1600 km mesecno sem vzel, 200 eur.pozabil si bencin, ker si se zmotil za faktor 10
1600 km mesecno sem vzel, 200 eur.pozabil si bencin, ker si se zmotil za faktor 10
kok kolesarjev pa usak dan vidiš "v prometu" in kolk je takih k se z biciklom jajcajo potem, k so s prometom za tist dan že opravli?"Kaj naj potem rečemo za kolesarje, ki cestnin še plačajo ne?"
Z napisanim postom se seveda strinjam, glede koles pa opozorim, da je cestni vpliv 1 kolesa v primerjavi z 1 avtom vsaj nekaj 10x manjši (po količini onesnaženja zraka in proizvedenem hrupu, po uničenju ceste na prevožen kilometer, po ustvarjeni gužvi, po številu prevoženih potnikov glede na kvadraturo kolesarske steze,...).
Po drugi strani pa kolesa vozijo davkoplačevalci, ki plačujejo vse preostale davke.
kot sm napisu, o tem se loh pogovarjamo u bližini imn znotri večjih naselij in mest, to je pa toRavno tako glede koles, če bi bile kolesarske ustrezno urejene.
Ni res. Poglej Nizozemsko in delno tudi sosednjo Italijo. Seveda pa mora biti kolesarska LOČENA od prometa in pa vremenske razmere sprejemljive. 5-10km oddaljena naselja ni problem s kolesom urediti. Za dlje imaš pa potem javni prevoz, če se pa še kombinira first in last mile s kolesom si pa itak zmagal.to je zdej hit no.1, da po celi državi gradijo kolesarske steze, sam to ne bo preusmerlo prometa iz avtov na bicikle
pa ne mi zdej, da se folk po lj. fura z biciklom. sej se, sam to se je že do zdej in se bo tud naprej, u mestih so eni približki kolesarskih poti že zdej narjeni, janković pa je najboLši itak, ti kolesarsko nardi u enem dnevu s pol kile farbe
kot sm napisu, o tem se loh pogovarjamo u bližini imn znotri večjih naselij in mest, to je pa to
Ni res.
ja kwa sm pa jest napisu?5-10km oddaljena naselja ni problem s kolesom urediti. Za dlje imaš pa potem javni prevoz
Hehehe... podobno pri nekadilcih: nič več nimajo na računu, kot tisti, ki na dan porauhajo 2 škatleParadoksalno je, da nekdo ki nikoli ni imel avta itd... ne bo nikol prišparal teh 300.000 kilo.
200eur x 12 mesecev = 2.400 eur letno. Ti si pa mesečni strošek upošteval kot celoletni.1600 km mesecno sem vzel, 200 eur.
kok si ti pametn, še dobr da te mamoNe rabi. Pokriti mora osnovne relacije, first in last mile je pa potrebno pokriti drugače. Ali s kolesi, mini avtobusi, ki vozijo v krogu, car sharing, itd. Možnosti je veliko, samo pri nas se ne gleda toliko vnaprej.
Je pa tudi res, da se mora sočasno tudi mentaliteta ljudi spremeniti, ker dokler se bi balkanci najraje še noter v Lidl z avtom zapeljali, pač ne bo šlo. Da bi pa 500m vrečko v rokah nosil, je pa tak največja sramota na svetu.
uh, hvala200eur x 12 mesecev = 2.400 eur letno. Ti si pa mesečni strošek upošteval kot celoletni.
to sicer ni res, 99% kadilcev je zakreditiranih, zafustriranih in imajo bore malo.Hehehe... podobno pri nekadilcih: nič več nimajo na računu, kot tisti, ki na dan porauhajo 2 škatle
Hehehe... podobno pri nekadilcih: nič več nimajo na računu, kot tisti, ki na dan porauhajo 2 škatle
Hehehe... podobno pri nekadilcih: nič več nimajo na računu, kot tisti, ki na dan porauhajo 2 škatle