Zakaj ima višanje kazni omejen učinek.

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Danes sem prevozil slabih 100 kilometrov, precej tudi po LJ v največji gužvi in je vse potekalo brez problemov. Tu pa tam pride do incidentov, ampak se da večinoma stvari rešit na normalen način.

Ko sem se bližal gorenjski regiji pa je prišlo do situacije (oz. dveh), ki je eden izmed primerov, zakaj imajo višje kazni omejen učinek, vsaj pri vseh teh "nenadnih in nepojasnljivih" vožnjah po nasprotnem pasu in podobnem.

Najprej sem naletel na gospoda v rdečem VWju, ki je hkrati, ko je začel telefonirat izklopil vse na cesti in je najprej pred krožnim, ko je bilo frej, čakal za brezveze 20 sekund, nato pa je nepravilno menjal pasove (brez ogledal in smernika).

Nato pa se je za traktoristom nabrala kolona na regionalki. Večinoma smo kot normalni udeleženci v prometu čakali, da je traktorista vedno najprej prehitelo vozilo takoj za njim - pač nobenega štuljenja. Nato pa nek gospod (spet VW) enostavno ni začel prehitevati traktorista, ko je bilo nasproti frej. Za tem gospodom je vozilo eno rdeče vozilo in pa jaz. Čakali smo nekaj časa in ker VWjevec pač ni prehiteval je rdeče vozilo pred mano začelo prehitevat njega in traktorista, ravno tako jaz takoj za njim. Kmalu za tem pa je omenjeni VWjevec brez smernika nenadno skočil pred rdeče vozilo, da smo morali bremzat kot norci. Za povrh se še nikamor ni zmigal, tko da smo se morali podvizat in se čimprej spraviti na vozni pas. Nasproti sicer ni bilo nikogar, vendar lahko bi prišlo do kakšne pizdarije.
Omenjeni VWjevec je potem lepo lagano fural svojih 80 naprej s sončnimi očali se je lepo trapasto držal, kot da se ni nič zgodilo. Na radar ne bo padel nikomur, ker vozi po omejitvi ali pod omejitvijo, torej kdo mu bo napisal kazen za neuporabno smernikov, ogledal, izsiljevanje prednosti, nepravilno prehitevanje itn.?

Dokler se bo dovolilo, da v prometu obstajajo šibki členi, ki ne vejo kaj je odgovornost za volanom ne bo nič, pa če se vsi striktno držimo hitrostnih predpisov. Take napake, kot jih počnejo oni niso napake, ki jih lahko vsakodnevno naredijo povprečni posamezniki (napake pač delamo vsi), to so napake iz malomarnosti.

Če si ti na telefonu in izklopiš promet, ali pa če lepo menjaš pasove, kot se ti zazdi ne spadaš na cesto. Tega naši strokonjaki še niso ugotovili in skušajo poneumljat javnost (dokaj uspešno), da bodo z nekimi višjimi kaznimi dosegli cestnoprometno varnost.

Meni se ni problem držat vseh predpisov, ne samo hitrostnih pri vsaki še tako butasti tabli, upam samo da bomo enkrat prišli do tega, da vožnja ni le obračanje volana in upoštevanje hitrostnih predpisov in da se bo neupoštevanje vseh predpisov sankcioniralo, ne samo nekih selektiranih, ker je kao najlažje kasirat na ta način.

Po mojem mnenju je ogromen problem v glavah voznikov, saj imajo določeni svoj prav in mislijo da so sveti, ker upoštevajo hitrostne predpise. Kot primer bi navedel, da mi je pred nekaj časa ponoči na regionalki voznik blendal, ker sem ga na ravnini prehitel zato, ker je telefoniral in je stalno spreminjal hitrost, - 60, 70, 80, 60, ... Jaz sem razmišljal, če se sploh zaveda kako debilno izpade, ker mi blenda v smislu glej da divjaka, ko sem ga v skladu z vsemi predpisi prehitel - on pa istočasno tišči mobitel na faco.
bonk.gif


Jaz rešitve ne vidim, vozil bom pač čimbolj strpno še naprej do neke mere normale, držal se bom vseh predpisov še naprej, zdaj še posebej hitrostnih ker kao skrbijo za prometno varnost s čepenjem za grmovjem. Tolk da sebe zavarujem pred zakonom in ne bom sokriv, če bom kakega pacienta nagazil ker pač ne zna gledat levo-desno in uporabljat špeglev. Na žalost bo še trajalo en čas, da se bo ta manjšina spokala s cest.

Gre pravzaprav za zelo preprosto stvar, ki pa se še en čas ne bo rešila. Menite, da se motim?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Žal ne bo trajalo en čas, ker se bodo trenutni bedaki res spokali s cest, ampak poglej kaj prihaja na ceste
stupid-1.gif
.
Fenarji.press
To bodo šele pizdarije; mularija, ki je zrasla ob NFS in katera ima v percepciji, da pač daš reload, ko se razsuješ. Poleg tega pa imajo že dovolj izkušenj s fenov, da se ne bojijo nikogar, vključno s policisti ne. In tile bodo sedaj dobili avtomobile ali pa težkokategorne motocikle. Jaz samo upam, da bo moja krača, v primeru nesreče, scefrala tisto Civicko 6-te generacije.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Višanje kazni praktično nima učinka, ker ni policajev na cesti.
Po drugi strani imamo pa drakonske kazni. Pravkar sem prelistal zadnjo motorevijo, kjer je primerjava kazni med novim slovenskim zakonom in Nemčijo. Čeprav imamo v Sloveniji nekajkrat slabši standard so naprimer kazni nekajkrat višje kot v Nemčiji. Torej naša prometna politika rabi korenite spremembe in znižanje denarnih kazni.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ce Mate pravi da so visje kazni nujne potem so nujne.....................................jebat ga drzava nima denarja
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da ne bo tako hudo s temi brazilci.

Saj če pomisliš, kakšne je mularija na motorčkih zganjala 20 let nazaj (pa koliko se jih je ubilo), je tole novodobno postavljanje s feni dokaj nedolžno.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Hja samo 20 let nazaj je bilo manj pleha na cesti, ljudje v majnšem stresu in pa brez mobilnih telefonov...
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Kot si že sam ugotovil. Tle ni nobene znanosti in fizolofije. To kar ti vsak dan trobijo prometni "strokovnjaki" in stardec.

Vozi po omejitvah in nič se ti ne more zgoditi.

wink-1.gif
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
To pa ploh ne drzi,da ce vozis po omejitvi da se ti ne bo nic zgodilo. Sam poglej,kok je nesrec,ko je iz neznanega vzroka zapeljal na nasproten pas? Pol imas prehitevanje v skarjice,ti se vozis po omejitvah,pa ti en celno prileti.PA se bi lahko nasteval.Tako razmisljanje je precej zmotno.
 

suicidal

Pripravnik
22. jul 2007
600
1
16
Center
že če bi se vsi držali vsaj 1. načela cestnega prometa (ZVCP, člen 2.), bi bilo na cesti mnogo lepše preživeti čas, ki ga potrebujemo da pridemo iz točke A do točke B.