Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
Jah, saj sem rekel "ponavadi podobno". So pa tudi izjeme. Če s severa leti, je pa ravno obratno od tvoje izkušnje - takrat je letelo pač z juga. So pa Karavanke tam ravno prav visoke, da lahko zabremzajo oblake na eni ali drugi strani.
no, očitno v zimskih razmerah nisi kaj velikokrat na poti čez Ljubelj
slo in avstrijska stran ljubelja sta si različni kot noč in dan, če govorimo o slabem zimskem vremenu
dokler so bli žandarji še na avstrijski strani, se nikoli ni zgodilo, da ne bi bilo spluženo/polito v zglednem času
sedaj se dogaja, da je po sneženju na naši strani spluženo, na avstrijski pa po koncu sneženja samo zvoženo
ti povem iz prve roke, kolegi se vozijo gor dnevno in tudi sam sem vsak vikend na poti čez v zimski sezoni
kamera pri Mathausnu (karavla - Koren) ti ne pomaga, saj lahko tam pada z dežjem, dva ovinka višje je pa kot bi se utrgal snežni oblak
da ne govorim, kako je takoj od Malija na avstrijski strani gor, tam, ko je najbolj strmo in sta dva pasova - najmanj 20x sem že folku dajal tam gor verige ali jim jih posodil oz. jih povlekel iz sranja ven s quattrom. Največkrat za vikend, morosterji z velikimi družinskimi enoprostorci rinejo v Bodental z otroci, za nazaj prične snežiti, potem pa "taborijo" in imajo skupinski posvet z natikanjem verig spodaj dvopasovnice na gor
največji problem je, če spodaj pomrzne in čez pade sneg - se je že zgodilo, da sem dal gor samo eno verigo, za vsak slučaj, da sem prišel do Malija na avstrijski strani - vmes me je prehitel berlingo rentacar z Dunaja in končal na bankini. Takrat ti pomaga samo stalni pogon, ki z motorjem zavira na vsa 4 kolesa ali pa verige, pa še to je včasih treba eno zdravamarijo zmolit zraven