No jest sm začel s še eno samohodko socializma, 18 let starim Polskim Fiatom 125p. Dobil sem ga od VD fotra, on je s tistega šaltal na tri leta staro Fiat Cromo, za moje pojme zadnji res hud Fiat. Una poljska jajca je pa vozil samo zato, ker je dobil praktično novega iz garaže od svojega strica s skoraj 0 kmji. Mater tist je mel samo obliko približno od pravega Fiata 125. Pod tistim si pa res več ležal, kot se vozil. No po kakem letu ga je zamenjal moj Yugo 55 GVL. Tud pod tem je blo treba ležat, sam je blo delov v Oglasniku ko toče. Pol sem še kot študent snel Fiata Punto 60, za Yugota so se mi pa Bosanci stepl na sejmu na C2C, mi ni blo nič jasno in sem za njega dobil več, kot sem dve leti prej dal za njega. No Punto je bil zadnji avto brez servota in ABSa in tud zadnji pod katerim sem dejansko ležal. V službo sem se teral s Puntosakijem, na šihtu smo pa takrat vozil VW Bore rdeč TDI 150 KM....
No pol je pa skvo zanosila, je padla pa Marea weekend 1,9 JTD, direkt od Krke Telekoma, še zadnji odbijač je bil zdrajsan od kolesarjev v zavetrju. Ta je potem dočakal vse moje tri mulce, zamenjala ga je Croma, ta je bil v bistvu kiks stoletja, ker ni bil glih primeren za vozit okol 3 mulce, zamenjal ga je Citroen C8. Ta je bil najdlje pri bajti, 9 let. No zdej sem na zadnjem pravem Citroenu C5 hidravličarju in tud prvem avtomatiku.