Xsara 2002 praznenje akumulatorja.

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Xsara Exclusive 2.0 HDI, letnik 2002. Nekaj mi konkretno prazni akumulator (čez noč popolnoma prazen).

Imam sposojen polnilec za akumulatorje z omejenim tokom (cca. max 8 A) in ga mam priklopljenega namesto akumulatorja in testiram vse po vrsti.

Preveril že:

- alternator OK
- rele predgretja motorja OK
- odklopil BSI, glavno ključavnico, vse meni znane varovalke (ta glomazne varovalke zraven akumulatorja, vse kar sem jih našel v potniški kabini, na BSI-ju, zdaj je itak odklopljen in nima veze)

Še vedno nekaj STALNO vleče cca 5A (verjetno če bi priklopil na akumulator bi bila številka mnogo višja), sumim kak zapikan rele recimo za gretje zadnje šajbe ampak nimam pojma kje bi se nahajal. A ga sploh ima?

Ima kdo kakšno el. shemo za tole Xsaro? Idejo? Karkoli.

help ...
confused-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Zadnja šipa vleče cca. 200-250 W, po tej logiki je 5A (60W) premalo...

Kolega je imel na malce starejšem letniku enako misteriozen problem - izkazalo se je, da je voda prišla v ključavnico na voznikovih vratih (avto je bil pri ličarju in eno tesnilo ni bilo dobro nazaj dano). Od takrat nima več težav...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zadnja šipa vleče cca. 200-250 W, po tej logiki je 5A (60W) premalo...

Kolega je imel na malce starejšem letniku enako misteriozen problem - izkazalo se je, da je voda prišla v ključavnico na voznikovih vratih (avto je bil pri ličarju in eno tesnilo ni bilo dobro nazaj dano). Od takrat nima več težav...
5A vleče s priklopljenim polnilcem in praktično skor brez napetosti (cca.2-3V). Akumulatorja ne upam priklopit da ne bi česa zažgal.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Zakaj zažgal? Izpraznil se bo akumulator in čao.
smile-1.gif


P.S.: čakaj, kako imaš avto na polnilcu brez akumulatorja? Tega se ne dela
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Sej ta pametni (z cipi itd)..majo ze programe proti preobremenitvi...zamenjavi polov (+/-)...
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Xsara Exclusive 2.0 HDI, letnik 2002. Nekaj mi konkretno prazni akumulator (čez noč popolnoma prazen).

Imam sposojen polnilec za akumulatorje z omejenim tokom (cca. max 8 A) in ga mam priklopljenega namesto akumulatorja in testiram vse po vrsti.

Preveril že:

- alternator OK
- rele predgretja motorja OK
- odklopil BSI, glavno ključavnico, vse meni znane varovalke (ta glomazne varovalke zraven akumulatorja, vse kar sem jih našel v potniški kabini, na BSI-ju, zdaj je itak odklopljen in nima veze)

Še vedno nekaj STALNO vleče cca 5A (verjetno če bi priklopil na akumulator bi bila številka mnogo višja), sumim kak zapikan rele recimo za gretje zadnje šajbe ampak nimam pojma kje bi se nahajal. A ga sploh ima?

Ima kdo kakšno el. shemo za tole Xsaro? Idejo? Karkoli.

help ...
confused-1.gif


Odklopi vse varovalke naenkrat, potem pa dodajaj nazaj eno po eno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pa une za airbag pust...ker testerja za reset lucke najbrz nimas?
smile-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zakaj zažgal? Izpraznil se bo akumulator in čao.
smile-1.gif


P.S.: čakaj, kako imaš avto na polnilcu brez akumulatorja? Tega se ne dela
smile-1.gif
Ne vem, če imam recimo nekje kratek stik lahko zagori - 20,30,40 ali več amperov lahko naredi sranje kadar češ...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Xsara Exclusive 2.0 HDI, letnik 2002. Nekaj mi konkretno prazni akumulator (čez noč popolnoma prazen).

Imam sposojen polnilec za akumulatorje z omejenim tokom (cca. max 8 A) in ga mam priklopljenega namesto akumulatorja in testiram vse po vrsti.

Preveril že:

- alternator OK
- rele predgretja motorja OK
- odklopil BSI, glavno ključavnico, vse meni znane varovalke (ta glomazne varovalke zraven akumulatorja, vse kar sem jih našel v potniški kabini, na BSI-ju, zdaj je itak odklopljen in nima veze)

Še vedno nekaj STALNO vleče cca 5A (verjetno če bi priklopil na akumulator bi bila številka mnogo višja), sumim kak zapikan rele recimo za gretje zadnje šajbe ampak nimam pojma kje bi se nahajal. A ga sploh ima?

Ima kdo kakšno el. shemo za tole Xsaro? Idejo? Karkoli.

help ...
confused-1.gif


Odklopi vse varovalke naenkrat, potem pa dodajaj nazaj eno po eno.
Sem že. Zaenkrat vse skupaj kaže na avtovleko proti servisu.....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zakaj zažgal? Izpraznil se bo akumulator in čao.
smile-1.gif


P.S.: čakaj, kako imaš avto na polnilcu brez akumulatorja? Tega se ne dela
smile-1.gif
Ne vem, če imam recimo nekje kratek stik lahko zagori - 20,30,40 ali več amperov lahko naredi sranje kadar češ...

No, v vesolju f........ avtomobilov je mogoče vse
redface-1.gif


Kako je sploh prišlo do takšne situacije, da imaš akumulator odklopljen, polnilec pa ne?
tongue-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
No, v vesolju f........ avtomobilov je mogoče vse
redface-1.gif
To seveda drži, če je porabnik priklopljen preko varovalke. Kratek stik pred varovalkami pač ni varovan z... varovalko

Citat:
Kako je sploh prišlo do takšne situacije, da imaš akumulator odklopljen, polnilec pa ne?
tongue-1.gif
Prvi stavek na začetku teme (če ti od cca 23h zvečer do 6h zjutraj nekaj popolnoma izprazni akumulator se s tem ni pretirano za zajebavat se mi zdi. Polnilec je pač nadzorovan tokovni generator, akumulator je pa nekoliko preveč zagnan kar se tokovnih zmožnosti tiče (par 100A).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Ne štekam te logike. Če bi bil kje kratek stik, in bi imelo namen goreti, bi se že zdavnaj začelo kaditi.

Ko je akumulator enkrat spraznjen, pa elektrike ni več in in kratkega stika ne more biti več.

Če pa imaš na avto priključen polnilec, pa...? (dokončaj stavek sam
tongue-1.gif
).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pametni polnilec ne pusti toka v kratek stik.....accu je lahko v kratkem stiku (tromestne številke toka)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Tole z accujem sem imel tudi sam v mislih, ampak, če nek porabnik vleče 5A pri odklopljenem akumulatorju, ni to to...
tongue-1.gif
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.049
204
63
Pa si prepričan, da znaš pravilno pomeriti tok? No če misliš da znaš, potem si najbrž meril, ko si imel priklopljen polnilec. Ta je pa priklopljen na 220V. Si meril enosmerni ali izmenični tok?

Svetujem ti, da delo prepustiš takemu, ki se spozna na to.

Če ti je pa pretežko, potem pa naredi naslednje:
1. napolni akumulator
2. ko bo poln, ga priklopi v avto
3. kontaktni ključ naj bo zunaj kontaktne ključavnice, porabniki pa iklopljeni (radio, luči)
4. en konec merilca priklopi na minus pol na akumulatorju, drugo žico merilca pa na odklopljeno klemo (kabel)
5. glej, da bo na merilcu merilno območje pravilno nastavljeno, prav tako v pravilno luknjo vtaknjeni merilni kabli (odvisno od merilca)
6. odklopi čisto vse varovalke naenkrat - tok bi moral v tem primeru biti okoli 20 mA
7. Potem dodajaj eno po eno (brez da vstavljaš kontaktni ključ) in spremljaj meritev

Čisto možno je tudi, da je zanič akumulator in se zato prazni sam od sebe.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pametni polnilec ne pusti toka v kratek stik.....accu je lahko v kratkem stiku (tromestne številke toka)
Tako nekako ja (je kratek stik, samo polnilec ne da več kot 5A). In s tem tokom je težje kaj zakurit.