Zakaj avtofirme ne delajo "refurbišev"

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Ne mislim s tem obnovitev, ampak zakaj ne delajo firme, ki imajo legendarna vozila, novih avtov, z isto tehnologijo, obliko (delno).


Torej zakaj Jaguar ne dela recimo XK120 al pa še jače kakega đeri kotona, jebemo, tak avto se bi prodal za miljon v momentu,
pa ne eden.

Italjani da bi skup spravli kako 250tko GTO.


Kamm od jebenega BMWja bi delal miljarde. Nevem, 10 avtov, izklicna miljon evrov, pol pa ko je jaæi.


Zakaj se to ne dogaja?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Saj jih delajo.

SLS je "naslednjik" 300 SL Gullwinga, potem nova Lancia Stratos, nov Audi Urquattro, 911 serija je itak že od nekdaj enaka. Konec koncev pa tudi cenovno "manjši" a nič kaj manj legendarni avti, Fiat 500, Mini, Beetle itd. Se najde kar nekaj tega.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ker gre čas naprej in z tem tudi smernice designa in se tak avto preprosto ne bi prodajal? Roko na srce, kdo bi danes kupil kaj temu podobnega za recimo 100k eur.
bonk.gif

BMW-Kamm-Coupe-fq-670x445.jpg
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
http://rumors.automobilemag.co...ally/index.html


Jaz logično da nebi dal za njega 100k (bi pa tolko dal za novega Z8), Jay Leno bi pa za tak avto dal 5x več.

Ludi kupijo vse, maš frikov po svetu;
1.
2. - ta še je le hud
3

In ob teh cenah govorim, da bi recimo ford začel delat nove legendarne 67' mustange za ceno recimo 50k. (rabljeni so po 20 recimo zdaj)

Recimo e-tajp, da bi jaguar naredil novega, enaka oblika, vse enako (ajd, recimo boljše bremze, lega...) pa en sodoben njihov motor
not, tok da se bi lahko z njimi vozli vsak dan, ker z oldtajmerjem za 50k se ravno nemores v sluzbo furat, s tistim bi se pa komot lahko.

Prvega VW Hrošča si pred kakimi sedmimi leti lahko še kupil novega nekje v južni ameriki. Danes bi se po nemčiji sigurno "masovno"
prodajal, al pa tisti znameniti vw bus.


Pustimo obliko starih avtov, tisti bmw je res krepko izven smernic, ampak okusi ljudi za starodobnike so vsakojaki, za
đon lenonovega rojrs rojsa đipsija so leta 85 dobli 2,3 mio dolarjev, kar je blo takrat kakšnih današnih 4mio dolarjev.
(avto pa tak grd da te zvije)


jaz bi recimo takoj mel starega minija za vsakodnevno vožnjo, samo kaj če neveš kje te bo pustil,
kupiš novega-starega pa gremo
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.147
113
ker se neb prodajalo, enostavno. ČE pa resno misliš da bi se, pa jih lahko sestavljaš doma v garaži z novo mehaniko pa boš videl svoj komercialni uspeh...nekako tako kot k-attack iz selnice, ce se sploh sraufajo kaj.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Pa sej imaš replike, ki se dobijo DIY, kupi in sestavi. Ko jebene lego kocke.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
PT Cruiser je en dober primer, zakaj ljudje ne marajo refurbishov.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
PT Cruiser spada v kategorijo novega Minija, Beetla in Fičota.

Malcom govori o avtih, ki izgledajo enako kot stari avti in tudi jaz verjamem, da bi se recimo takšni Mustangi dobro prodajali. Ne sicer masovno, ker cena sigurno nebi bila nizka, ampak dovolj, da firma nebi bila v minusu.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
če ne drugega, tak nov avto nebi dobil niti četrtinko zvezdice na kreštestu, pri izpušnih emislijah pa tudi takoj spušli,... že tukaj odpade. mogoče bi jih lahko spravli na cesto v afriki, južni ameriki,..., eu in usa pa nikoli
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ker gre čas naprej in z tem tudi smernice designa in se tak avto preprosto ne bi prodajal? Roko na srce, kdo bi danes kupil kaj temu podobnega za recimo 100k eur.
bonk.gif

BMW-Kamm-Coupe-fq-670x445.jpg

jest bi kaj takega kupil. samo ne za 100.000€. pa recimo večino modelov, narejenih med leti 1935 in 1945. z novimi morji, menjalniki in vsem ostalim. dovoj bi bil reimo 1.3 multijet na platformi fiat puntota:
1930%2Bford%2Bmodel%2Ba.jpg
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Točno tako, če bi se to prodajalo, bi to že zdavnaj naredili in pika. Ali res nekateri mislite, da je en alterjevec bolj pameten kot "1000" ljudi zaposlenih v marketingu pri BMW-ju.
crazy1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.022
11.147
113
malcom in maci veta vse, v bistvu bi lahko bila rešitelja avtomobilske industrije :s
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
no ja... men se tud ne zdi to neumna ideja. za legendarne avtomobile bi lahko vsake toliko časa naredili serijo 500 avtov. Sicer nimam pojma koliko stanejo proizvodni stroški, ampak mislim, da bi jih lahko prodali brez minusa.

Cobra shelby - zakaj delajo neke modernejše? tastara ima še vedno dobro ceno. se pravi, da je ljudem taka všeč. sicer je pa res, da bi potem cena rabljenih zelo padla...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
če ne drugega, tak nov avto nebi dobil niti četrtinko zvezdice na kreštestu, pri izpušnih emislijah pa tudi takoj spušli,... že tukaj odpade. mogoče bi jih lahko spravli na cesto v afriki, južni ameriki,..., eu in usa pa nikoli

Ne ne. Avti bi ostali karoserijsko isti, motorji bi bili pa današnji.

Sepravi da bi se z enim e-tajpom lahko vozil v službo, en preverjen njihov motor not, 9 porabe pa je to to, emisije in to bi bilo s tem porihtano, dodali kake sodobne bremze, skratka x-tajp v školjki e-tajpa.

Ford bi z mustangi in kobrami dobro potegnil. 65' šelbi kača te stane tam $40k, z NOVIM Ford FE motorjem, malenkost pod 400 konjev,
427 je oznaka motorjev, iste kod dajejo v replike, ki se prodajajo tudii krepko nad 50 jurjev (replike!), sepravi za novega orginala 100k
bi bilo čist ok colat - nekomu. Če so replike za 50k vroče žemljice, pol bi orginal pomoje tut bil.

Pisda, gledam TEGA, 90 letnik pa 100k, tretiji lastnik, pa kok je
tu orginalnih delov not.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kako bi po tvoji logiki avto z 50 let staro karoserijo ustrezal današnjim varnostnim standardom? Ne ga lomit no.
smile-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Kako bi po tvoji logiki avto z 50 let staro karoserijo ustrezal današnjim varnostnim standardom? Ne ga lomit no.
smile-1.gif

Kaj pa varnostna kletka? Razvoj v materijalih?
smirk-1.gif