KSZ
Tema, da lahko kaj napišem iz lastnih izkušenj
.
Sam nimam popolnoma nobenih problemov s širino pasu in sem mnenja, da če ima kdo kakšne probleme s tem, potem ne vem, če je sposoben za promet. Ker če se šleparji lahko vozijo po tem pasu, potem se lahko tudi osebni avti. Predvidevam, da nimate kakšnih Hummerjev ali kaj takega.
Kar se tiče uničenosti tretjega pasu: khm, ja ponekod je res malce neenakomeren, da avto plava
, ampak ni neke panike, glede na to, po kakšnih regionalkah se ponekod vozimo (sama jama in luknja). Tako da, če ni prometa grem sam na vozni pas na teh odsekih, sicer pa ni nobenih težav, da sem tretjem pasu. Lukenj namreč ni.
Kar se tiče vključitve nazaj na vozni pas, ko se tretji pas konča: wtf? Pa saj na tisti črti, ki označuje konec tretjega pasu ni 5m visok zid iz 30cm opeke? Če te bedak na voznem pasu ne spusti pač greš tistih par deset metrov po odstavnem pasu in se potem mirno vključiš za bedakom. Nobene panike, nobene živčnosti. Moram pa reči, da sem moral to narediti morda nekajkrat v vseh letih, kar ''kampiram''
na tretjem pasu, tako da se mi to ne zdi prevelik problem. Je pa res, da sem se potem prilagodil in če vidim, da se promet za mano gosti, grem običajno že malo prej iz tretjega pasu na vozni pas (če je vmes dovolj velika luknja seveda). To sploh pogostno naredim, če moram prehiteti tovornjak na počasnem pasu.
Večji problem so osebki, ki ne uporabljajo tretjega pasu, vozijo se pa 80 km/h. Kar pomeni, da če jih jaz iz tretjega pasu hočem legalno prehitet, moram it pravočasno na vozni pas, potem na prehitevalni, jih prehitet in nazaj preko voznega na počasnega. Izgleda je tisti tretji pas za njih kužen in ni šans, da se spokajo nanj. Ne vem zakaj. To je recimo kup nevarnih situacij že za mene z avtomobilom, s katerim lahko pospešim, sedaj si pa predstavljajte kako to izgleda, ko gre šlepar prehitevat takega loleka.
To je to, po mojem mnenju so vsi zgoraj navedeni razlogi za neuporabo tretjega voznega pasu v primeru nizke hitrosti zgolj prazni izgovori, ki kažejo na nekulturo in pomanjkanje tudi najmanjše trohice strpnosti na cesti. Kar se seveda tudi kaže v samem prometu, nesrečah, itd.
Pa še ena anekdota na to temo: peljal sem osebo, ki je pred vožnjo z mano imela trdno prepričanje, da je tretji pas nevaren za avtomobile
. Po razjasnitvi kako in kaj, se je pomirila. To je bila edina nevarna situacija v prometu zaradi uporabe tretjega voznega pasu, ki sem jo doživel.
Mi je pa osebno res fajn, ko vem, da se bliža tretji pas in vidim zadaj promet na obeh pasovih. Takrat pospešim in se spokam na tretji pas, da se tistim na voznem ni treba gužvat na prehitevalnega. Ne vem zakaj je nekaterim težko pomislit tudi na druge in kaj naredit tako, da je tem drugim lažje.