250e prenosa podatkov v dveh tednih pri Simobilu?!

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Kot da ne bi mogli v pogoje dati dodatno tocko "Se strinjam z belezenjem prometa za namen obracuna"

Kot da to ne bi poceli ze N krat... (belezili stvari, ki jih ne bi smeli)


(kot da bi Jadota bral)

in potem bi bral na forumu da nadzorujemo uporabnike,..
b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ce imate cesa dovolj v SiMobilu, so to izgovori.
wink-1.gif
 

LOFFELSPIEL

Pripravnik
10. jul 2012
33
0
6
Citat:
Računalničarji so že od nekdaj šibka točka Simobila. To govorim že od samega začetka, pa je še vedno isto. Tiskan račun dobiš še vedno kak dan prej kot e- račun. To je samo ena od cvetk.

pa računovodstvo itd....

Fantje in punce na Mobitelu majo to pošlihtan, greš na monitor in točno vidiš kaj in kako... da o ostalih storitvah ne govorim....

(zahtevam, da mi Mobitel zato začne plačevat)
cool-1.gif


ampak kar je res, je res... Vidim, da nimam samo jest tega mišlenja....
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
In kaj na monitorju tocno vidis? Monitor je bil fajn takrat, ko so ga lansirali (pred parimi leti)... Danes je ostal prakticno na podobni stopnji razvoja. Nic se ne da narediti preko monitorja (vklop/izklop storitev... in podobno)... Nekaj so sicer naredili preko moj.mobitel.si (moj.telekom.si) ... ampak izgleda tako, kot da bi te zadeve delali loceni oddelki, ki med sabo ne komunicirajo ...

20120717-qu72mjr2b5cwqgy2fwn1bh7p85.jpg


20120717-c7ycqnxt6iray9ahdu47h77dq4.jpg



20120717-c5dn873jgrewhey29gwbse3yjp.jpg



20120717-pygqu7f5y8iqawidnnb95ytmkq.jpg



Problemi so lahko pri vseh operaterjih... ampak se da vse resit... Lepa beseda lepo mesto najde... Ce pa zacnes problem resevati tako, da ze na zacetku menis, da so nesposobni in da je itak brezveze... potem pa marsikdaj tak odnos tudi dobis vrnjen ...

Mobitel je po mojem mnenju zaspal na lovorikah ... in ni vec tisto, kar je bil... Zdruzitev s Telekomom je to stanje se poslabsala ... Ostali tekmeci ne spijo in ne cakajo krizem rok... in to se pozna tudi na trgu ... Vcasih so visje cene upravicevali s kakovostjo storitve... sedaj ta izgovor "ne pali" vec...
smirk-1.gif
 

LOFFELSPIEL

Pripravnik
10. jul 2012
33
0
6
vidiš porabo, dejansko!!!
vidiš zakupljene minute, dejanske... itd...

Tam pa enostavnega števca ne znajo porihtat..
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Vecinoma so za visok racun in nenormalno porabo pomoje krivi sami uproabniki, ki so si kupili svoj prvi smartphone ... Zakaj imajo vedno samo nekateri take probleme... In pri Si.mobilu vsaj vecino takih raklamacij resijo v prid stranke...

Pred dvemi ali tremi leti je imela znanka problem pri Mobitelu... Doma nimajo druge moznosti interneta... zato so vzeli Instant Internet brez omejitve (takrat se mi zdi, da je bilo to 29€ mesecno)... Njen sin, ki je to uproiabljal na prenosniku, je vse skupaj vzel s seboj na dopust... seveda na Hrvasko... Racun je bil okoli 700 € ... ker je seveda "surfal" enako kot doma
bonk.gif


In takih uporabnikov je ogromno ... Sicer je osvescenost vedno boljsa ... ampak se vedno se najde kaksen tak, ki je presaltal iz Ericssona GA-628 ali Nokie 3110 na kaksnega od tapoceni Samsungov, HTCjev ... z opreacijskim sistemom... in seveda je bil po kaksnem mesecu jok in stok, ko je prisel racun ... Ce je to samo doma, se ni tak problem... Vecji problem nastane v tujini...
grims-1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Spremenite zakonodajo da bomo lahko posredovali točen promet,..

Ja nevem kako ma potem to reseno mobitel z monitorjem, men vse lepo pise kolk sem porabil prenosa, minut ,smsjevi itd in to na PCju
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Zakaj imajo vedno samo nekateri take probleme... In pri Si.mobilu vsaj vecino takih raklamacij resijo v prid stranke...
Ja ja, samo nekaterim ne dela prav:

Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Je na spletni strani pod pomoč / bob račun navedeno, da je težava:
opozorilo
v kolikor imaš vključeno podatkovno opcijo 1 GB prihaja do nepravilnega prikaza prenosa podatkov, saj sistem prikazuje porabljeno količino 1.024 MB že ob prvem prenosu, ne glede na dejansko porabo oz. količino prenesenih podatkov. težavo odpravljamo in se ti za nevšečnosti opravičujemo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Zakaj imajo vedno samo nekateri take probleme... In pri Si.mobilu vsaj vecino takih raklamacij resijo v prid stranke...
Ja ja, samo nekaterim ne dela prav:

Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Je na spletni strani pod pomoč / bob račun navedeno, da je težava:
opozorilo
v kolikor imaš vključeno podatkovno opcijo 1 GB prihaja do nepravilnega prikaza prenosa podatkov, saj sistem prikazuje porabljeno količino 1.024 MB že ob prvem prenosu, ne glede na dejansko porabo oz. količino prenesenih podatkov. težavo odpravljamo in se ti za nevšečnosti opravičujemo.

To je za bob ... Sicer je res lastnik Si.mobil... in sem preprican, da bodo tudi to uredili ... Ne mi govorit, da pri drugih operaterjih nikoli ni problemov...
rolleyes-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Problemi s stevcem (in drugi) so (bili) tudi na SiMobilu.

Govor je o SM in Bob. O drugih lahko v njihovih temah.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Zakaj imajo vedno samo nekateri take probleme... In pri Si.mobilu vsaj vecino takih raklamacij resijo v prid stranke...
Ja ja, samo nekaterim ne dela prav:

Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Je na spletni strani pod pomoč / bob račun navedeno, da je težava:
opozorilo
v kolikor imaš vključeno podatkovno opcijo 1 GB prihaja do nepravilnega prikaza prenosa podatkov, saj sistem prikazuje porabljeno količino 1.024 MB že ob prvem prenosu, ne glede na dejansko porabo oz. količino prenesenih podatkov. težavo odpravljamo in se ti za nevšečnosti opravičujemo.

To je za bob ... Sicer je res lastnik Si.mobil... in sem preprican, da bodo tudi to uredili ... Ne mi govorit, da pri drugih operaterjih nikoli ni problemov...
rolleyes-1.gif

Moram se spodtaknit ob ta prispevek..s števcem je vedno do sedaj bilo težave na Si.mobil-u žal..vem ker je moja še vedno ustraja na šit.mobil..
evil.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:


Moram se spodtaknit ob ta prispevek..s števcem je vedno do sedaj bilo težave na Si.mobil-u žal..vem ker je moja še vedno ustraja na šit.mobil..
evil.gif

To je enostavno laz... VEDNO niso bile tezave... Ne recem, da niso bile... ampak ne VEDNO
bonk.gif


P.S.: Ne delam pri Si.mobilu... in tudi nimam nobenih prihodkov od Si.mobila... Sem samo njihov zadovoljen uporabnik ...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
dajmo reči drugače,.. je bil promet narejen ali ne? če v gostilni poješ zrezek ga tudi plačaš,...
b
 

igors24

Pripravnik
5. maj 2010
505
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
dajmo reči drugače,.. je bil promet narejen ali ne? če v gostilni poješ zrezek ga tudi plačaš,...
b

Plačaš zrezek ne pa celo kravo. Stranki ste priznali napako, poračunali in rešen problem. Vse ostalo tu so samo provokacije in nima smisla, da nanje sploh reagiraš.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ne bova prisla skupaj,.. nevednost stranke ne opravicuje stroska, ki ga je naredila,..,.. zakaj jaz nimam problemov s prenosom podatkov? stranki pa seveda vsi kradejo in jo nategujejo,..
zaključujem temo ker predobro poznam obnašanje strank, njihovo "nedolžnost" in "nevpletenost",..

b
 

delter333

Guru
21. maj 2010
1.849
1.556
113
Notranjska
Dve leti sem uporabljal androida tako da bi lahko rekli da vem kaj je sveževanje podatkov. Madona še srfal sem z opero in ne stok brovserjem in bang. Dve leti računi po 20 - 30€ in nato "bang" 200 brez tujine. Potem se vam lahko smeji ker takih"nevednih" uporabnikov je veliko. Bi me pa izredno zanimale dotične ure prenosov in preko katerih baznih postaj, če se motim plačam dvojni račun
grims-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
no nekaj takega se je tudi meni zgodilo sedaj v avgustu, bilo je 6. avgusta, 1 dan pred koncem obračunskega obdobja. 5 avgusta zvečer pogledam stanje pa je blo nekje okrog 1 GB podatkov, zjutraj ob 5 pa dobim sms da sem porabo 80% svojega zakupljenega prenosa... no ker imam zakupljeno 5 GB, pa ker imam doma telefon priklopljen na WI FI me je skoraj kap ko sem zjutraj pogledal in imam stanje 4,5 GB prenešenih podatkov....no sem klical na simobil, so bli prijazni ni kaj, sva se s punco tam vse dogovorila in sedaj čakam na končni obračun da vidim dejansko stanje...sicer mi dol visi, ker so količine zakupljene, ampak števec zagotovo ne dela pravilno.

No za nameček sem izvozil še podatke iz moj simobil v excel in sem tam videl svojo dejansko porabo (no tisti klasično) nekaj čez Gb podatkov....tak da očitno imajo probleme na Simobilu s števcem....


edit. Sem sedaj še 1x pogledal in imam po nekem čudežu sedaj na moj. simobil tudi obračunane te podatke...pa to ne moreš verjet...nikoli mi nebo jasno kako, glede na domači wifi...
 
Nazadnje urejeno: