sem sel z avtomatikom (cvt) na test za 3 ure. in me je ravno testna voznja prepricala, ker sem se vrnil 10, 15 let nazaj, ko so bili avtomobili se preprosti.
) v lock nacinu. Samo pri spustu premalo zavira z motorjem in bo treba pac ploscice menjati bolj pogosto.
Pospeski in hitrosti, glede na to, da imam zadnjih 120.000km povprecje 42kmh, je cisto ok. Prehitevanja bodo pac malce z zaletom ampak se da. Udobje avtomatika pa prevaga guncanja na siht in do doma z nenehnim prestavljanjem. Kaj mi pomagajo pospeski, ce avto na 50.000km menja verigo in polno enega sranja in zaradi tega obticim na avtocesti ponoci ali v dezju dvakrat (nas 1.2 tsi polo) Bolje tistih nekaj delovnih konjev, ki delajo brez prestanka kot sportni z ne vem kaksnim navorom, ki zajebavajo in crknejo, ko jih najbolj rabis.
Aja prejsnji teden se vozim z nasim dragim polom 1.2tsi (105KM), magistralka, 120kmh, kamion pred mano, promet iz nasprotne, zmanjsam hitrost na 80kmh, zavetrje, prazna nasprotna cesta, tri prestave dol, gas, grem prehitevat, sekundo, dve vlece avto kot za stavo nakar sredi kamiona cukne in ne gre vec naprej...zgubi moc, trokira... na desni prehitevani kamion, pred mano 500m avto, ki se bliza, na levi jarek. Bravo volkswagen. No saj potem je slo ampak ne vem no.
Preprostost je zakon.