No, tako:
Od odprtja posta sem zamenjal samo MAF in sicer za aftermarket Bosch (OEM). Original, ki je identičen je žal 2,5x dražji.
Takoj je avto deloval mirno, smrdel je pa še malo.
Po dveh dneh, oz. cca. 100km vožnje je nehal smrdet.
Tudi grobo speljevanje, ki sem ga pripisoval utrujenemu DSG je izginilo.
Injektorji se ob hladnem zagonu sedaj zapeljejo do nekje 0,6, nato pa počasi padejo.
OBD2 Readines za cat je še vedno Failed. Lahko, da je cat šel bo gobe, ker tudi obe lambdi kažejo enako vrednost.
MAF je očitno umiral že dolgo časa. Najprej grobo speljevanje, kar sem pripisoval DSGju. Zanimivo, da je basic settings menjalnika trokiranje za kratek čas odpravil. Potem smrdenje iz izpuha, kar me tudi še ni toliko motilo, da bi razmonitral cel avto. Ko je se je začel dušit in umirat jutranjih par kilometrov, je pa bilo treba odreagirat. Najprej sem takrat menjal MAF. Vzel, kar je bilo na zalogi. Nato pa še kar nekaj komponent misleč, da MAF pač ni kriv, ker sem ga menjal.
Ali je bil Facet slučajno defekten ali pa pač zanič roba ne vem.