Zasilno rezervno kolo problem

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.667
1.834
113
Jaz sem ga vprašal za označeno, ne pa tvoje osnove.
Če si brez rezerve ni prekršek, če imaš kit.
Če imaš led luči ali take kjer menjava žarnic ni možna ne rabiš rezervnih žarnic.

Tukaj se pogovarjamo o konkretnemu primeru kjer je rezervno kolo montiral na avto. Res misliš, da ima potem še kit v prtljažniku?
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.368
3.061
113
Lublana
Obišči stran
Dolgo je že tega, ampak ni vrag, da v navodilih za uporabo avta tudi ne piše, da se s to gumo ne sme peljati dlje kot samo nekaj deset kilometrov, morda tudi 80 (podobno kot je omejitev hitrosti z njo 80 km/h)... Skratka, to NI obična guma, prejšnjo staro gumo je treba takoj popraviti...
Ma tudi, če ne piše, vsakemu polnoletnemu in z izpitom za avto bi moralo biti v prvem trenutku ob pogledu na čudno kolo, takoj jasno zakaj se gre. Pa p*zdo m*ter a zna folk samo še po aplikacijah tipkat, možgani pa že čist skisani??
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.368
3.061
113
Lublana
Obišči stran
kolo normalnih dimenzij bo boljše. Če le imaš prostor noter, ker zblojene tovarne povsod varčujejo v smislu zmanjševanja teže.....in zato dajo rezervo kolo neko picikl varianto. Za tvoj avto boš dobil kolo za drobiž, po oglasih.
Pravzaprav je bolje imet to zasilno in čudno kolo za rezervo. Tako so butlji vsaj prisiljeni, da gredo takoj porihtat ali zamenjat predrto pnevmatiko. Ker se je že dogajalo, da so ljudje montirali rezervo in ker je bila enakih dimenzij, kot original, so se tako vozili naprej. Predrto pnevmatiko pa v prtljažniku in ko se mu je spet zgodil gumi defekt pa nič jasno zakaj ima rezervo prazno... :bonk:Ampak očitno pri dandanašnjih "specialcih" tudi to ne pomaga več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in Robert

tony

Guru
23. jul 2007
9.814
1.582
113
Ma tudi, če ne piše, vsakemu polnoletnemu in z izpitom za avto bi moralo biti v prvem trenutku ob pogledu na čudno kolo, takoj jasno zakaj se gre. Pa p*zdo m*ter a zna folk samo še po aplikacijah tipkat, možgani pa že čist skisani??
Lej, dec. OP je starejši občan, ki je morda kakšno rezervno gumo menjal nazadnje, ko naju še na svetu ni bilo. In takrat je *vsak* avto imel rez. gumo standardne velikosti. Ne gre za to, da se človek norčuje ali te zafrkava. Ne gre za GenZ generacijo, ki se je edinkrat peljal s kolesom tako, da je balansiral joycona od Switcha :).

In, bog pomagaj, človek je pač takšno rezervno gumo videl prvič. Ker ni več najmlajši je čisto dovolj pri sebi in je šel vprašat na internete. Jebiga, tudi ti boš nekoč toliko star kot OP, in boš vesel, če ti bo kdo kaj razložil, po možnosti po človeško. Dajmo vsi poskusiti pridelati en konec zmožnosti uvida v drugega.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.667
1.834
113
Samo OP je tudi verjetno predolgo in prehitro vozil s tem kolesom. Bi bilo dobro, da se take stvari ve. To pogledaš (in se pozanimaš) takoj, ko avto kupiš.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.814
1.582
113
Se strinjam, zelo dobro je preštudirati navodila za uporabo od avta, kjer je to (VW je imel to že takrat poštimano) dobro razloženo, in tudi prevod in tehniški žargon je zelo dober. (Na modernih avtih drugih proizvajalcev prepogosto žal ni tako.)

OP, če gre res za Polo letnik med 1996-2002 in zraven avta nisi dobil navodil, sporoči, mislim, da imam še ena nekje in ti jih lahko šenkam.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.368
3.061
113
Lublana
Obišči stran
Lej, dec. OP je starejši občan, ki je morda kakšno rezervno gumo menjal nazadnje, ko naju še na svetu ni bilo. In takrat je *vsak* avto imel rez. gumo standardne velikosti. Ne gre za to, da se človek norčuje ali te zafrkava. Ne gre za GenZ generacijo, ki se je edinkrat peljal s kolesom tako, da je balansiral joycona od Switcha :).
No, če je pa starejši občan me pa še bolj čudi, da nič ne ve o tem čudnem rezervnem kolesu. To je že precej star hec. Jaz jih imam v avtomobilih letnik '85 in '81. Ni to neka nova stvar.
Mu pa seveda dam plus, da se je odločil vsaj pozanimat zakaj se gre. Tudi to je že pri marsikomu redkost, čeprav v žepu nosijo super računalnik in dostop do praktično vseh informacij. Ampak raje gledajo tik tok in vplivneže... potem pa možgani odmirajo...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.291
9.911
113
:fredi: Verjetno je bilo neprijetno, ker ni pravilen tlak noter. To vsi pozabijo preverjat, potem pa ko je treba uporabit, pa tlak 1 bar. Tako da, preden pospraviš rezervno nazaj na svoje mesto, preveri tlak.
Sam sem z zasilnim naredil že tudi 100+ km brez kakršnekoli težave, seveda sem se pa držal omejitve hitrosti.
Namesto, da svoje frustracije in večvrednost ven mečete, bi bilo čisto dovolj to, kar sem že zgoraj napisal.
In pa razumeti je potrebno, da vsi (tudi pravi 60 let stari možakarji) ne znajo menjati gume. In v današnjem času niti ne rabiš. Pač pokličeš asistenco in vmes pogledaš TikTok. Ali pa tatkota in on potem vse uredi. :evil:
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.586
5.165
113
Gumo menjaš v 10-ih minutah, z asistenco ne boš nikoli tako hitro konec.
Lani sem celo imel eno situacijo, da sem moral rezervo dati gor. Res je, da sva bila v avtu dva in sva si delo malo delila, ampak rabila sva verjetno dobrih 5 minut. V službo vsekakor nisem zamudil, res pa je, da ne šprintam na zadnjo minuto. Tam sem potem postavil k sosedu vulkanizerju, ki je to uredil, da sem čez par ur šel domov.
Če bi klical asistenco, bi ta peljal do vulkanizerja, počakali bi do 8.00, da odpre, potem pa odvisno, če bi to opravil takoj ali bi bilo za počakati. Avto je služben in zavarovanje tako, da nadomestno vozilo dobiš, če ni urejeno isti dan.
Kolega je pred leti šel zjutraj v hribe, rezervne gume ni imel, asistenca, vulkanizer, ki tudi ne dela vsak, gumo je bilo potrebno dati novo, čakati, da so dve pripeljali iz drugega kraja in popoldne je lepo šel domov ... Potem je vrgel set v smeti in nabavil rezervno gumo. Pač vsi niso pripravljeni zabiti par ur zaradi preluknjane gume.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.814
1.582
113
No, če je pa starejši občan me pa še bolj čudi, da nič ne ve o tem čudnem rezervnem kolesu. To je že precej star hec. Jaz jih imam v avtomobilih letnik '85 in '81. Ni to neka nova stvar.
Mu pa seveda dam plus, da se je odločil vsaj pozanimat zakaj se gre. Tudi to je že pri marsikomu redkost, čeprav v žepu nosijo super računalnik in dostop do praktično vseh informacij. Ampak raje gledajo tik tok in vplivneže... potem pa možgani odmirajo...
Kateri avti so pa imeli zasilna rez. kolesa v začetku 80ih? Tle me prav firbec matra, morda kakšna eksotika, vsaj gledano za naše takratne jugoslovanske razmere?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.291
9.911
113
Gumo menjaš v 10-ih minutah, z asistenco ne boš nikoli tako hitro konec.
Lani sem celo imel eno situacijo, da sem moral rezervo dati gor. Res je, da sva bila v avtu dva in sva si delo malo delila, ampak rabila sva verjetno dobrih 5 minut. V službo vsekakor nisem zamudil, res pa je, da ne šprintam na zadnjo minuto. Tam sem potem postavil k sosedu vulkanizerju, ki je to uredil, da sem čez par ur šel domov.
Če bi klical asistenco, bi ta peljal do vulkanizerja, počakali bi do 8.00, da odpre, potem pa odvisno, če bi to opravil takoj ali bi bilo za počakati. Avto je služben in zavarovanje tako, da nadomestno vozilo dobiš, če ni urejeno isti dan.
Kolega je pred leti šel zjutraj v hribe, rezervne gume ni imel, asistenca, vulkanizer, ki tudi ne dela vsak, gumo je bilo potrebno dati novo, čakati, da so dve pripeljali iz drugega kraja in popoldne je lepo šel domov ... Potem je vrgel set v smeti in nabavil rezervno gumo. Pač vsi niso pripravljeni zabiti par ur zaradi preluknjane gume.
To je vse jasno. Zato tudi jaz imam rezervno gumo noter.
Ampak še enkrat: nekaterim dol visi zanjo, ker bodo raje asistenco poklicali. Pa tudi, če bodo morali čakati 1 uro. S TikTokom hitro mine. :evil:
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.667
1.834
113
Razmišljam, da najbolje da imaš oboje v avtu, rezervo in komplet za popravilo. Pena je sicer brez veze, kompresor zraven je pa fajn. Mogoče ti reši že predrto gumo, če počasi pušča, definitivno pa reši premalo napolnjeno rezervo.

Je pa tudi res, da vzame nekaj teže in prostora. V 23 letih še nisem imel predrte gume. Enkrat sem ob menjavi letne/zimske opazil notri vijak, pa zgleda ni prebil cele debeline gume.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.162
-8.765
113
Razmišljam, da najbolje da imaš oboje v avtu, rezervo in komplet za popravilo. Pena je sicer brez veze, kompresor zraven je pa fajn. Mogoče ti reši že predrto gumo, če počasi pušča, definitivno pa reši premalo napolnjeno rezervo.
Bolje kot to peno, je imeti "črva" za popravilo luknje. Isti šit, kot ti bo notri vtaknil vulkanizer.
Če s tem ne moraš popraviti gume, je tudi s peno ne boš dovolj dobro zatesnil, da bi se lahko kam pripeljal.

Jasno je pa prva izbira rezervna guma.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.610
5.936
113
Gumo menjaš v 10-ih minutah, z asistenco ne boš nikoli tako hitro konec.
predvsem ko ti leva odleti in jo menjuješ na AC in letijo šleperji mimo pol metra za tvojo ritjo.
Super varno doživetje. Samo enkrat sem se šel to, od sedaj naprej raje za ograjo čakam asistenco.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.127
6.330
113
predvsem ko ti leva odleti in jo menjuješ na AC in letijo šleperji mimo pol metra za tvojo ritjo.
Super varno doživetje. Samo enkrat sem se šel to, od sedaj naprej raje za ograjo čakam asistenco.
V tem primeru še vedno lahko čakaš asistenco. Tukaj ni dvoma, že sam odstavni pas ni varen, kajšele da si na levi strani. Sicer te pa na AC tako čaka Darsov pogodbenik, ki te povleče na najbližje parkirišče, pred tem se postavi ustrezna signalizacija itd itd. Dalje pa je tvoja volja, ali asistenca ali lastna menjava.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.586
5.165
113
predvsem ko ti leva odleti in jo menjuješ na AC in letijo šleperji mimo pol metra za tvojo ritjo.
Super varno doživetje. Samo enkrat sem se šel to, od sedaj naprej raje za ograjo čakam asistenco.
Avtocesta je druga pesem.
Gumidefekta na avtocesti še nisem imel, sem pa pred leti raje uničil gumo kot da bi se ustavil takoj na eni dolgi ravnini na magistralki sredi jasnega dne, kjer ob redkem prometu ni malo takih, ki se peljejo tudi 120. Jaz nisem upal tam obstati na cestišču. Vozil kak km do prvega odcepa s skoraj prazno. Platišče je preživelo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luka51 in MrDaco

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.203
4.177
113
Na AC imaš opcijo asistence, ni panike. Prebij gumo na Vršiču pa ti povem da bo asistenca hodila 3h, če imaš srečo.

Tamali kompresor imam sam vedno v avtu, to je pa prva pomoč če nisi ravno prebil gume in velikokrat lahko tako najlažje rešiš gumidefekt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delavec44