Zdaj pa vi meni znalci povejte - RAZRED VOZILA

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Evo gledam nekaj avtomobile in mi niti približno ni jasno kako se uvrščajo v razrede...no eno je cena, ki pa ni ravno bistvenega pomena...logično bi mi bilo da bi bilo uvrščanje glede na dolžino in opremo pa tudi tukaj ni vse Ok. No koliko vas berem tukaj je vse kar pride iz nemcije in japonske višji razred vse ostalo je pa nižji razred.

No za primerjavo, gledam A4 avant medosna razdalja 2808mm, passata varianta 2709 mm in bmw3 touring 2760, renault megane GT 2703 mm, insignia 2737 mm.

No večina od vas bo tukaj popljuvala megana zagotovo ampak glede na specifikacije in vse ostale podatke, spada megan v ta razred, A4 pa bi po mojem moral biti že višje. No ker klasa megana ki naj bi bil v golf razredu ima medosno samo 2578mm, enako kot A3, da o prostori noter sploh ne začnemo debatirat. Pa to je samo en primer ampak ti razredi se mi zdijo en velik bullshit in vse šteje samo znamka...

torej da vas čujem znalce...
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
ni vse samo medosna razdalja.potrebno je tudi upoštevati osnovno opremo ter udobje in uporabljene materijele v notranjosti.megane nikakor ne more biti kos a4 in passatu v nobenem primeru niti noče biti.megane je razred golfa po namembnosti,opremi,udobju,materijalih,motorizaciji,ceni...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Osnovna oprema? ce to upostevam potem so WV tako ali tako najnizji mozni razred...golfa lahko dobiš takšnega da moreš na roko spuščat okna, megana pa takšnega težko.

Hm glede materialov, sem sedel v obeh, ne morem rečt da je passat kaj doosti boljpi od zadnjega megana, mogoče je malenkost bolj natančno izdelan, samo da pa bi blo kaj extra pa se mi ni zdelo....udobje, je pa v veliki meri odvisno od velikosti avta pa od medosne razdalje, ampak tudi tukaj ni bilo dejansko nobene razlike med a4, passatom in meganon

Glede namembnosti pa, imajo nekje isto velik prtljažnik, približno isto dolžino, tako da ne vem če je namebnost dosti drugačna, pa tudi pri motorjih ni neke jaka razlike ker ima megan res veliko različnih motorjev, pri najmočnejših (megane ima 180 konjev) je sicer nekaj razlike, ampak kdo si te kujpi 300 konjskega pasata

no pošteno se razlikujejo le pri ceni, vsebino pa dobiš približno enako, drugače pa ne vem glede česa nebi Megan mogel biti kos a4, ali passatu ali mazdi 6 (razen pri nekom ki gleda na ceno vozila in "kao" prestiž)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Merilo ni samo medosna, ampak cel kup mer in prostronin, pa seveda kako je model umeščen v modelsko vrsto proizvajalca, pa oblika karoserije, pa ...
Megane je nižji srednji razred (M1), tako kot Golf.
Megane ima medosno res 6 cm daljšo (in skupno dolžino 10 cm), ampak če pogledaš višji srednji razred (Passat, Laguna) pa so do tam razlike mnogo večje (medosna še za skoraj 10 cm večja od megana, skupna dolžina 4,7 metra, 4,8 metra ... Golf ali megane sta pa 4,3 metra ...

Koliko je prostora noter, pa ni odvisno le od mer ... DOber primer je BMW3, v katerem je manj udobja (če bi recimo hotel peljat 4 odrasle) kot v Golfu ali Meganu ...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
No to je že malo bolj pojasnjeno, ampak sem gledal tourer varijanto, kjer je medosna od megana krajša za 4 milimetra od passata. ravno zaradi tega mi je zelo čudno ker grand tour megane je po specifikacijah skoraj enak kot passat, le ta je sicer malo daljši ampak glede notranjega prostora pa ni neke razlike.

No bistveno je da v bistvu ne vem zakaj bi nabavil passata, če pa je megan skoraj enak po prostoru v prtljažniku, dolžini, nenazadnje udobju, opremi itd stane pa dobrih 15€ manj od passata... sploh če se bi odločil da nabavim megana z vso opremo (recimo v Nemčiji verzijo Luxe), i passat res ne ponuja nič več, razen sa je VW in mi bodo fauš sosedi
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Sedi zadaj v pasata in megana (in pred tem seveda spredaj naštimaj enako sedež). Jaz za sabo v meganu ne morem sedet, v passatu pa zlahka. Posledica tudi tega, da je passat 20 cm (kar ni ravno malo) daljši. Primewrjaj še prostronino prtljažnika. Passatv je opazno večji ...
Poglej še notranjo širino, recimo ... In podobno. Postane hitro jasno, kaj je kateri razred ...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
a pol skoda superb spada v luxuzni razred podaljsane bmw sedmice in podaljsan mb s razreda? ker ima tocno toliko prosora zadaj, v kufru pa se malo vec.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Ravno zaradi tega sem zacel debato, ker sem sedel v obeh, Passat variant in Megane Grandtour in imata zadaj isto prostora za noge, če pa je razlika pa je skoraj neopazna , prtljažnik je pa pri pasatu večji za slabih 80 litrov, širina passata je za 2 cm večja od megana... ampak vseeno so tudi znotraj višjega srednjega razreda podobna odstopanja, kot si že tudi omenil BMW3...Ker recimo A4 avant ima dobrih 30 litrov manjši prtljažnik kot megan GT. Da ne omenjam laguno ki ima pravtako manjši prtljažnik in je enako široka kot megan

po vsem predebatiranem do sedaj je najbolj bistveno kam tovarne same uvrščajo kakšen avto ...in da v končni fazi ni nekih razredov, ki bi dajali neke zadovoljive primerjave ker so prevelika odstopanja med njimi
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ma to je umetna zmeda s temi razredi...
rolleyes-1.gif


Večina modelov raste z zamenjavo, no omenjeni BMW 3 pa zadnje čase ni zrasel skoraj nič. Kupiš touringa in ga parkiraš raven novega Megana karavana, pa ugotoviš, da je Megane višji, širši in daljši - bolj prostoren. A spada v en razred nižje!! Pa pride zraven A4 avant, ki je pa zrasel nenormalno in spet samo
shocked-1.gif


Probleme z umeščanjem v razrede ima Octavia, Superb, kak Subaru, pa še bi jih kdo znal našteti.

Ampak ti se s tem ne obremenjuj, ugotovi kaj ti je važno pri avtu - prostornost, znamka, motor, kaj drugega? In potem pač to kupiš in to je to.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
No bistveno je da v bistvu ne vem zakaj bi nabavil passata, če pa je megan skoraj enak po prostoru v prtljažniku, dolžini, nenazadnje udobju, opremi itd stane pa dobrih 15€ manj od passata... sploh če se bi odločil da nabavim megana z vso opremo (recimo v Nemčiji verzijo Luxe), i passat res ne ponuja nič več, razen sa je VW in mi bodo fauš sosedi

Tule pa orenk pretiravaš: razlika v ceni med primerljivim in najbolj prodajanim Passatom (Variant 2.0 TDI DPF Edition 110 KM, cca 24k€ ) in Meganom GT 1.5 Dci Dinamique 106 KM (cca 18 k € ) je približno 6k€. Pust uradne cenike. S tem da sta oprema in motor še vedno precej na strani Passata (parkirni senzorji, el. nastavljiv sedež, auto hold in cel kup druge elektronike).
Da ti bodo sosedja fauš pa boš moral pred bajto prpeljat kaj druzga kot Passata, recimo vsaj Audija al MB.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
@benady ja točno to se meni tudi dozdeva da je tako s temi razredi...pač kr nekaj zaradi marketinga, da je lahko pač neki avto precej dražji čeprav ne prinaša kaj novega, boljšega ali udobnejšega....

@scott, ja saj nekak se strinjam s tabo da so uradni ceniki drugačni, ampak razlika je še vedno precejšnja. Električni dodatki ki si jih omenil pa stanejo pri renaultu približno 1000 € tako da je razlika še vedno 5000 €, s tem da ima passat enake konje in je 200 kil težji... Ne pozabi tudi da renault vedno daje še nekaj dodatne opreme zraven (auto hold pa je tak pogruntavščina renaulta), tako da to ni nekak realno stanje. Za sosede mi dol visi, škoda mi pa je že 5 jurjev razlike za praktično enak avtomobil (no tukaj se jih dosti nebo strinjalo), tistih nekaj malo prednosti passata pa ni vredno. Spodobna razlika se pojavi šele pri A4 variantu, ki pa je po uradnih cenah najcenejši okrog 30k€ kar pa je občutno preveč.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Passat je res 200 kg težji pa tudi daljši in širši. Ima pa precej večjo skupno nosilnost (645:505 kg). Pri motorju bi bila bolj realna primerjava 2.0 TDI 140 KM in 2.0 Dci 130 KM.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
ksz

Najprej je potrebno razčistiti katere znamke so 'premium' znamke oz. se je fabrika odločila, da bo ta znamka pač premium znamka. V grobem med te lahko štejemo naslednje:

- Audi
- BMW
- Mercedes
- Volvo
- Lexus
- Infinity
itd.

V teh avtomobilih se pričakuje, da bo vse na višjem nivoju (materiali, izdelava) kot v "ne-premium" avtomobilih. Zato tudi več stanejo.
Potem pa pride na vrsto še sama velikost avtomobila.

Ne moreš recimo primerjati Toyoto Avensis in Lexusa IS - no, lahko ju po velikosti (kjer se mi zdi, da je IS manjši od avensisa), vendar IS stane ~dvakrat toliko kot avensis. Pač premium znamka. To se lepo vidi že pri paleti motorjev.
In to plačaš tudi pri vzdrževanju. ..
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Jap passat malo večji pa malo širši moreš pa vedet da je top of the class po prtljažniku pa po dolžini in nosilnosti. Ker recimo BMW 3 tourer pa je par centimetrov krajši kot pa megan GT, Audi pa ma samo 570 kil obremenitve, BMW pa samo 465 kil, tak da sem sedaj še bolj prepričan da razredi nimajo nobene veze in je to blo uvedeno samo zaradi prodaje....ker v bistvu imamo še vedno samo nizki, srednji, višji in ekskluzive razzred
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Teli razredi so bili smiselni še kakih 20 let nazaj, od tedaj pa so eni modeli zrasli, drugi so izginili, pojavilo se je kup modelov ki ne spadajo nikamor oz se zanje uvede nov razred....

Moje mnenje: jebeš razrede, pogledaš avto, svoj žep in akcija
zmaga.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Jap ampak iz tega takoj sledi da so razredi torej določeni po znamkah in cenah ne pa po dejanskij specifikacijah avtomobila...se pravi ma stieber prav ko reče iz Višjega CENOVNEGA razreda...saj gre v bistvu samo za to....

pa avensisa in Lexusa IS lahko kr primerjaš, takšne razlike kot je bila pred 10-20 let nazaj nikoli več ne bo...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
pa avensisa in Lexusa IS lahko kr primerjaš, takšne razlike kot je bila pred 10-20 let nazaj nikoli več ne bo...

Nekje je razlika oz. mora biti. Oba avtomobila dela Toyota (Lexus = luksuzna divizija Toyote)... Se pa strinjam, da ni takih razlik kot so bile včasih. Vendar veš kako gre...

Če želiš ferarrija daš ne vem 200k eur in ima 530hp. Če želiš ta isti avto malo predelan s 560hp boš dal pa 300k eur... Isto velja tukaj - če želiš spodoben avto kupiš avensisa, če želiš premium pa lexusa. Boš pa to tudi plačal.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Nekak smo prevzel po Nemcih kam kdo sodi v razrede. Čeprav je v posameznem razredu lahko cenovna razlika tudi 3:1 (Mini/Dacia Logan, Ceed/Audi A3, Octavia/ MB C)

Spodnji razred:

BMW Mini
Ford Fusion
Mitsubishi Colt
Peugeot 207
Nissan Note
VW Polo
Renault Twingo
Dacia Logan/Sandero
Opel Corsa
Ford Fiesta
Seat Ibiza/Cordoba
Renault Clio
Toyota Yaris
Skoda Fabia
Mazda 2
Suzuki Swift
Renault Modus
Peugeot 206
Nissan Micra
Hyundai Getz
Honda Jazz
Citroen C3
Fiat Punto

Spodnji srednji razred (Untere Mittelklasse)

Mercedes B
Audi A3
BMW 1
Mercedes A
VW Golf/Bora
Mazda 3
Seat Leon/Toledo
Opel Astra
Citroen C4
Toyota Auris/Corolla
Ford Focus
Renault Megane
Honda Civic
Kia Ceed
Peugeot 307

Srednji razred (Mittelklasse)

Mercedes C
BMW 3
Audi A4
Skoda Octavia
VW Passat
Mazda 6
Toyota Avensis
Volvo S40/V50
Ford Mondeo
Opel Vectra

Zgornji srednji razred (obere Mittelklasse)

Audi A6
BMW 5
Mercedes E-Klasse
Volvo S60/S70/S80/V70