Pozdravljeni.
Za začetek bom takoj povedal da vsi vedo - telemach podpora je najslabša podpora na planetu.
Zakaj to rečem, boste ugotovili ko preberete kaj imam za povedati o telemachu.
Uporabljam telemach predplačniško SIM kartico že 11 let, ko je to še bil tušmobil, kar pomeni da vem kaj in kdo je telemach.
V GPS sledilcu v avtu od leta 2017 imam (sem imel ker s telemachom nočem imeti nič več) preplačniško SIM kartico.
Na portalu moj telamach sem lahko preverjal porabo, klice in poslane ter prejeta sms sporočila ampak NE dobroimetje na SIM kartici.
Tri leta sem klical telemach podporo, pošiljal emaile, klical, pošiljal emaile in mi niso hoteli omogočiti prikaz dobroimetja.
Pošiljal sem jim screenshote telemach portala za drugo predplačniško SIM kartico za katero je dobroimetje prikazano in za tisto za katero dobroimetje ni prikazano.
Po tri leta mi telemach podpora pošilja email da se trebam registrirati na portal!!! Ali sploh berejo emaile?
Potem kupim novo SIM kartico za GPS sledilec in ugotovim da so prepovedali registracijo novih predplačniških SIM kartic!
Na koncu kupim BOB SIM kartico in tisto SIM kartico za katero vidim dobroimetje (številko katero uporabljam že 11 let) dam v GPS sledilec.
Po nekaj časa ugotovim da se sploh ne morem prijaviti na portal.
Napišem email telemach podpori in čez nekaj dni (to je zmeraj tako - 5 do 8 dni čakanja na odgovor) dobim email od podpore da so izbrisali moj profil in da se zdaj lahko znova registriram. Jaz nisam prosil za izbris profila!
Grem na portal in začnem registracijo, ampak portal noče poslati SMS za aktivacijo.
Kličem podporo (vsaj pol ure ker so 'vsi operaterji trenutno zasedeni') in dobim odgovor da ni več možna registracija predplačniške SIM kartice na portalu moj telemach!!!
Eden me pošlje na registracijo, drugi mi pove da ni možna registracija!?
Kdo je tu nor?
Na koncu, tudi drugo telemach SIM kartico vržem v smeti in kupim še eno BOB SIM kartico.
Če pridete v stik z telemachom - izognite se jih v velikem loku.
Kakšne izkušnje imate vi s telemach podporo?
Za začetek bom takoj povedal da vsi vedo - telemach podpora je najslabša podpora na planetu.
Zakaj to rečem, boste ugotovili ko preberete kaj imam za povedati o telemachu.
Uporabljam telemach predplačniško SIM kartico že 11 let, ko je to še bil tušmobil, kar pomeni da vem kaj in kdo je telemach.
V GPS sledilcu v avtu od leta 2017 imam (sem imel ker s telemachom nočem imeti nič več) preplačniško SIM kartico.
Na portalu moj telamach sem lahko preverjal porabo, klice in poslane ter prejeta sms sporočila ampak NE dobroimetje na SIM kartici.
Tri leta sem klical telemach podporo, pošiljal emaile, klical, pošiljal emaile in mi niso hoteli omogočiti prikaz dobroimetja.
Pošiljal sem jim screenshote telemach portala za drugo predplačniško SIM kartico za katero je dobroimetje prikazano in za tisto za katero dobroimetje ni prikazano.
Po tri leta mi telemach podpora pošilja email da se trebam registrirati na portal!!! Ali sploh berejo emaile?
Potem kupim novo SIM kartico za GPS sledilec in ugotovim da so prepovedali registracijo novih predplačniških SIM kartic!
Na koncu kupim BOB SIM kartico in tisto SIM kartico za katero vidim dobroimetje (številko katero uporabljam že 11 let) dam v GPS sledilec.
Po nekaj časa ugotovim da se sploh ne morem prijaviti na portal.
Napišem email telemach podpori in čez nekaj dni (to je zmeraj tako - 5 do 8 dni čakanja na odgovor) dobim email od podpore da so izbrisali moj profil in da se zdaj lahko znova registriram. Jaz nisam prosil za izbris profila!
Grem na portal in začnem registracijo, ampak portal noče poslati SMS za aktivacijo.
Kličem podporo (vsaj pol ure ker so 'vsi operaterji trenutno zasedeni') in dobim odgovor da ni več možna registracija predplačniške SIM kartice na portalu moj telemach!!!
Eden me pošlje na registracijo, drugi mi pove da ni možna registracija!?
Kdo je tu nor?
Na koncu, tudi drugo telemach SIM kartico vržem v smeti in kupim še eno BOB SIM kartico.
Če pridete v stik z telemachom - izognite se jih v velikem loku.
Kakšne izkušnje imate vi s telemach podporo?