na trgu se je na tem področju malo spremenilo... distribucijo dell je dobil tudi asbis, ki je toshibi uspešno dvignil tržni delež - seveda tudi tako, da so cene postale primernejše, verjetno se podobno obeta tudi pri Dell produktih.
kar se tiče pa požrešnosti fmcja pa ne bi tako na hitro rekel, da je krivda samo njihova, če računalnik, kupljen v drugi državi nima world wide garancije za to ni kriv distributer iz tvoje države ravno tako, če ti računaš na onsite garancijo in jo prenosnik, ki ga kupuješ v tujini nima, ker ga prodajalec kjer ga kupujkeš ni naročil kot takega, za to ni kriv distributer iz tvoje države.
In verjetno mi ni potrebno razlagati da je računalnik z osnovno back to point of sale garancijo cenejši od tistega, ki ima za nas najbolj osnovno back to service point ali pa celo on site garancijo.... no tukaj potem pride že do prvih razhajanj glede cen, ki pa so v očeh kupcev pri nas videni kot požrešnost prodajalca