Saj ni spornih tistih nekaj kilometrov od Lendave do ljubljane, sporn pa je najbrž način registracije vozila katero se je več let nahajalo v tujini. Razumem da ko je bilo vozilo novo, urediš zavarovanje pa je , sta pa bila vmes dva tehnična pregleda. Ker če so "pofukali " tistega v Radovljici kateri naj bi skozi spuščal "neispravne" avte za nekaj evričev, je tu najbrž problem podoben. S to razliko da je storilec znan samo pobrskat je treba in papir spisat....... Pa se tega do danes ni spomnil nihče....... Ali pa se morda je pa ni ukrepal..... Upam da nisem spet dregnil v kako večje osje gnezdo kot v primeru loškega policaja.....Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kaj pa našo policijo briga, če ne vozi po sloveniji? Pa ne bodi tako tipično slovensko nevoščljiv.
Slavna? Komaj sem se je spomnil.
Naše državne organe ima še kako za zanimat, če se tehnični pregledi in podaljševanje registracih opravlja točno po vseh predpisih in zakonih.Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kaj pa našo policijo briga, če ne vozi po sloveniji? Pa ne bodi tako tipično slovensko nevoščljiv.
Slavna? Komaj sem se je spomnil.
Citat:
Potovala sem s Carnet De Passage - potnim listom za motor. V večino držav ( nikakor pa v Pakistan, Indijo in v Egipt ) bi se dalo priti čez mejo tudi brez njega in proti plačilu lokalnih dajatev, zavarovanj in podobnega. A karnet je bil gotovo najbolj efektna, najlažja in najbolj zanesljiva možnost. Če bi še enkrat potovala okoli sveta, bi karnet kljub njegovi ceni ponovno vzela s seboj.
Moja prva registracija motorja je bila veljavna dve leti. Toliko sem nameravala ostati zdoma... Govorilo se je, da je bil moj motor prvo vozilo v Sloveniji, ki mu je bil dodeljen status podaljšane svobode z dvoletno registracijo. Po izteku je motor vsako naslednje leto zavaroval takratni generalni uvoznik BMW vozil in mi po pošti dostavljal veljavne dokumente, vedno na drug, izposojen naslov. Edini kraj, kjer sem morala zamenjati svojo originalno slovensko registrsko tablico, je bil Egipt.
Tudi jaz sem ze pozabil da ta zenska obstaja. Sicer mi za njo dol visi, ker nekdo ki se naokoli fijaka z motorjem pri meni ne vzbuja nekega ekstra spostovanja, ampak ok.Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Daj ti meni povej nekaj drugega.
Vsi poznamo svetovno popotnico na motorju Benko Pulko. Z motorjem je hodila ŠEST let po svetu in se vrnila z registriranim motorjem v Slovenijo. To je teoretično nemogoče izvesti , razen če je nekdo nekaj pomutil. Ali je morda kdo na policij pomislil da bi pogledal kako se je ta motor registriral v tem času ? SEVEDA NE, ker ona je slavna in kršenje zakona tu nima veze
http://www.benkapulko.com/si/o_benki/
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
http://www.benkapulko.com/si/povezave/potovanje/motocikel
Citat:
Potovala sem s Carnet De Passage - potnim listom za motor. V večino držav ( nikakor pa v Pakistan, Indijo in v Egipt ) bi se dalo priti čez mejo tudi brez njega in proti plačilu lokalnih dajatev, zavarovanj in podobnega. A karnet je bil gotovo najbolj efektna, najlažja in najbolj zanesljiva možnost. Če bi še enkrat potovala okoli sveta, bi karnet kljub njegovi ceni ponovno vzela s seboj.
Moja prva registracija motorja je bila veljavna dve leti. Toliko sem nameravala ostati zdoma... Govorilo se je, da je bil moj motor prvo vozilo v Sloveniji, ki mu je bil dodeljen status podaljšane svobode z dvoletno registracijo. Po izteku je motor vsako naslednje leto zavaroval takratni generalni uvoznik BMW vozil in mi po pošti dostavljal veljavne dokumente, vedno na drug, izposojen naslov. Edini kraj, kjer sem morala zamenjati svojo originalno slovensko registrsko tablico, je bil Egipt.
P.S. Sicer pa drugih držav ne zanima, če imaš ti plačane dajatve do Republike Slovenije, ampak je glavno da imaš zavarovalno polico, ki krije škodo v primeru nesreče.
No vidiš, potem ne veš. Vozila, ki se vozijo na preizkušnjo so zavarovana, nimajo pa opravljenega tehničnega pregleda. Opravljen tehnični pregled sploh ni pogoj za sklenitev zavarovalne police. Večina ljudi najprej sklene polico, potem pa se odpravijo na tehnični pregled in podaljšanje registracije.Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
http://www.benkapulko.com/si/povezave/potovanje/motocikel
Citat:
Potovala sem s Carnet De Passage - potnim listom za motor. V večino držav ( nikakor pa v Pakistan, Indijo in v Egipt ) bi se dalo priti čez mejo tudi brez njega in proti plačilu lokalnih dajatev, zavarovanj in podobnega. A karnet je bil gotovo najbolj efektna, najlažja in najbolj zanesljiva možnost. Če bi še enkrat potovala okoli sveta, bi karnet kljub njegovi ceni ponovno vzela s seboj.
Moja prva registracija motorja je bila veljavna dve leti. Toliko sem nameravala ostati zdoma... Govorilo se je, da je bil moj motor prvo vozilo v Sloveniji, ki mu je bil dodeljen status podaljšane svobode z dvoletno registracijo. Po izteku je motor vsako naslednje leto zavaroval takratni generalni uvoznik BMW vozil in mi po pošti dostavljal veljavne dokumente, vedno na drug, izposojen naslov. Edini kraj, kjer sem morala zamenjati svojo originalno slovensko registrsko tablico, je bil Egipt.
P.S. Sicer pa drugih držav ne zanima, če imaš ti plačane dajatve do Republike Slovenije, ampak je glavno da imaš zavarovalno polico, ki krije škodo v primeru nesreče.
Kolikor jaz vem, avta sploh zavarovat ne moreš brez tehničnega?
Jaz sem s Ptuja, pa recimo da nikoli nisem slišal za Benko Pulko, dokler ni začela svojih dogodivščin z motorjem predstavljati na potopisnih predavanjih. Toliko o njeni slavi.Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Tudi jaz sem ze pozabil da ta zenska obstaja. Sicer mi za njo dol visi, ker nekdo ki se naokoli fijaka z motorjem pri meni ne vzbuja nekega ekstra spostovanja, ampak ok.Citat:
Uporabnik dsf pravi:
SEVEDA NE, ker ona je slavna in kršenje zakona tu nima veze
http://www.benkapulko.com/si/o_benki/
A kaj sm jst to nabiju?Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
dej ne nabijej no.