Evo, da opišem našo izkušnjo do konca.. Domov smo prišli 2 dni kasneje, ampak je wizzair zagotovil prenočišča in zajtrka ter večerjo.. Čeprav so 5x prestavili povratni let, so vedno dovolj "zgodaj" obvestili preko maila..
Glede kompenzacije: "preletel" sem par člankov online, ki so opisovali, da je vseeno najprej najbolje prijavit kompenzacijo direkt letalski družbi in če v doglednem času ni odziva, posreduješ podatke agencijam, ki to rihtajo.. In tako smo tudi naredili..
V sredo čez dan sem oddal prijavo za kompenzacijo preko Wizzair spletne strani in imajo obrazec, kjer vpišeš booking reference in se je večina podatkov že kar samo izpolnilo.. Ker ima hčerka enak priimek kot jaz, boljša polovica pa ne, mi je mogla napisat pooblastilo, da se kompenzacija za njo tudi nakaže na moj TRR.
In potem sem v četrtek preveril stanje "Your claims" in videl, da se je status spremenil v "In payment". Torej so dokaj hitro obdelali pritožbo.. In danes sem dobil mail od Wizzair, da so začeli postopek za povračilo (1800 eur) in da bo denar nakazan v 10 delovnih dneh..
Čeprav sem tudi sam v preteklosti že večkrat pokritiziral Wizzair, moram rečt, da so me tokrat glede kompenzacije pozitivno presenetili.. In ker smo se ob teh dveh dodatnih dnevih kar dosti pogovarjali potniki med seboj (velika večina Madžarov), mi jih je večina reklo, da imajo razen kakšne dokaj majhne zamude dobre izkušnje z njimi (da so po večini zadovoljni z Wizzair - saj so tudi edini Madžarski prevoznik)... Razen supporta seveda - tudi madžari imajo plačljivo številko, čeprav je Madžarski prevoznik..
Pač Wizzair, Ryanair (in še mogoče kakšni drugi nizkocenovniki) pač imajo nizke cene letov in pač delajo na račun mase ljudi (vsi leti, ki smo jih opravili z njimi, so bili skoraj polno zasedeni). Se pa tehnične težave se dogajajo tudi pri višjecenovnih ponudnikih, tak da zaradi tega jih ni treba na klin obesit..
Samo Izoliranc , ne, to ni bil let na Maldive, tisti še nas čaka..
Vglavnem, na koncu se je vse dokaj dobro izteklo..