Spoštovani g. IPFprireditve,
me veseli, da ste si vzeli čas in odgovorili oz. pojasnili potek in razlog plačevanja nadomestila za mehansko predvajanje avtorsko zaščitenih glasbenih del. Vesel bom, če si boste vzeli čas in odgovorili na naslednja vprašanja:
- kaj v primeru, če se na prireditvi glasba predvaja preko internetnega radija ( tu ne gre za mehansko predvajanje)
- kaj v primeru, če se na prireditvi predvaja glasba avtorja/ev, s katerimi naši organizaciji nimata sklenjene pogodbe o kolektivnem zastopanju avtorskih pravic (npr. predvaja se avtorska glasba glasbenikov iz Burkine Faso )
- kaj v primeru, če se na prireditvi predvaja glasba, ki je avtorskih nadomestil prosta in
- kdo izmed vas je pristojen za ugotavljanje kaj in katerega avtorja dela se predvajajo (tržni inšpektorji včasih niso znali ločiti originalnega cd-ja od piratskih iz Bulgarije, Romunije, Srbije,.. in so po tekočem traku izdajali mandatne kazni oz. predloge za sodnika za prekrške )
- kdo izmed vas dejansko primerja prijavljena avtorska dela na prireditvi, s tistimi, ki so se predvajala ( marsikateri dee jay namreč ne vrti na računalnik, posledično ne odda pravilno izpolnjenega repertoarja, temveč napiše nekaj "iz glave")
- na vaši spletni strani sem opazil, da imate objavljeno lestvico najbolj predvajanih glasbenih del v določenem obdobju. Lestvico verjetno pridobivate na podlagi radijskih poročil o predvajanju. Vsakomur, ki se ukvarja z glasbo je namreč popolnoma jasno, da ta lestvica ne more biti reprezentativna, kaj šele točna. Opažena so namreč precejšnja razhajanja med podatki najbolj predvajanih skladb, ki jih objavijo založbe, glasbenimi lestvicami radijskih postaj in njihovih urednikov in vašimi lestvicami. Kako potem lahko pravično razporedite in razdelite zbrana nadomestila izvajalcem in založnikom?
V primeru, da si boste vzeli čas in odgovorili na moja vprašanja, bom seveda postavil še nekaj novih.
Hvala in lp