...plus to, da ko je že avto butnil, se ni takoj ustavil in čakal, kaj se bo zdaj zgodilo (kot vsi ostali tam okoli), ampak se je poskusil čim prej prebiti mimo, ali pa vsaj čim bolj naprej na varno.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri Flexu je bil verjetno problem špofer (kot je bil v Evotu plus šofer, ki se ni pokakal in čakal da poči, ampak je lepo poiskal pot, kjer bo najmanj škode). Kamionar? Bedak. Peljal je isto hitro kot avti, po snegu, brez zimskih gum (popolnoma enako, kot počnejo fuknjeni tovornjakarji pri nas pozimi). Če imajo lahko OA predpisane zimske gume, naj jih še tovornjakarjem (vseh 18 ali koliko jih že ima šleper). Saj obstajajo, torej naj jih uporabljajo - ali pa ne vozijo pozimi.
@stein: Voznik Eva je sicer zajebal tako z gumami kot hitrostjo, je pa (kar je verjetno tudi posledica tega, da verjetno ima kako izkušnjo v kritičnih situacijah, pri drsenju avta ipd) odlično rešil, ko je bilo jasno, da se mu ne bo izšlo ustavit.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri Flexu je bil verjetno problem špofer (kot je bil v Evotu plus šofer, ki se ni pokakal in čakal da poči, ampak je lepo poiskal pot, kjer bo najmanj škode). Kamionar? Bedak. Peljal je isto hitro kot avti, po snegu, brez zimskih gum (popolnoma enako, kot počnejo fuknjeni tovornjakarji pri nas pozimi). Če imajo lahko OA predpisane zimske gume, naj jih še tovornjakarjem (vseh 18 ali koliko jih že ima šleper). Saj obstajajo, torej naj jih uporabljajo - ali pa ne vozijo pozimi.
@stein: Voznik Eva je sicer zajebal tako z gumami kot hitrostjo, je pa (kar je verjetno tudi posledica tega, da verjetno ima kako izkušnjo v kritičnih situacijah, pri drsenju avta ipd) odlično rešil, ko je bilo jasno, da se mu ne bo izšlo ustavit.
Citat:
Uporabnik iverson pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri Flexu je bil verjetno problem špofer (kot je bil v Evotu plus šofer, ki se ni pokakal in čakal da poči, ampak je lepo poiskal pot, kjer bo najmanj škode). Kamionar? Bedak. Peljal je isto hitro kot avti, po snegu, brez zimskih gum (popolnoma enako, kot počnejo fuknjeni tovornjakarji pri nas pozimi). Če imajo lahko OA predpisane zimske gume, naj jih še tovornjakarjem (vseh 18 ali koliko jih že ima šleper). Saj obstajajo, torej naj jih uporabljajo - ali pa ne vozijo pozimi.
@stein: Voznik Eva je sicer zajebal tako z gumami kot hitrostjo, je pa (kar je verjetno tudi posledica tega, da verjetno ima kako izkušnjo v kritičnih situacijah, pri drsenju avta ipd) odlično rešil, ko je bilo jasno, da se mu ne bo izšlo ustavit.
Ali si briht, zimske gume za tovornjak. Ni zimskih gum, je pa dobro da jih menjšah pred zimo če se malo bolj obrabljene... Konc koncev pa šlepar tud če ma nove, v snegu ne pride daleč, če je prazen...
Torej je po nesreči še pobegnil al kako?Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
*I got out of the car to check for damage after I drove past the accident area. about a mile down the road.*
On je bil v nesrečo kar fajn vpleten, vožnja drugih je bila odvisna od njegove vožnje, poškodoval je avto, tam bi moral ostat, ne pa da opusti pomoč ponesrečenim in pobegne.Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Vem, načeloma bi moral ostati tam kot priča, ampak dvomim, da bi komu pomagala njegova izjava
Citat:
44. »udeleženec prometne nesreče« je vsak udeleženec cestnega prometa, ki je s svojim ravnanjem pripomogel k nastanku prometne nesreče, in vsakdo, ki je v prometni nesreči utrpel materialno škodo ali je bil telesno poškodovan ali je zaradi posledic nesreče umrl;
Citat:
(2) Po prometni nesreči mora udeleženec prometne nesreče:
1. ustaviti vozilo;
2. zavarovati in označiti kraj nesreče, pri prometni nesreči I. kategorije pa vozilo čimprej odstraniti z vozišča;
3. pomagati poškodovanim;
4. obvestiti policijo, center za obveščanje ali koga drugega, ki lahko obvesti policijo, razen pri prometni nesreči I. kategorije;
5. soudeleženim ali poškodovanim v prometni nesreči posredovati ime in priimek ter naslov, posredovati podatke iz vozniškega dovoljenja in prometnega dovoljenja ter posredovati podatke o obveznem zavarovanju ali izpolniti Evropsko poročilo o prometni nesreči;
6. osebi, ki ji je povzročena škoda, pa je ni na kraju nesreče, posredovati svoje osebne podatke;
7. ostati na kraju prometne nesreče, dokler ni končan ogled, razen če tisti, ki vodi ogled, ne odloči drugače. Če je treba rešiti človeško življenje, lahko udeleženec prometne nesreče začasno zapusti kraj prometne nesreče, vendar se mora takoj, ko je to mogoče, vrniti.
Tole bo pa lep izgovor za vsak pobeg po nesreči.Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Torej bi ti v takih razmerah po vsem stresu zaradi svoje neumnosti in v veliki meri neumnosti drugih, ki ne vejo prilagoditi hitrosti glede na vozne lastnosti takoj ustavil in potem skakal tam med temi avti in izzival svojo nesrečo?