Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
toyota hibrid mi ne pride tako v upostev. itak imam 90% primestne voznje (50-90kph) in se baterija samo prazni.
imel testno... na taksnih relacijah pa vsak sodoben dizel pije manj, navadni bencinarji se pa zelo priblizajo.
Vcerajsni (tedenski) zurnal ma test vzporedno hybrid vs dizel (toyota)...dizel men boljsa izbira...poraba pogosto samo 0,5l razlike
1.4 dizel bo življenjsko porabo res imel enako kot hibrid, to potrjuje tale Žurnalov test in tudi spritmonitor. Ampak s hibridom dobiš močnejši motor (100 kW) in avtomatski menjalnik. Hrup po avtocesti je pa prisoten samo pri pospeševanju, ampak takrat tudi leti bolje kot vsak 1.6 dizel, ki na vsak način hoče vztrajati v 6. prestavi. Ob vožnji po ravnini pri 140 kmh pa se motor vrti tudi pod 2.000 vrtljaji.
Še link do članka:
http://www.zurnal24.si/ena-na-ena-hibridni-pogon-proti-dizelskemu-clanek-228771
Morda je za AC porabo kriva aerodinamika, tlak v gumah, ali nizke temperature, ker v Priusu sem imel pri povprečni hitrosti 98 kmh Medvode - Bologna - Medvode porabo 5,3 l/100 km (41,3 l za 773 km). Za to povprečje pa je bilo potrebno voziti večino časa 140+ kmh po števcu, ker smo zaradi del proti Benetkam stali vsaj pol ure s prižgano klimo. Včeraj smo šli proti morju in zaradi zanič ležaja sem iz varnostnih razlogov vozil raje 110 po števcu in je bila poraba 4,2 l (realno 4,5), mogoče je tudi ležaj malo bremzal
Jaz se drugače vozim večino časa relacijo (50-90) in recimo 20% mestno, 3 letna povprečna poraba pa je v podpisu.
Nisem pa kupil hibrida zato da bi šparal, ker roko na srce največji strošek pri teh cenah je upad vrednosti avta in ne gorivo
pa tudi izredni stroški pri (katerokoli) Toyoti bodo x2, ampak upam da jih bo malo.