Želel očarati punco s Kio Ceed pri 240km/h

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Ne vem, zakaj se usajate, da je lahek avto pri visokih hitrostih problem - Twingo z nastavljivim podvozjem je pri 260km/h popolnoma miren.
wink-1.gif


LP,

Milan
Tudi moj je pri 225km/h (več ne gre, ker se 5. prestava tam konča) popolnoma miren in imam boljši občutek kot v nekaterih novejših vozilih z veliko daljšo mednosno razdaljo.

Twingo s samo 98 kw gre 225km/h...? LoL " ker se 5. prestava tam konča..." očitno si tudi ti eden takih, ki trdi, da je za končno kriv menjalnik, ki ne pusti se zavrteti na xx obratov, čeprav ima največjo moč že 1000 obratov prej
smile-1.gif
)))
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Z mojim Puntotom 1.2 te pihnem, da ti nič ne bo jasno
evil.gif
V tem trenutku me pihneš tudi peš, ker je avto razkopan v garaži.
evil.gif


LP,

Milan
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Ne vem, zakaj se usajate, da je lahek avto pri visokih hitrostih problem - Twingo z nastavljivim podvozjem je pri 260km/h popolnoma miren.
wink-1.gif


LP,

Milan
Tudi moj je pri 225km/h (več ne gre, ker se 5. prestava tam konča) popolnoma miren in imam boljši občutek kot v nekaterih novejših vozilih z veliko daljšo mednosno razdaljo.

Twingo s samo 98 kw gre 225km/h...? LoL " ker se 5. prestava tam konča..." očitno si tudi ti eden takih, ki trdi, da je za končno kriv menjalnik, ki ne pusti se zavrteti na xx obratov, čeprav ima največjo moč že 1000 obratov prej
smile-1.gif
)))

In zakaj nebi šel 133KM avto 225 po števcu? To je realnih 210-215 in je čisto mogoče.
Kaj več pa res ne bi šlo, neglede na prestavo.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
No saj ni nikjer napisal kje se je peljal 225, kot sem že rekel števec mu komot pokaže 225 (malo pač laže) pa klancev je po naših AC dovolj, če po ravnem avto ne dobi toliko notri.
Sam sem se peljal s 150KM 235 po števcu po ravnem, s 133KM pa 230 (oboje alfa) Pač števec malo laže, pa dobro zlavfan avto pa pravi trenutek.

Fiesta 1.3 67KM gre po ravnem po dolgem priganjanju 165, po vrhniškem klancu pa je šla 200 po števcu
grin1.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Sodeč na tole ne bi rekel, da imam jaz probleme z dojemanjem:
Koda:
Uporabnik Matey pravi:
nebi ga jst žgal 140 z ax-om.... kot da bi šel z bavarcem 300+

res? in kaj naj bi pomenilo napisano?

v moji verziji to pomeni da je žgat 300 z bmwjem isto kretenizem kot 140+ z AXom.

pa kdo je napisal da je BMW uberwagen al si sam ti mal zafrustriran? osebno sem dal bmwja zraven kot primerke boljšega avtomobila kot je AX. aja sej res, če ne trese je itaq isti sh1t
hysterical-1.gif

prepričan sem, da se tehnično brezhiben AX pri 140 km/h ustavi prej kot bmw pri 300 pa tudi lega je verjento pri teh brzinah na strani ax-a...bmw-je pa itak vemdo, kdo vozi pretežko v sloveniji...je treba imet kompenzacijo za 5 inčarja...
grin1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja, od kolega jugec 45 je šel 25o, v bistvu je kazalec kar padel dol... po ravnem.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Ne vem, zakaj se usajate, da je lahek avto pri visokih hitrostih problem - Twingo z nastavljivim podvozjem je pri 260km/h popolnoma miren.
wink-1.gif


LP,

Milan
Tudi moj je pri 225km/h (več ne gre, ker se 5. prestava tam konča) popolnoma miren in imam boljši občutek kot v nekaterih novejših vozilih z veliko daljšo mednosno razdaljo.

Twingo s samo 98 kw gre 225km/h...? LoL " ker se 5. prestava tam konča..." očitno si tudi ti eden takih, ki trdi, da je za končno kriv menjalnik, ki ne pusti se zavrteti na xx obratov, čeprav ima največjo moč že 1000 obratov prej
smile-1.gif
)))
Nisem rekel da bi šel kaj več z daljšimi prestavnimi razmerji. Moč pa z obrati narašča, zmanševati se začne za malenkost pri 7100rpm, tik pred blokado.
mht-dyno.jpg

V normalnih pogojih po ravni cesti na original 17" platiščih je končna hitrost okoli 205-210km/h (GPS kaže enako, +/- 2km/h).
Na 225 mi ga je uspelo spraviti s 15" platišči (razlika v primerjavi s 17" je kar očitna), po klancu navzgor (primorska avtocesta, odcep za Trst). Je pa tist klanec malo čuden, ker tam vsak avto leti, mogoče piha veter v enako smer
smile-1.gif


Na hrvaški avtocesti pa kar pogosto postavljajo hirostne rekorde, tudi njihova vladna vozila ne vozijo ravno počasi. Prejšni teden sem se vračal s 150km/h pa je mimo švignilo kar nekaj vozil s precej višjo hitrostjo. Je pa treba biti kar previden, saj velikokrat postavijo radarske kontrole.