Zavorni diski

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Živjo

Koliko debeline imajo enojni diski in, koliko dvojni.
Ter minimalna debelina le teh.
Brat ima nove gor enojne diske pa merijo okol 12 mm, pri dvojnih pa en disk (L+D) stran skupaj 22 mm.
So potem dvojni boljši, manj se obrabijo ali, kako drugače.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Bistvi dvojnih je hlajenje-odvajanje toplote.
Debeline so pa zelo različne, odvisno od diskov.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Kot so ti povedali, diski različnih avtov so različno debeli, splošnega pravila ni. Na obodu diska je ponavadi napisana minimalna dovoljena debelina. Je pa zanimivo, na mojem avtu je večja razlika med debelino novega in starega nehlajenega tovarniškega diska kot hlajenega, torej ima navaden disk več mesa od dvojnega. Če pa to velja na splošno pa ne vem.

Sicer pa se o tem sploh ne splača razmišljati, ker v zavorne čeljusti dvojnih diskov ne boš mogel kar tako vgraditi nehlajenih diskov brez menjave le-teh. Tak poseg je tako ali tako nesmiselen, dvojni diski so vedno boljši od nehlajenih zato, ker se kasneje pregrejejo in vsi novi avti imajo vsaj spredaj hlajene diske. Stroške vzdrževanja pri količini mesa diska pa je verjetno v celotni življenjski dobi tako majhen, da ga lahko zanemarimo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Je pa zanimivo, na mojem avtu je večja razlika med debelino novega in starega nehlajenega tovarniškega diska kot hlajenega, torej ima navaden disk več mesa od dvojnega.

To ne pomeni, da ima več mesa ampak, da so dvojni diski bolj ''občutljivi'' na obrabo diska, ker lahko vmesne lamele za hlajenje popustijo in pri močnem bremzanju stisneš obe plošči skupaj, potem pa nastane hudič pa pol.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Tanjši hlajeni majo ponavad toleranco 2mm, mal debelejši (tm 25mm+) pa 3mm.
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Tanjši hlajeni majo ponavad toleranco 2mm, mal debelejši (tm 25mm+) pa 3mm.

Ja tolerenca je res taka, samo me znaima, kolk folk menja diske, ko se znuca za 2 mm, pomoje skoraj noben.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz sem jih na vectri (89-95) menjal po 12ih letih. zadeva je mela zavorni sistem od kadeta, avto pa je bil precej težji.
ploščice pa je bilo treba menjat skoraj vsako leto. pa ni šlo za neka prekomerna zaviranja. pač vse skupaj je bilo malo poddimenzionirano.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
toleranco je potrebno upostevat in to predvsem zaradi tega ker lahko pri popolnoma obrabljenih ploscicah ter diskih ki so pod minimumom padejo bati iz celjusti.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
disk ne bo razpadel.Disk lahko razpade samo ce je mocno razpokan, razpoka pa samo ce se hudo pregrene, to se dogaja pri tovornjakih pri osebnih pa je to izredno redek primer.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
disk ne bo razpadel.Disk lahko razpade samo ce je mocno razpokan, razpoka pa samo ce se hudo pregrene, to se dogaja pri tovornjakih pri osebnih pa je to izredno redek primer.

O pa kako lepo se zna dvojni disk razpast....une lamele za hlajenje se odlimajo umes med dvema diskoma in maš pol svašta lahk!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaki diski z napako, v normalni uporabi tega prakticno ni
 
Nazadnje urejeno: