se peljal cca. 80 km/h, bil pa sem ravno bil na poti v službo in se sem zapeljal na servis.

V tujini ali kje drugje pa bi klical asistenco.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in XXXL

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Obstaneš lahko le na en način. Stojiš pri miru. Domov se v zasilnem programu ne moreš priplazit, ker 40 kmnah ne gre po AC. :)
Kar imam izkušenj z zasilnim programom je to Audi... moči ni bilo, obrati mislim da max okoli 3k, počasi se je tudi 100km/h nabralo, kot s fičotom včasih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.738
15.783
113
Meni je na F31 vrglo v zasilni program zaradi napake na EGRju zaradi česar je bil izveden tudi vpoklic vozil. Sem bil na AC in je bilo tako, kot so že drugi napisali - avto praktično brez moči ampak nisi pa omejen na kakšnih 40km/h, je šlo tudi do 120 ampak bi pospeške lahko štopal s koledarjem.
To je bila edina napaka oz. težava na vozilu v 4ih letih in ga v bistvu samo servisiram pa vozim, stroške menjave EGR ventila ter še nekaj drugih stvari pa je kril BMW. In ja, težava je bila v tem, da ti v primeru te okvare "pije" hladilno tekočino in pod določenimi pogoji lahko pride do samovžiga, je šlo na ta račun kar nekaj bmwjev v luft. Posledično so meni po javljeni napaki na servisu odsvetovali nadaljno vožnjo dokler se ni zadeve uredilo, v nasprotnem primeru (torej v primeru da se ne glede na napako vozim dalje) pa - če bi prišlo do samovžiga - BMW ne bi kril celotne škode.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Zasilni program ponavadi max 2000rpm, cca 80kmh pri dizlu. Meni dve leti nazaj vrglo na avtocesti med prehitevanjem vozil v zasilni program zaradi turbine. Neumen obcutek, ko pri 190kmh izgubis vso moc, das zmigavec na desno in avtomobili na vozem pasu, ki si jih trenutek nazaj prehiteval besno trobijo. :rolleyes:

Pomojem sta dva programa, ker drugic je bil pa obcutek kot bi mi "izklopilo" turbino in sem rabil minuto do 100kmh, ampak neodvisno od obratov. Verjetno odvisno od resnosti napake.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Tako je.

V razredu Bmw 5 / Audi A6 / MB E je potem še Octavia, medtem ko Superb je pa nekje tam-tam z S klaso.
Po zunanjih merah so BMW 5, AUDI A6 in Mercedes E klasa po dolžini in širini res večji od Passata.
Ampak bom takole vprašal: kolikokrat si se peljal dejansko peljal v novi BMW 5-ici in recimo zadnjem Passatu?
Brat ima prvega, jaz drugega in sva pred časom prelagala zložene kartonske škatle iz Passata v 5-ico,guess what kar je šlo iz Passata brez muk, je šlo v BMWja komaj notri (oba karavana). Prostornost spredaj in na zadnji klopi spet tam-tam.
Ampak kaj bi to razlagal Alter vsevednežem, ki ste super za tipkovnico...

Pa pejd pogledat še gepeke BMW 3 sedan, Audi A4 sedan in Passata limo, pa boš hitro videl, da je med prvima dvema in Passatom konkretna razlika v velikosti.
Passat je dejansko avto za 4-člansko familijo, BMW 3jka in Audi A4 pa za športni par ali familijo z enim majhnim otrokom.

Pa ne mi zdaj, da je Passat iber-wagen (nikjer nisem tega rekel, po kvaliteti izdelavi je srednja žalost, no sicer sem že enkrat zapisal, da je bratu pri dobrih 30k km na prejšnji 5-ici odletel komplet motor), daleč od tega, samo malo je pa vseeno potrebno primerjat tudi notranje mere in gepek.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.738
15.783
113
Pa pejd pogledat še gepeke BMW 3 sedan, Audi A4 sedan in Passata limo, pa boš hitro videl, da je med prvima dvema in Passatom konkretna razlika v velikosti.
Passat je dejansko avto za 4-člansko familijo, BMW 3jka in Audi A4 pa za športni par ali familijo z enim majhnim otrokom.

BMW 3 ima res malo krize s prostorom ja. Se moram kar dobro "igrat tetris", kadar se kam vsi komplet (t.j. 2 odrasla, ne ravno majhna 12 letna punca ter srednje velik pes s svojim carboxom) kam odpravimo. Takrat (in bolj kot ne samo takrat) mi je kar žal, da nimam petice ali pa česa drugega/večjega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VAG

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Malo sem preletel temo in mi ni jasno, zakaj ste novemu kupcu predlagali na BMW-ju ACC kot dodatno opremo? To je ja tečno. Bodisi bo kako funkcijo moral izklopiti (mogoče celo pred vsako vožnjo?) ali še huje, v veliko situacijah v prometu bo treba uporabiti smernik, da ne bo nadležno. Če pa se stvar ne uporablja, pa ne vem, zakaj bi to naročal in plačeval.
:evil: