Zonta, Dars in odpad

B81

22. jul 2007
37.426
10.784
113

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
To so mediji v preteklosti že glodali.
Letos je festajn zmagal za nakup medijskih toplic, pa je potem odstopil od nakupa. Očitno mu ne dovolijo v bazenih imeti rezervoar za odpadno olje
 

B81

22. jul 2007
37.426
10.784
113
Se mi je zdelo, da sem to že bral, pa spet vidim v komentarjih "- avto odpad Feštanj oz. Global leasing oz. Žonta. Če slučajno kdo ne ve, da je to eno in isto podjetje oz. lastnik :) "

Torej so naredili tehničnega za razbitino. Za tehnične na slepo je menda človek v zaporu, če se spomnimo na tisto afero...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
Ja za 20 evrov. Tukaj je v igri slep.sluzba za DARS in se pogovarjamo lahko o mio lletnu najbrž. To pa je že dovolj velika.cifra da.....stopiš na drug breg, kjer so nedotakljivi
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
ksz
Sicer mi je jasno, da je stvar protizakonita verjetno iz več vidikov...

Ampak, da je pa to novica v osrednjih poročilih na TV?
Če je kriterij tak, bi morali o mnogo ovadbah poročat. Verjetno je nekomu stopil na žulj, da so ga tako javno napičili...

Ali ima zadeva kakšno predzgodbo, nisem prej spremljal?

P
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.176
3.639
113
Marlbor
Predzgodba je ta, da se raziskuje, kam izginjajo ukradena vozila, ki se jih razreže za dele.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.278
7.187
113
Uh ta predzgodba je vec ali manj ze mimo. Zdej je ze tok velik da na drugacne nacine denar obraca... sploh ti odvizi z AC in razne nepostene prakse pri tem (nategi strank itd)
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kje pa je Žonta? Kaj so se lastniki zamenjali?
Žonta je bil "zlati fantič" v 70. letih, samo še Knavs je imel bolj frajerski avto v dolini.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.278
7.187
113
Kje pa je Žonta? Kaj so se lastniki zamenjali?
Žonta je bil "zlati fantič" v 70. letih, samo še Knavs je imel bolj frajerski avto v dolini.
Zonta je na smetiscu zgodovine, Festajn je firmo kupil ob stecaju. Sam Zonta je pa propadel zaradi pohlepa. Dejansko je dnar namesto za placevanje tekocih stroskov, namenjal za rudnik zlata v afriki. Ki ni nikoli obstajal. En tak nigerijski scam na mal vecjo potenco.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Noro. Nisem vedel oz. sledil, videl sem samo njegovo firmo v Ce.

Ta fant je bil iz moje vasi. Odraščal je pri starih starših, ker je mama šla v Nemčijo in mu pridno pošiljala marke. Pravkar se tista bajta prodaja. Pri šestnajstih se je že vozil s Herbijem metalik modre barve (prosim, v prvi polovici 70. let :) ), pri dvajsetih je imel rdečo Manto in se šel posel s težko mehanizacijo.

Nekakšen "Žare lepotec". Je imel čisto vse pogoje za čudna vlaganja v rudnik zlata, kot praviš :p .
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.967
16.093
113
Noro, kaj si to eni vse dovolijo :oops1: "ti, veš kdo sem jest?" Ja fak ker primitivc no :gorjaca:
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.004
6.880
113
pri taščici
In žalostno je to, da taka "promocija" države, le te očitno nič ne moti.
Dzabe so nam plakati o prijaznih in poštenih ljudeh na sončni strani alp, turistični sejmi in oglasi v tujini, če pa veleposlaništva...
Že pred leti je sicer poljsko veleposlaništvo opozorilo svoje voznike, naj bodo pozorni pri teh zasebnikih z avtovleko. Prav tako na več poljskih forumih in blogih opozarjajo, da so jih avtoprevozniki na počivališčih izsiljevali za zelo drago avtovleko, pod pretvezo, da tam svojih vozil ne smejo niti minimalno servisirati. Cena takšne storitve pa tudi do 1600 evrov.

Dars do danes, kljub kazenskim ovadbam odgovornih na Žonti, z njimi ni prekinil nobene pogodbe.
Nič novega, saj jo tudi marsikaj drugega ne moti.
 
  • Jezen sem
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in 8888

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Gre zato, da smo preprosto izbrali koncept, ki kliče po težavah. Zakaj točno je bilo potrebno s podelitvijo koncesij zapreti svobodni trg? Kaki res smiselni razlogi? Raje bi delali na jasnih zakonskih pravilih in nadzoru izvajanja teh pravil, kdo in kako lahko nudi storitev reševanja tovornih vozil na avtocesti in vzdrževali bazo ponudnikov, ki temu ustrezajo. Ampak ne, preprečimo konkurenco s podelitvijo koncesij. Koncesijo bo tako ali tako dobil največji lump v poslu po takih ali drugačnih merilih. Drugače skoraj ne more biti.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.649
1.040
113
Gre zato, da smo preprosto izbrali koncept, ki kliče po težavah. Zakaj točno je bilo potrebno s podelitvijo koncesij zapreti svobodni trg? Kaki res smiselni razlogi? Raje bi delali na jasnih zakonskih pravilih in nadzoru izvajanja teh pravil, kdo in kako lahko nudi storitev reševanja tovornih vozil na avtocesti in vzdrževali bazo ponudnikov, ki temu ustrezajo. Ampak ne, preprečimo konkurenco s podelitvijo koncesij. Koncesijo bo tako ali tako dobil največji lump v poslu po takih ali drugačnih merilih. Drugače skoraj ne more biti.

Tako je....

Koncesije so kriminal....
V običajnem svetu pri takih stvareh namesto koncesije zahtevajo kvalifikacije....Kdor jih izpolni ima prost dostop do trga....
Se pa nebi čudil, da bi pri nas sistem kvalifikacij uspeli do kraja skorumpirat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in Matey