Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
zakaj pa se potem luči iz zunanje strani polirajo?
Čisto enostavno. Težave z degradacijo žarometov so večinoma posledica slabega zunanjega UV zaščitnega sloja. Zato se večinoma polira z zunanje strani. Drugo je degradacija same plastike, ki pa je relativno redka, tretje pa spet kakšne x žarnice (po možnosti 100W, ki še kaj stopijo zraven). Pri veliki večini avtomobilov, ki so nagnjeni k tej ''bolezni'' pa je problem v zunanjem UV zaščitnem sloju. Zato pa so žarometi par let brezhibni, ko pa enkrat ''prebije'' nekje se pa potem zelo hitro razširi po celem žarometu (spet odvisno od žarometa do žarometa).
Sicer sem pa v spodnjem sestavku spravil skupaj nekaj kratkih nasvetov, da se zagotovi daljšo življensko dobo problematičnim plastičnim žarometom:
Kako podaljšati življensko dobo potencialno problematičnim plastičnim žarometom?
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Zaradi teh stvari ki si jih napisal je zavarovanje vsako leto dražje, in tudi zaradi tvojih manipulacij.
Sam čakam dan, ko se bodo zavarovalnice med seboj povezale in s fraud detection sistemi preko data mininga začele iskati goljufe in sicer tako na strani zavarovancev kot tudi posameznih pogodbenih servisnih delavnic, ki recimo čudno veliko število razbitih žarometov prijavljajo
. Pa kakšen cenilec zna tudi odletet iz službe, ko bodo podatki pokazali, da nekam čudno število točno določenih škod priznava nekaterim izvajalcem popravil. In potem ne bo več daleč dan, ko takšen goljuf enostavno ne bo mogel več zavarovati avtomobila oz. bo premija astronomska. Sej v nekaterih državah imajo to že zelo lepo poštimano.