Zavorne ploscice za Kio ProCeed 1.4 2010?

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.108
113
Če se ne rabi ploščica se pač disk.

LP
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Ponaredke original znamk , vsaka firma da za svoje potrebe določenemu proizvajalcu narest določen produkt za potrebe svojih vozil. Te isti proizvajalci potem "podobne" produkte lansirajo na trg s svojo oznako brez original proizvajalčeve embalaže ter znaka in tržijo kot "original" nadomstni del.

Pa prosim ne govorit, da so kosi enaki kot so tisti pri original serviserju. Vse original vgradnje na vozilih niti pod razno niso iste kvalitete kot "originalom" primereljivi nadomestni kosi.

MAHLE filtri, takoj čez SLO mejo jih izdelajo 118 milijonov letno; od kupljenega na originalcu v potiskani škatli se razlikuje po:
1.ceni
2.embalaži
3.kataloški številki

Tukaj bi si dovolil popravek - niti ni nujno, da se razlikujejo po kataloški številki. Prejšnji teden sem recimo delal servis na Golfu VI 2011 in je imel filter zraka ter goriva od MAHLE, filter olja ter kabine pa od MANN FILTER. Vsi filtri so imeli popolnoma običajne "aftermarket" oznake ... aja, šlo je definitivno za originalno - tovarniško vgrajene dele, ker je bil to 1. servis vozila pri 20.000 km. Skratka, z ustrezno izbiro proizvajalca kvaliteta niti malo ne trpi ...
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Proizvajalec vozil torej, da v naročilo proizvajalcu "nadomestnih" kosov določen produkt. Isti proizvajalec za naročnika, ki je v tem primeru proizvajalec vozil proizvede določeno kvoto produkta.

Vprašanje, ki se glasi je, ali to pomeni , da se vsi "originalom primerni" kosi narejeni v isti tovarni, proizvajajo brez oznak originalnega proizvajalca v isti liniji z istimi materiali kot to predvidi original naročnik. Kdo v tem primeru drži "patent" po katerem je produkt proizveden. V dotičnem primeru so vsi ostali produkti "kopija" 1:1 produkta, ki ga je nekdo patentiral in ima licenco glede , da je naročil produkt za svojo znamko. Ne razumem namreč kje se "izgubi" 30-70% cene "nadomestka" ,ki je po trditvah identičen originalu. Zakaj potem ne dobimo tudi v "nepooblaščenih" prodajalnah produkte v identičnih škatlah z identičnimi številkami za nižjo ceno, kot je na uradnem servisu?

Nagradno vprašanje za konec . Ali ima stranka pravico, ter kako lahko dokaže in na kateri zakon se lahko sklicuje, kakšen produkt je bil vgrajen v uradni avtohiši če produkt loči po kvaliteti samo pol nižja cena ter škatla.
Podvprašanje: Ali ima stranka pravico potem prinesti svoje produkte na uradni servis v uradni embalaži in je serviser primoran upoštevati proizvajalčevo garancijo za vozilo ( primer embalaža ista kot jo ima uradni serviser ).

Hvala
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
V zadnjih časih proizvajalci vozil ne razvijajo več sami vseh delov, ki se vgrajujejo, ampak jih zanje razvijajo proizvajalci sami (npr. proizvajalci filtrov, ploščic, itd.). Tako je sam razvoj na strani dobavitelja, saj le-ta naredi kos po kupčevih željah.

Kako je pa potem glede dogovora, ali lahko ta kos, ki so ga razvili za določenega kupca, prodajajo tudi drugam, pa ne bi vedel.
Predvidevam, da ni problema, sploh če kupec ne investira v orodja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
@Bastard: najprej kaj je nagrada, če je vprašanje nagradno?

odgovori v pripravi, namreč zadeve ureja Uredba o skupinskih izjemah (USI) 1400/2002/EC, ki je začela veljati 1. oktobra 2002 in leta 2010 vključila še dodatna določila. Uredba je zakonodajni okvir za distribucijo motornih vozil in njihovo servisiranje. Prav tako vsebuje pomembne določbe za avtomobilski poprodajni trg. Cilj USI je ustvariti večjo konkurenco tako na prodajnih in servisnih trgih kot tudi na trgih za dobavo rezervnih delov. Evropska komisija tako želi ohraniti pravico voznikov, da imajo pravico svoja vozila servisirati, vzdrževati in popravljati v servisnih delavnicah po lastni izbiri in po konkurenčnih cenah. To pomeni, da vozil v garancijskem roku ni nujno potrebno servisirati le v pooblaščenih servisih.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ta uredba je dobra, problem občestav na tem forumu je v tem, da je problem plačati tudi kvaliteten OEM/aftermarket ali kakorkoli ti ti poimenuješ tak izdelek. Namreč večina bi dejansko vgradila ponaredke za nič denarja (recimo volanski končnik na servisu stane 90EUR, v prodajalni stane istega proizvajalca 25EUR, privatnik pri Vrhniki jih dela sam za 10EUR). Kaj je tukaj ponaredek je evidentno, kaj se bo večina odločila pa tudi...
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Hvala za feedback, čakamo pa seveda končen uraden odgovor.
zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
nekaj dodatnih info:
pogovarjal sem se z vodjo servisa in reklamacij na določenem pooblaščenem servisu.
Stranka lahko na servis prinese svojo robo, ali aftermarket ali OEM, v VSAKEM primeru mora imeti za te dele račun, kjer je določeno, da ustrezajo tipu vozila, kamor se bodo vgrajevali.
V obeh primerih garancija na vozilu ne preneha, razen, če je vgrajeni del vplival na poškodbe drugega, npr še tovarniško vgrajenega dela.
Primer: aftermarket ploščice vgradijo na pooblaščencu, garancija na diske preneha oziroma se kaseneje ugotavlja, ali je to vplivalo na npr. tresenje diskov, stranka mora imeti račun za dele, ki jih je prinesla s seboj

na aftermarket dele vgrajevalec (v tem primeru pooblaščenec) ne izda garancije (kar je jasno).
V primeru originalnih delov pa načeloma izda garancijo, če ima stranka račun na svoje ime, saj račune potem posredujejo naprej, v centralo določene znamke - vedno gredo računi naprej v primeru okvare na vozilu. Pooblaščenec daje garancijo na opravljeno delo, ali aftermarket ali original del.

Po domače: če prinesete dele, ki Vam jih je na primer nekdo podaril in da nimate računa, pa da so to originalni deli (npr neka zaloga od kolega, kupljeno na pooblaščenem servisu) ste v primeru okvare na vozilu kot posledice okvare prinesenega dela v škripcih.
Stranki se da podpisati, da je prinesla svoje dele na servis.
za ostalo še sporočim
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
še dodatne info kot odgovor na:
"Proizvajalec vozil torej, da v naročilo proizvajalcu "nadomestnih" kosov določen produkt. Isti proizvajalec za naročnika, ki je v tem primeru proizvajalec vozil proizvede določeno kvoto produkta.

Vprašanje, ki se glasi je, ali to pomeni , da se vsi "originalom primerni" kosi narejeni v isti tovarni, proizvajajo brez oznak originalnega proizvajalca v isti liniji z istimi materiali kot to predvidi original naročnik. Kdo v tem primeru drži "patent" po katerem je produkt proizveden. V dotičnem primeru so vsi ostali produkti "kopija" 1:1 produkta, ki ga je nekdo patentiral in ima licenco glede , da je naročil produkt za svojo znamko. Ne razumem namreč kje se "izgubi" 30-70% cene "nadomestka" ,ki je po trditvah identičen originalu. Zakaj potem ne dobimo tudi v "nepooblaščenih" prodajalnah produkte v identičnih škatlah z identičnimi številkami za nižjo ceno, kot je na uradnem servisu?"

Tukaj je zadeva takšna da v bistvu Original sploh nima svoje lastne proizvodnje za rezervne dele ampak sodeluje z proizvajalci rezervnih delov in ti jih razvijejo ter proizvedejo za original. Kakšni so sicer dogovori med originalom in proizvajalci rezervnih delov kdo drži patent , kakšne so pogodbe in zakaj in po kakšnih kriterijih se določajo cene OE produktov mi ni znano. So pa po moji logiki trg »aftermarketa« razvili proizvajalci rezervnih delov in po vsej verjetnosti predvsem zaradi enega samega cilja , prodaja z večjim profitom saj so cene po katerih
OE kupuje ploščice čisto na minimumu dobičkonosnosti ( vendar velika naročila ).

Zakaj ne ponujajo proizvajalci produkte v OE škatlah , enostavno zaradi tega ker jim OE to ne dovoli ( pogodbe , pravice, skratka pravne zadeve . Razlaga zakaj je enaka kvaliteta ponujena po tako nižjih cenah od OE-ja je pa prav tako enostavna, po vseh milijonih
Ki jih proizvajalci vložijo za razvoj produktov za OE se jim enostavno ne splača vlagati v dodatne proizvodne obrate, iskati nove dobavitelje za surovine, imeti dvojno proizvodnji, zalogo , … in tukaj je da jim pač proizvodne kapacitete omogočajo proizvodnjo
Za oba trga in ni racionalno imeti takšen vložek..skratka ekonomija poslovanja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Zakaj ne poslje
Dostava po vsej Sloveniji:
Izračun stroškov dostave do 140,00 € pride dostava približno 9,95 €. Nudimo brezplačno dostavo, če znesek naročila presega 140,00 € (razen za dostavo v tujino in za posebne vrste pošiljk – veliki paketi in zastave).
Če uporabljate plačilne metode, kot so PayPal, kreditno kartico ali nakazilom, vam ne bomo zaračunali dodatnih transakcijskih stroškov.
 

kremenko1

Pripravnik
9. feb 2015
49
0
6
Pri nas je tole res noro drago cca 100€. Lahko pa kupiš samo mrežo cca 20€ .Staro odrežeš in privariš novo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
točno tako, samo mrežo in del cevi kupiš. V večini avto štacun. rabiš prever cevi in dolžino mreže ((skupno dolžino kjer boš odžagal in varil novo mrežo gor.
Tudi sam sem dal okoli 25 evrov za njo, v tehnum v Sneberjah.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Citat:
Dear Customer,
The part Bosal 700-147 is available, but unfortunately we are not able to deliver it to Slovenia due to its large size.
You can either collect the part yourself from our warehouse in Berlin, or provide a delivery address to Austria.

If you need any further assistance or any other parts, feel free to contact us.
Lep dan!

Nič u3 grem v berlin iskat....
hysterical-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.108
113
In ko ja je fora da v avstrijo gre k nam pa ne???
Tovornjak skupaj skoči na meji ali kaj?