1.6 TDI 110 DSG

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Tole je že totalno offtopic in nevem kaj želiš povedat, napisal sem samo to, da se včasih dobi iz zaloge tudi kaj pametnega za nekoliko bolj ugodno ceno in ne samo avtomobile za nezahtevne povprečneže, ki so po tvoje itak dražji kot novi (če si seveda car in se znaš zdilat). To, da je največ takih, ki se najbolj prodajajo, je edino logično in nikoli nisem trdil, da ni res. Se pa dobi tudi kaj več iz zaloge, seveda pa je treba malo pogledati pri različnih prodajalci in tudi vedno se ne najde to kar iščeš (logično in potem pač naročiš po naročilu).

Zakaj potrebuješ 240 konjev, pa res ni predmet te debate. Tudi 190 jih ne potrebuješ, ali pa 150, pa se vseeno prodajajo tudi močnejši avtomobili. Kot pravim že ves čas, ima vsak svoje potrebe in prioritete. In ja, Passatov se proda kar nekaj tudi pri 30-40k, ker enostavno pri premium znamkah dobiš manj opreme. Nekaterim pač ustreza naloudan avto in se ne obremenjujejo s tem, da jih ti enačiš z mesarji. Pa velikokrat so v podjetjih v ozadju še kakšni principi v stilu samo da ni premium ne glede na ceno (neumno ampak taka je relanost). Kolega je ravno vzel testnega Passata 2.0 TDI (190 konjev) DSG Highline R-Line z nekaj bombončki. Je bilo kar nekaj Highlineov na izbiro, res pa da večina s 150 konji in manj dodatne opreme. Seveda je Comfortlineov še več.

Sedaj pa se umikam iz te debate, imaš pač drugačno mnennje. Izkušnje z DSG pa sem napisal že par postov nazaj, ostalo pa mislim, da avtorju temo ne bo koristilo....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Car si, če se za avto po naročilu zdilaš za isti skonto kot iz zaloge. Ali boljšega.

Pri VW se že po "defaultu" na avto po naročilu dobi večji popust kot na tistega iz zaloge. Če je pa to samo trenutno stanje zaradi "afere" pa nevem.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Pri meni je bila cena v obeh primerih enaka oziroma je bila pri tistem iz zaloge celo večja, ker je imel še nekaj stvari, ki jih nisem potreboval (plačat jih moraš pa vseeno).

Še bolj bedasta situacija je nastopila ko je uvoznik znižal cene (za 2700eur), na avtih na parkingu pa so ostale prejšnje, višje. Sicer bi dali nek popust, a ne toliko, saj so rekli da sebi (kot uvoznik) pač ne bodo šli v minus in raje počakajo da akcija mine.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Offtopic oz. nabijanje se je začelo tisti trenutek, ko so 'vesekdo' začeli brez nekih pravih argumentov nabijati da he 110 konjev premalo in da je DSG problem. Da če ni vsaj 2.0 150 konjev da ne valja. Itd itd...
Nobeden pa ne pomisli na višjo nabavno ceno, višje stroške lastništva...
Takeat se je začel offtopic.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
recimo voziček smo vlačili okoli ravno 1 leto, pa še to ne vsak dan. Popolni mimosun bi bilo kupovati avto glede na trenutne potrebe, dasiravno ga misliš imeti dalj časa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Ampak neglede na stroske in konje...in....

2.0TDi je enostavno pisan tej šasiji....ma navor za zracni upor.... Ma navor za polno nalozenega....

Sicer sem 1.6Tdi peljal samo v G7.....je ok...sam si ga ne predstavljam v touranu....

Mislm ce je ta in moj prejsni post off topic...pol pa....nevem...zakonsko ustolicimo da se po cesti lahko vozjo samo še R lagune
evil.gif


......pa kia/hyundai.
redface-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sicer sem 1.6Tdi peljal samo v G7.....je ok...sam si ga ne predstavljam v touranu....
Če si peljal 105KM verzijo ni ravno relevantno, kajti tale 110KM je čisto drugi motor v smislu zmogljivosti (boljši).
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Mislim da je bil 105KM ja....
smile-1.gif
Kaksna razlika je pa v 110KM pa ne bi vedel...

Je pa res da DSG ce je usklajen z motorizacijo komot podaljsa tica tud ce vzames manj konjev
smile-1.gif


Lep primer je 1.2 tsi 90ps v polu z dsg kjer imas feelin da imas vec od 90 konjev samo zaradi usklajenega menjalnika....

No po zadnji VAG aferi z prirejanjem SWja....niti ne ves ce preprosto ne goljufajo z "90" konji...
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Je kar razlike.
Navor precej prej pride, tako da je turbo luknja občutno manjša. Predvsem to je pestilo star 105KM model.

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
No po zadnji VAG aferi z prirejanjem SWja....niti ne ves ce preprosto ne goljufajo z "90" konji...
evil.gif
evil.gif

Vem za primer (sicer TSI-ja), ki je pokazal na valerjih čez 15% več moči kot naj bi jih tovarnško imel.
grims-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Je kar razlike.
Navor precej prej pride, tako da je turbo luknja občutno manjša. Predvsem to je pestilo star 105KM model.

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
No po zadnji VAG aferi z prirejanjem SWja....niti ne ves ce preprosto ne goljufajo z "90" konji...
evil.gif
evil.gif

Vem za primer (sicer TSI-ja), ki je pokazal na valerjih čez 15% več moči kot naj bi jih tovarnško imel.
grims-1.gif

Že dolgo se ve da imajo VAG-i opazno več konjev, kot piše v prometni. Jaz sem ze zadnjič cel dan vozil z Rapidom, za katerega sem mislil da ima 105 konjev (in je še za te dobro šel), na koncu pa v prometni prebral da je šlo za 86 ps verzijo. Poraba je bila seveda daleč od deklarirane (tudi to je značilno za TSI, razen če ga voziš kot po jajcih).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Je kar razlike.
Navor precej prej pride, tako da je turbo luknja občutno manjša. Predvsem to je pestilo star 105KM model.

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
No po zadnji VAG aferi z prirejanjem SWja....niti ne ves ce preprosto ne goljufajo z "90" konji...
evil.gif
evil.gif

Vem za primer (sicer TSI-ja), ki je pokazal na valerjih čez 15% več moči kot naj bi jih tovarnško imel.
grims-1.gif

najprej je potrebno na valjih postaviti enake pogoje, kolikortoliko
namreč zato dober tuner pomeri avto pred/po predelavi, v kolikor se dela vozilo prvič oz. gre za zadevo, ki ni na dnevni osnovi
namreč če spremeniš 1 stopinjo celzija temperaturo v prostoru, kjer so valji, je lahko razlika že 10hp +- (napisal sem 10 na splošno, za lažjo predstavo).
L. 2004 sem v enem dnevu na dnevu odprtih vrat na valje dal skoraj 35 vozil, skoraj vsi VAG avti so, glede na prometno dovoljenje, pokazali več kW.
Hočem reči, MTL dejansko imaš prav (tako čez palec), ampak meritev mora imeti svoje pogoje, da o tipu valjev (z zavoro/brez zavore) ne govorim.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
sicer ne vem, o kateri motorni oznaki gre govora, ampak vsekakor je 1.6TDI motor, ki ne slovi najbolj po svoji zanesljivosti in vzdržljivosti
dokler bo v servisni literaturi pisalo (+slika), da je manjša vrednost kovinskih delcev (opilkov) v filtru goriva normalen pojav, in dokler bom videval v dizel delavnicah "rollerje" in "shoe" iz visokotolačne črpalke goriva, pri katerih pride do ekstremne obrabe in odpovedi črpalke ter posledično špene porine še v šobe, potem se za rabljeno vozilo s tem agregatom ne bom odločil, niti ne za 2.0. Raje TFSI.

V kolikor gre za nakup novega vozila in da ga je namen imeti v času garancije, potem večjih bojazni ni (kar se stroškov tiče).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Okej jasno. Tudi zakaj je bratrancu šla visokotlačna črpalka na 2.0 TDI 140 KM na 3 leta starem, dobrih 90kkm Caddy-ju (potniška izvedba).
To je potem isti vrag kot 1.5 dCi varjanta.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
ni ista varianta, ampak naša nafta je (pre)suha, visokotlačne pa imajo sedaj večinoma samo en roller (oz. valjček)
imam pa primer vozila v garanciji, kjer so na nepooblaščenem menjali filtre, tudi naftnega, in so na CAGA 2.0 TDI motorju menjali filter goriva brez vklopa električne predčrpalke ter tako poškodovali visokotlačno črpalko ter vse 4 šobe (opilki) - se pravi verglali avto precej časa
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
pojma, je pa po besedah trenerja, ki je v DELPHI (prej LUCAS) skrbel za šolanja za dizelaše 36 let, najboljša nafta v UK ravno BP
standardov EN se mi pa ne da pisat, sem že nekajkrat napisal
v Sloveniji je praktično vseeno, kje tankaš nafto, priporočam le, da je črpalka frekventna in da ima čimbolj nove rezervoarje (na primer kar nekaj Hofer in Maxen črpalk je postavljeno v zadnjih nekaj letih)

povsem druga zgodba je v sosednji avstriji (kar se pozna tudi na prostem oblikovanju cen), kjer imam najboljše izkušnje (najmanj opazno kajenje na 1.9 TDI vp, 90ps, original 0.185 šobe, predelan na 0,216 šobe iz 2.5 TDI 5cyl na cca 140konjičev, direkt izpuh brez vseh katov ali dpf) ravno z BP ULTIMATE diesel, tudi "navaden" BP diesel je bil mnogo boljši kot karkoli takrat v SLO.
Se je dejansko videlo v vzvratnem ogledalu, koliko manj saj in črnega dima "butne" ven, ko si ga pohodil npr v tretji v klanec na polno, tudi motor v prostem teku je bolj tiho tekel
Dandanes nam to ni več v vpogled, saj imajo avti večinoma že vsi DPF....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Tolko enga klobasanja s temi dizli, da mi je že žal, da sem ga sploh kupil. Skrajni cajt da te smrdljivce ukinejo oz. nehajo subvencionirat dizel gorivo. kaj hurca mora biti en normalen šofer dr. znanosti iz strojništva, da bo znal ocenit kdaj in kje bo tankal, da ne bo kripa zaribala.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
saj ni treba vedet
jaz samo poudarjam, kakšne so pogoste okvare, kar je dobro vedet če se že kupuje nova kanta
btw, človek, ki je šolal pol sveta za popravilo diesel pump in šob itd je vozil bencinca :D ok, v UK je bencin okrog 1,07, dizel pa je dražji (!) okrog 1.10 funta
no, back to topic, če sem že malo zasračkal temo: jaz sigurno ne bi vzel za v tourana 1.6 agregata - ampak vsak po svoje
svetujem pa jasno testni vikend pred nakupom, pa magari čez Ljubelj - se hitro pokaže, kaj in kako:D
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Povej kje dobiš testni vikend... Načeloma dobiš za 1 uro s spremljevalcem...
 
Nazadnje urejeno: