Pozdravljeni!
Imamo težavo z dobaviteljem rezervnega dela za našo proizvodnjo. V nadaljevanju datumsko pojasnjujem.
-pokvarjen del smo na servis poslali 10.marca
-prvo ponudbo za popravilo dela smo prejeli 11.aprila, bila je smešno visoka zato sem prosil za znižanje ponudbe
-dne 25.aprila so nam sporočili, da zadeve ni možno popraviti in priložili novo ponudbo za dobavo novih delov ki je bila za polovico manjša od prve za popravilo
-dne 25.aprila smo potrdili ponudbo in naročili popravilo, isti dan smo nakazali 100% avans!
-dne 26.aprila smo prejeli potrditev naročila z rokom dobave ca. 3 tedne.
-dne 15.maja so nas obvestili, da rezervnega dela še niso prejeli
-dne 17.maja so nas obvestili da se dobava pričakuje od 29. maja do 2. junija.
-danes dne 30.maja so nas obvestili da je dobava predvidoma 13 junija. - to je 7 tednov od naročila.
Vmes sem jih večkrat pisno obvestil, da nam zaradi nedobave dela nastaja velika gospodarska škoda, ki ta trenutek znaša že okoli 15.000 €.
Kaj lahko sploh naredim? Ostali dobavitelji po svetu so imeli dobavni rok 4-6 tednov. V splošnih pogojih ima podjetje zapisano, da se dobava lahko prestavi samo zaradi višje sile, potresa, itd, ne pa tudi zaradi zamud dobavitelja. Je bolje počakati na dobavo pa jih potem zbombati ali kar že sedaj?
Kam lahko sledi prijava, katerim inštitucijam, kako ukrepati dalje?
Imamo težavo z dobaviteljem rezervnega dela za našo proizvodnjo. V nadaljevanju datumsko pojasnjujem.
-pokvarjen del smo na servis poslali 10.marca
-prvo ponudbo za popravilo dela smo prejeli 11.aprila, bila je smešno visoka zato sem prosil za znižanje ponudbe
-dne 25.aprila so nam sporočili, da zadeve ni možno popraviti in priložili novo ponudbo za dobavo novih delov ki je bila za polovico manjša od prve za popravilo
-dne 25.aprila smo potrdili ponudbo in naročili popravilo, isti dan smo nakazali 100% avans!
-dne 26.aprila smo prejeli potrditev naročila z rokom dobave ca. 3 tedne.
-dne 15.maja so nas obvestili, da rezervnega dela še niso prejeli
-dne 17.maja so nas obvestili da se dobava pričakuje od 29. maja do 2. junija.
-danes dne 30.maja so nas obvestili da je dobava predvidoma 13 junija. - to je 7 tednov od naročila.
Vmes sem jih večkrat pisno obvestil, da nam zaradi nedobave dela nastaja velika gospodarska škoda, ki ta trenutek znaša že okoli 15.000 €.
Kaj lahko sploh naredim? Ostali dobavitelji po svetu so imeli dobavni rok 4-6 tednov. V splošnih pogojih ima podjetje zapisano, da se dobava lahko prestavi samo zaradi višje sile, potresa, itd, ne pa tudi zaradi zamud dobavitelja. Je bolje počakati na dobavo pa jih potem zbombati ali kar že sedaj?
Kam lahko sledi prijava, katerim inštitucijam, kako ukrepati dalje?