Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Ne vem, zakaj se usajate, da je lahek avto pri visokih hitrostih problem - Twingo z nastavljivim podvozjem je pri 260km/h popolnoma miren.
LP,
Milan
Tudi moj je pri 225km/h (več ne gre, ker se 5. prestava tam konča) popolnoma miren in imam boljši občutek kot v nekaterih novejših vozilih z veliko daljšo mednosno razdaljo.
Twingo s samo 98 kw gre 225km/h...? LoL " ker se 5. prestava tam konča..." očitno si tudi ti eden takih, ki trdi, da je za končno kriv menjalnik, ki ne pusti se zavrteti na xx obratov, čeprav ima največjo moč že 1000 obratov prej
)))
Nisem rekel da bi šel kaj več z daljšimi prestavnimi razmerji. Moč pa z obrati narašča, zmanševati se začne za malenkost pri 7100rpm, tik pred blokado.
V normalnih pogojih po ravni cesti na original 17" platiščih je končna hitrost okoli 205-210km/h (GPS kaže enako, +/- 2km/h).
Na 225 mi ga je uspelo spraviti s 15" platišči (razlika v primerjavi s 17" je kar očitna), po klancu navzgor (primorska avtocesta, odcep za Trst). Je pa tist klanec malo čuden, ker tam vsak avto leti, mogoče piha veter v enako smer
Na hrvaški avtocesti pa kar pogosto postavljajo hirostne rekorde, tudi njihova vladna vozila ne vozijo ravno počasi. Prejšni teden sem se vračal s 150km/h pa je mimo švignilo kar nekaj vozil s precej višjo hitrostjo. Je pa treba biti kar previden, saj velikokrat postavijo radarske kontrole.