Zakaj taka gužva na AC v oktobru?

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Že cel oktober na dolenjski avtocesti zjutraj stojimo že na Višnjegorskem klancu (v smeri proti LJ). Mimo Grosupljega (Grosuplja?) gre mic po mic, potem steče nekako (100km/h) do Golovca.
Na vzhodni obvoznici se vaja ponovi. Stojimo že kmalu po izvozu iz tunela. Mic po mic mimo izvoza za Letališko (mimogrede, tam je vedno kaos) in potem se je potrebno kvalificirati na severno obvoznico. Spet mic po mic do rondoja pri Stožicah.
Kaj se to dogaja? A so se vsi preselili v Grosuplje in pri uvozu na AC naredijo zamašek? Ali je toliko študentov s svojimi avti, ki so oktobra bušili na AC?
Pa to ni več normalno. Prokleta centralizacija. Vse se seli v Ljubljano.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Studentski pas potrebujemo na avtocesti
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Potrebujejo manj ugodnosti, da ne bo šlo za avtomobile

Drugače pa malo naprej od Grosuplja je postavljena neka omejtiev zaradi del, ker delajo priključek Šmarje-Sap. Po slovensko pa je bolje bremzat preveč kot premalo, dva ali trije to naredijo, pa vse stoji.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Pa eden malo prepozno bremzajo in potem se zadaj poderejo domine. Možno celo tako da se zadeva zadaj ustavi. Najbrž so res študentje krivi. Koliko % se jih sploh vozi z JP.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na cesti nas je pač toliko, da je zjutraj gužva, in popoldne tudi. Vsi se furajo z avtom, bencin je cenovno na ravni izpred 10 let, standard pa precej višji.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Dokler bo javni prevoz tako obupen kot je, se bo folk raje vozil z avtom. Da rabim iz obrobja LJ z javnim prevozom skoraj eno ura, z avtom pa slabe pol ure, pa bus ima velikrat zamudo...javni prevoz je obup.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
se strinjam

včeraj sem šel po žnj letih na trolo in lahko rečem samo
bonk.gif
no saj gor so itak večinoma samo mulci in penzjonerji

aja kva je fora nekega kao zapiranja Slovenske za promet, če trola na bavarcu stoji 10 minut preden lahko sploh tja zapelje?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Pa to ni več normalno. Prokleta centralizacija. Vse se seli v Ljubljano.

Verjetno ravno obratno...prokleta decentralizacija in potem vse migrira v Ljubljano
tongue-1.gif
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Pa to ni več normalno. Prokleta centralizacija. Vse se seli v Ljubljano.

Verjetno ravno obratno...prokleta decentralizacija in potem vse migrira v Ljubljano
tongue-1.gif
Tega ne razumem. Kako si to mislil? Ali si se hecal?
Poznam n-primerov firm, bank, zavarovalnic, ki so kao optimizirale postopke in določene oddelke centralizirale v Ljubljani. Sedaj se ljudje iz cele Slovenije, kjer so bile prej poslovne enote (razen tisti, ki jim je vožnja preveliko breme - ti so itak dali odpoved), vozijo v Ljubljano v ta centralizirani oddelek. Na račun racionalizacije sedaj firme plačujejo enormne prevozne stroške. Na cestah je veliko več vozil in posledično kaos ob dnevnih konicah.
Sicer je to že debata za drugo temo, vendar sem prepričan, da je cebtralizacija deloma kriva za porast prometa.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Malo za šalo, malo zares.

Glavnina jutranje gneče so ljudje..ki so, ali živeli prej v Lj in so zaradi nekaj nižjih cen stanovanj, parcel..se selili na obrobje (praktično vsi priseljenci od Grosuplja do Ivančne Gorice..t.i. spalna naselja) in zdaj še vedno hodijo delat v LJ ali tisti, ki so si od zunaj poiskali službo v LJ...ker drugje služb praktično ni (to je neposreden vpliv centralizacije).

Te, ki jih ti naštevaš, verjetno ni niti 5 %.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Dokler bo javni prevoz tako obupen kot je, se bo folk raje vozil z avtom. Da rabim iz obrobja LJ z javnim prevozom skoraj eno ura, z avtom pa slabe pol ure, pa bus ima velikrat zamudo...javni prevoz je obup.
Z Grosupljega prideš precej prej v Ljubljano z vlakom kot pa z avtom, ampak skorajda ne boš videl zaposlenih. Ker je ljudem izpod časti, da bi se peljal z vlakom, nato pa še moral peš 10 minut do službe. Pa avto je komot, lahko vmes skočiš še v trgovino, pa k frizerju ...
Pa vsi trdijo, kako mnogo hitreje se pride z avtom, no ja, poleti že mogoče
evil.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Saj vlak iz Grosupljega je ponavadi poln. Včasih tako poln, da tudi stat nimaš kje. In največji problem teh vlakov ni posprejanost ampak to, da nimajo klime.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
218
115
43
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Dokler bo javni prevoz tako obupen kot je, se bo folk raje vozil z avtom. Da rabim iz obrobja LJ z javnim prevozom skoraj eno ura, z avtom pa slabe pol ure, pa bus ima velikrat zamudo...javni prevoz je obup.
Z Grosupljega prideš precej prej v Ljubljano z vlakom kot pa z avtom, ampak skorajda ne boš videl zaposlenih. Ker je ljudem izpod časti, da bi se peljal z vlakom, nato pa še moral peš 10 minut do službe. Pa avto je komot, lahko vmes skočiš še v trgovino, pa k frizerju ...
Pa vsi trdijo, kako mnogo hitreje se pride z avtom, no ja, poleti že mogoče
evil.gif

Potrebno je računat, da je potrebno prit še iz postaje do službe. Hitro prideš do tega, da potrebuješ z avtom iz Grosupljega 20 min, z javnim prevozom pa eno uro.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.591
3.017
113
v lokalni ostariji
mene vlaki na katerih so grafiti ne motijo. konec koncev je to samo še dodatna zaščita proti koroziji:)

večji problem je, če je notranjost posvinjana itd... ter hitrosti