Zanesljivost turbin pri TDI, HDI.

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Moj 2.0 HDI ma na števcu 230000km s tem da jih zadnjih 80000 odkar ga mam redno dobiva po gasu na polno, zaenkat dela...
 

Rogue

Pripravnik
26. avg 2009
89
0
6
Mel kolega novo laguno, crknila turbina pri 80kkm. Od fotra kolega ma pa pri bajti že prazgodovinskega passata s 400.000, pa ma še prvo turbino. Da ne bo zdej kdo mislu, da pljuvam čez reno. No ja, hvalil ga glih ne bom, sem pa hotu rečt, da turbina lahko zdrži zelo dolgo, lahko pa tudi ne....... kupi, pa boš videl, kako se bo izšlo
smile-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Sam meni nekaj ni jasno. Turbine itak dela samo par firm na svetu, pa še to modelov verjetno ni neomejeno. Torej je enaka Garret 19 (na pamet) vgrajen v passat in v laguno, v passatu dela 400kkm, v Laguni pa crkne pri 80kkm.

Ne more biti druge razlage kot da je kriva nespretna konstrukcija motorja? Ker pri takem povprečju ne more biti voznik faktor, edino če vsi poznavalci motoroznanstva vozijo passate, šalabajzerji pa lagune....
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Sam meni nekaj ni jasno. Turbine itak dela samo par firm na svetu, pa še to modelov verjetno ni neomejeno. Torej je enaka Garret 19 (na pamet) vgrajen v passat in v laguno, v passatu dela 400kkm, v Laguni pa crkne pri 80kkm.

Ne more biti druge razlage kot da je kriva nespretna konstrukcija motorja? Ker pri takem povprečju ne more biti voznik faktor, edino če vsi poznavalci motoroznanstva vozijo passate, šalabajzerji pa lagune....

turbine so ze prakticno enake, niso pa vsi motorji enako prijazni do turbin.....
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Bistvo je, da so imeli prvi letniki 1.9 dci motorjev konstrukcijsko napako, zaradi katere so se turbine pregrevale. Seveda se je to potem posplošilo na "vsem renojem crkujejo turbine".
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ne, 2.2 so potem izboljšali v takšni meri, da ti crkne kar cel motor, ne le turbina.
rolleyes-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Benady pravi:

Ne more biti druge razlage kot da je kriva nespretna konstrukcija motorja? .

Bingo!

Voznik kot vozni...v povprečju so pri vseh znamkah enaki (ko je govora o povprečnem avtu za povprečne ljudi...da se ne bo kdo obesil na kakega super športnika).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
A ni fora to da pač nekateri motorji majo višje "lokalne" temperature v motorju.......zaradi različnih vbrizgov....drugačnih računalnikov ki dajejo drugačne pogoje obratovanja......drugač se odpirajo turbine....kar je zopet povezano z temperaturami v samem motorju...

Pol maš pa še konstrukcijske napake v smislu.......premajhen karter v katerega gre premalo olja (manjša količina olja opravlja enako delo.....olje zato prej propade.....zogleni....pol se pa še spomnejo dajat interval na 30.000km)

Lep primer je passatova 1.8T mašina: The VAG turbos run really hot even with proper oil and coolant supply - that's why you need a good quality synthetic in them.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
Moj 2.0 HDI ma na števcu 230000km s tem da jih zadnjih 80000 odkar ga mam redno dobiva po gasu na polno, zaenkat dela...

Zakonske težave?
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ne, 2.2 so potem izboljšali v takšni meri, da ti crkne kar cel motor, ne le turbina.
rolleyes-1.gif

2.2 je sicer starejši motor od 1.9, z drugimi problemi kot so turbine.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
V Lagune so ga pa dali z letom 2002, v Espace pa z 2003. Sicer pa če je v resnici starejši je to še toliko večja katastrofa, da ga niso popravili preden so ga potisnili v nov model avta.
rolleyes-1.gif