''Zložljivo'' dvigalo za vozila

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Tudi to drži.
No, jaz sem vmes preveril “kovino” in bo pravi 7000SLX. Tako da bom počakal, če bo kaj v akciji, sicer pa pred pomladjo ugriznem v to ceno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.688
113
To je staro ko svet. Polovico modernih avtov na to ne dvigneš, ker so roke previsoke. Razen če si z ročno dvigalko pomagaš, da spodaj prideš.
Pa cena je tudi malo kisla za ta fosil.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.312
113
Zanimivo. Tam ko mi vsake toliko dvigamo Megana 3 je neka podobna stara zadeva na vijak in 1 motor pa je treba včasih še kje podložiti. Ima pa tam roke malo prekratke. Nisem pa seveda zadeve meril.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.357
9.596
113
EU
Uf, varnostne kozice je potrebno dati spodaj, že zaradi boljšega občutka.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
BTW, kaj je narobe s klasično kvalitetno dvigalko? Za eno os dvigat itak nimaš kaj več dvigat kot 50cm, to zmore pa vsaka kvalitetna dvigalka. Skratka 200 eur stroška, ko jo ne rabiš pa zapelješ nekam v kot kjer ne dela šare. Enotno točko za dviganje po sredini (dvig cele osi) imajo pa več ali manj vsa vozila (za nižja vozila je nujno vzet nizkoprofilno da prideš do teh dvižnih točk). Za resno delo moraš pa cel avto dvignit na nivo da lahhko pod njim stojiš, za to rabiš pa pravo dvigalo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Preveč denarja je v tošlu, pa tišči :). Saj po eni strani imaš prav.
Po drugi pa se mi enostavno ne da več s klančinami zaje... Ena dvigalka na sredi te pa potem ravno zajeb.. pri odstranjevanju plastične zaščite in spustu olja. Odvisno sicer od vozila, kako ima narejeno.

Pa za menjavo pnevmatik je tole top. Odtisneš vijake, dvigneš avto gor in lepo kot gospod menjaš gume. Sedaj sem moral, ko sem prestavljal naprej/nazaj uporabit rezervo in potem dvignit spredaj, pa zadaj, pa potem spet spredaj.
V glavnem: se da preživeti tudi na star način, ampak...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
BTW, kaj je narobe s klasično kvalitetno dvigalko? Za eno os dvigat itak nimaš kaj več dvigat kot 50cm, to zmore pa vsaka kvalitetna dvigalka. Skratka 200 eur stroška, ko jo ne rabiš pa zapelješ nekam v kot kjer ne dela šare. Enotno točko za dviganje po sredini (dvig cele osi) imajo pa več ali manj vsa vozila (za nižja vozila je nujno vzet nizkoprofilno da prideš do teh dvižnih točk). Za resno delo moraš pa cel avto dvignit na nivo da lahhko pod njim stojiš, za to rabiš pa pravo dvigalo.


Kaj je narobe z klasiko? Vse je narobe, zakaj si nebi olajšal dela če si ga lahko..

resno delo? jaz sem enkrat na parkirišču zamenjal zadnjo premo brez dvigalke.. se da lih tako brez, samo lažje je če imaš orodje.. sicer pa jurja in pol ni nek denar za tole. ker ko enkrat imaš so itak vsi tvoji kolegi :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.688
113
Zanimivo. Tam ko mi vsake toliko dvigamo Megana 3 je neka podobna stara zadeva na vijak in 1 motor pa je treba včasih še kje podložiti. Ima pa tam roke malo prekratke. Nisem pa seveda zadeve meril.
No ja Megane 3 ni zaj nevem nek stajliš modern avto.
Rukni bmw gor ali kaj podobnega "športnega". Pa so že roke predolge in previsoke in že improviziraš na pol. Al pa kaki krajši avto je tudi problem.

Pač avti so se v 30 letih spremenili in posledično dizajn dvigal tudi. Tako roke kot širina.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.412
5.688
113
za menjavo pnevmatik je tole top. Odtisneš vijake, dvigneš avto gor in lepo kot gospod menjaš gume. Sedaj sem moral, ko sem prestavljal naprej/nazaj uporabit rezervo in potem dvignit spredaj, pa zadaj, pa potem spet spredaj.
V glavnem: se da preživeti tudi na star način, ampak...
Z vredu dvigalko dvigneš na eni točki celo stran brez težav ;) zaj če rabiš za gume je brezveze. Škoda dnara. Če boš delal kaj na podvozju pogosto ok. Če 1x letno je vredu dvigalka in podstavki več kor dovolj. Jaz mam neki 40 kilski monstrum in gre bp. Tu smo debatirali https://www.alter.si/tema/dvigalka-krokodil.2605536/

Pač vse se začne in konča kaj boš rabo. Ampak za do zdaj opisano škoda dnara.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Rabim za 6 avtov. Redni servisi + menjave gum + kakšna manjša izredna popravila.
Kot rečeno, bi šlo tudi tako kot do sedaj, ampak zakaj ne bi šla zadeva na malo lažje, pa še zraven se bom s to stvarjo igral. To pa je tudi nekaj vredno.
Strogo ekonomsko gledano je pa izguba denarja, ker kar bom prišparal na času (če sploh bom) itak ne pomeni nič, ker imam dovolj prostega časa za take zadeve.
Če bi delal to za denar, potem se pa stvar obrne, ampak v takem primeru je itak smiselno samo pravo dvigalo in seveda ustrezen dovolj visok prostor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Nakup orodja ni nikoli izguba denarja, če ga uporabljaš. Izračunaj samo koliko pride delo 6 rednih servisov.. ali pa samo premontaža gum.. jaz tukaj vidim hitro pozitivno ničlo..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Drži, ampak se ne farbam. Vse to sem že do sedaj delal brez tega. Tako da strogo ekonomsko gledano je to izguba. Ampak kot rečeno, hočem malo luksuza, malo tehnike za se igrat in pa lahko si privoščim. Ni treba vsega samo racionalno delat ;). Bomo videli, morda se pa v teh dveh mesecihše premislim.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Niti ne.
Pak cigaret 5 EUR x 365 dni in je že več kot cena tega luksuza.
S tem, da jaz s svojim hobijem še dejansko kaj naredim in prišparam potem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK