Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Kolega ma od classica/cordobe. Le da je brez abs-a, ampak je nabrz razlika samo v ankerplati, tebi je pa najvrjetneje ta ostala cela, mogoce je samo os fasala.
Citat: Uporabnik PiLLLe pravi:
Kolega ma od classica/cordobe. Le da je brez abs-a, ampak je nabrz razlika samo v ankerplati, tebi je pa najvrjetneje ta ostala cela, mogoce je samo os fasala.
Se bojim da bo totalka in da boš zračunal da je popravilo predrago. Če ti je zrukal zadnji konec ,prednji pa je fasal udarec z robnika je po mojem konec z avtom . Če pa boš rihral je pa za rezervne dele morda pravi naslov Krničar iz Dvorij
Citat: Uporabnik dsf pravi:
Se bojim da bo totalka in da boš zračunal da je popravilo predrago. Če ti je zrukal zadnji konec ,prednji pa je fasal udarec z robnika je po mojem konec z avtom . Če pa boš rihral je pa za rezervne dele morda pravi naslov Krničar iz Dvorij
Zavarovalnica ti bo dala 2k€ (ali pa še manj, sem prepričan da bo totalka) ti pa za ta denar popravi avto, ?!
Če imaš spešl polota si prepričan da paše od vsakega.
Išči razsutega....
Citat: Uporabnik Hanzi pravi:
Zavarovalnica ti bo dala 2k€ (ali pa še manj, sem prepričan da bo totalka) ti pa za ta denar popravi avto, ?!
Če imaš spešl polota si prepričan da paše od vsakega.
Išči razsutega....
deli pašejo od drugih, ker je podobnih polotov kot smetja in trave navsezadnje nebi smel imeti preveč težav pri iskanju.
Koliko sem gledal v ETKI in koliko jo razumem je most samo eden (za ABS in brez njega). Tako da bo verjetno pasal vsak most
Zdaj moram še samo počakat da pride cenilec pa bomo dvignili avto in pogledali kaj je vse za popravit na podvozju...
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.