Jaz sem takrat isto gledal te teste, pa sem se odločil za ATE, ker so vsi priporočali. Po 10 mesecih ugradnje se je zgodila situacija, da sem pri 50-60 kmh moral močno zavret, pa je avto samo šel po svoje v ograjo. Pred tem se s tem avtom ni divjalo ali pa kej, da bi zavore pregrel. Po popravilu avta, na srečo sam pleh, ampak stroskov je bilo ogromno + stroški od policije in točke, se je po popravilu avta izkazalo, da ploščice ne opravljajo svojega dela. Razlika je bila okrog 80% v zavorni sili. Brusenje ploščic tudi ni pomagalo, čeljust je bila ok. Po menjavi ploščic, ni bilo nobenega drugega posega v avtu, je avto zopet normalno zaviral. Tako da se sam izogibam ATE, zaradi te izkušnje. Je pa bilo pred tremi leti. Je pa po vgradnji diskov in ploščic, avto v roku 2 mesecev šel 2x na valje. Prvič pri mehanikarju po parih dneh vožnje in drugič na tehničnem. Kaj se je vmes zgodilo s ploščicami, pa tudi pri dobavitelju niso znali pojasniti. Sem pa vsaj dobil povrnjen denar za ploščice o kaki nastali škodi pa bi težko dokazal, ker tudi policija se me je po hitrem postopku rešila s kaznijo vred.