Jermen je nekje na polovici intervala. Sam sem ga dal menjat.
Rešujem pa en drug problem, ki ga ne uspem diagnosticirat zato preverjam marsikaj.
Avto ob hladnem motorju v prostem teku smrdi po neizgorelem gorivu, nemirno teče.
Menjal že egr-ja, maf, injektorje. Upam, da ni odmična shodila, ker se vedno na 3., cilindru dogaja deviacija v +.
Kompresija je ok.
Ko je topel pa prede, ko ris.
Mogoče bi za začetek napisal sploh, za kater motor se gre, ker tle nismo vedezevalci...Jermen je nekje na polovici intervala. Sam sem ga dal menjat.
Rešujem pa en drug problem, ki ga ne uspem diagnosticirat zato preverjam marsikaj.
Avto ob hladnem motorju v prostem teku smrdi po neizgorelem gorivu, nemirno teče.
Menjal že egr-ja, maf, injektorje. Upam, da ni odmična shodila, ker se vedno na 3., cilindru dogaja deviacija v +.
Kompresija je ok.
Ko je topel pa prede, ko ris.
Avtic je
Passat B8, 2.0 tdi CRLB 150KM
280.000 KM
Avto ni tunan, vse kar je menjano je novo, a ne original, in zadaptirano.
Nemiren tek je, da obrati nihajo, kaslja, vcasih crkne, grozno smrdi iz auspuha.
Kar se vidi je, da injektor 3 popravlja v +.
Egr tudi nemirno popravlja pozicijo.
Ce medtem odklopis MAF je takoj vse ok. Motor tece mirno, smrada iz auspuha ni vec.
Ko je avto enkrat na delovno temperaturu je vse ok, motor tece mirno, smrada ni, moc je, injektorji v nulo.
Menjani maf, oba egr, injektorji obnovljeni, nov senzor tlaka hpfp.
Napake ni nobene. Je pa zanimivo,da tlak hpfp ne dosega specified. Pravzaprav zna bit zelo dalec a ne javi nobene napake. Zadnjic avto obremenjen do konca, gas do konca, nobenega problema.
Kaka ideja ali rajši kličem Blaža?
Cudno mi je, da tlak v CR ni dosegel specified value ampak duty cycle od regulatorja je pa na 30%. Zakaj ne gre na 100%, ce je potreba po tlaku?