Zanesljivost turbin pri TDI, HDI.

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Pozdravljeni.
Ker sem skoraj laik na področju motorjev z turbo polnilniki, me zanima koliko kilometrov zdržijo turbine pri omenjenih motorjih, kako rizično je kupiti avto s 100kkm ali več, če ne veš kako je lastnik vozil z njim (polna obremenitev. ko je motor hladen, neredni servisi..). Popravilo ali obnova pa ni tako poceni. Uporabni nasveti zelo dobrodošli.
Hvala
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
turbine skoraj vsi proizvajalci uporabljajo od garretta.lahko ti zdrži 500k km ali več.lahko crken predno boš menjal sklopko.lahko crkne še v garanciji.pametno se je pozanimati za kateri tip motorja gre ker nekateri so imeli serisjke napake da so crkovale turbine pa čeprav so iste turbine na drugem motorju zdržale preko 300k km
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik Swetko pravi:
Pozdravljeni.
Ker sem skoraj laik na področju motorjev z turbo polnilniki, me zanima koliko kilometrov zdržijo turbine pri omenjenih motorjih, kako rizično je kupiti avto s 100kkm ali več, če ne veš kako je lastnik vozil z njim (polna obremenitev. ko je motor hladen, neredni servisi..). Popravilo ali obnova pa ni tako poceni. Uporabni nasveti zelo dobrodošli.
Hvala

180 000
cry12bpy.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Imeli pasata ki sma ga s starcem pripeljala z D ko je imel 130km, torej tam realno 180, prodali ko je imel ohoho,
še danes vidim modela na cesti (kupil skoraj sosed), mi redno poblenda, zdaj more met proti 300k gor, brez problemov.

Kolega je imel Leona 1.9TDI, delal z njim kot svinja s kurbusom, v največji zimi pri minus deset, 1-2-3 poln gas ledeno
mrzlega in to redno, prodal ko je imel blizu 100k, brez problema.

Od bivše polo je odpovedal polžek pri niti 10k km, popravli neke metlice in delal dok me ni pustla
smile-1.gif
Dalje nevem.

Sedaj imam 2.0TDI na 134hp, sicer še med novimi, ampak dela BP, pa ne pazim pretirano.


Z mojega vidika turibne pri vwju niso nek hud problem...
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Od bivše polo je odpovedal polžek pri niti 10k km, popravli neke metlice in delal dok me ni pustla
smile-1.gif
Dalje nevem.
.
a to misliš tisti polžek oz motorček pri brisalcih? ne vem če ma to glih kake veze s tdi motorjem oziroma turbino
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Swetko......ne preveč mxsu verjet....je v sorodu z Čak Norisom
smile-1.gif
Njemu ne more zaribat turbina!
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Od bivše polo je odpovedal polžek pri niti 10k km, popravli neke metlice in delal dok me ni pustla
smile-1.gif
Dalje nevem.
.
a to misliš tisti polžek oz motorček pri brisalcih? ne vem če ma to glih kake veze s tdi motorjem oziroma turbino
smile-1.gif

Turbino tudi ljubiteljsko poimenujemo polžek, zato ker je mu podobna;

High-Quality-T3-T4-T04E-Turbo-Charger.jpg


na štajerskem mu rečemo "pužek" ali Polž
smile-1.gif
 

Swetko

Pripravnik
24. jun 2009
307
1
18
Dobro. Hvala za mnenja. Se mi pa zdi, da je boljše kupiti starejšega bencinarja, kot dizla. Je verjetno manj možnosti za okvare (turbina-polžek, visokotlačna črpalka šobe..).

Pozdrav
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
moj ma tudi ca 500T in prvo turbino. Sploh pa ponavadi ni problem v turbini ampak v konstrukciji celotnega motorja tako da lahko
pri enem motorju turbina crkuje pri drugem motorju pa enaka turbina zdrzi celo vecnost.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Za tvojo bivšo lahko potrdim da polo še kr lepo dela, ima pa nekaj čez 100k trenutno prevoženih.
cheer.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.691
9.904
113
40
MB
ksz

odločam se med 96kw in 74kw tdi, oba 2003 .. že ta švohn je verjetno čist okej za normalno vožnjo .. kolk je kaj razlike tu .. mata pa oba 5 prestav, dajte malo povedat, predvsem če se splača močnejšega vzet