Vztrajnik

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Zdravo

Zadnjil na servisu so me opozorili da se pri štartanju avta sliši vztrajnik (zafira B 1.9CDTI 120KM). Kaj to pomeni?
Je pa res da tu pa tam mašina težko vžge - a je to povezano?
Pa še ena pametna - Če pripeljem v kak hiter ovinek - recimo izvoz iz avtoceste (Fram iz smeri MB - kdo je tam peljal že ve da je ravno pravi - hehe) čutim na volanu luft - volan držim v eni smeri, tu pa tam pa je tak kot da bi se kolesa hotela zravnat, in potem takoj zagrabijo nazaj v smer. Mehanik je pregledal končnike in ostale zadeve pri sprednjih kolesih in je rekel da je vse OK. Ima kdo kako idejo.
Hvala
Boris
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če so problemi pri štartu pa da se ga že sliši bo kar držalo.

Lahko še malo odlašaš, samo več kot tolk pa ni zdravo, ker ko se sesuje začne tolčt po menjalniku. To ko maš pa pri štartu probleme pa vztrajnik že zdaj jeb** štarter in je možno da boš moral še štarter menjat oz. obnovit, da boš rešel težave s štartom.

Menja se pa sklopka, potisni ležaj, vztrajnik.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jah lahko da ni take panike ali pa da so ti nasploh norobe rekli.

Pri mojem fotru je blo tko kot sem opisal zgoraj...dolgo odlašal pa je šel še štarter oz. lahko da tudi obratno, slab štart pravtako obremenjuje vztrajnik (hladen vžig je bil problem).

Ko se je vztrajnik dokončno razletel je pa konkretno tolkel ob menjalnik sam škode še ni blo smo hitro pol šli v menjavo.

Cene pa preveri na: http://www.olef.si/luk.htm, potrebni kosi so bli 500€ oz. nekaj manj in 60-100€ je zgleda dela za mehankarja.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kako se sliši na JTDju pri štartu zmatran vztrajnik ?
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.603
10.902
113
Najbolje je, da v 4. prestavi pelješ resimo 50 ali 60 km/h, spustiš plin in čez sekundo spet dodaš, takrat slišiš, kako pokne, ko vztrajnik zgrabi...
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.902
113
Na vseh avtih ne gre, za P307 sem bral, da si je en zmontiral enomasnega not.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Najbolje je, da v 4. prestavi pelješ resimo 50 ali 60 km/h, spustiš plin in čez sekundo spet dodaš, takrat slišiš, kako pokne, ko vztrajnik zgrabi...

Velikokrat ljudje mešajo simpotme bolanega vztrajnika z uničenim nosilcem motorja....Vztrajnik je najbolj obremenjen med štartom in ugašnjanjem avtomobila, nekje sem bral da je to pod 500 obrati/minuto motorja.
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.902
113
Zdaj si mi pa dal za razmišljat
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Najbolje je, da v 4. prestavi pelješ resimo 50 ali 60 km/h, spustiš plin in čez sekundo spet dodaš, takrat slišiš, kako pokne, ko vztrajnik zgrabi...

Velikokrat ljudje mešajo simpotme bolanega vztrajnika z uničenim nosilcem motorja....Vztrajnik je najbolj obremenjen med štartom in ugašnjanjem avtomobila, nekje sem bral da je to pod 500 obrati/minuto motorja.

Dvomasni vztrajnik lepo zvezno deluje od štandgasa pa do začetka srednjih obratov, načeloma pokriva celotno območje "nizkih" vrtljajev. Če je vztrajnik fuč, potem je povsod v tem območju slišati "čudne" zvoke sploh ob spremembah vttljaev (naglo pospeševanje, menjanje, ..).

Je pa res da je veliko simptomov, ki kažejo na okvaro vztrajnika enakih odlomljenim nosilcem motorja -> apak vseeno vsak mehanik lahko v 5 min ugotovi kaj je krivo, pa načeloma tudi sam lahko domnevaš ali ti trese motor ali pa rožlja nek vrteči del pri motorju.

Menjave dvomasnega vztrajnika ni pogoj za menjavo sklopke se pa jasno lahko preventivno menja (če je že na koncu). Če menjaš pa dvomasni na enomasni vztrajnik pa je jasno potrebno menjat sklopko (ker je drugačna)! Ampak dvomasni vztrajnik v enomasni menjaš samo zato da avto na hitro prodaš in da prideš "ceneje" skozi - je namreč tam z namenom in menjat na enomasni vztrajnik v dizlu pomeni da izgubiš nekaj udobjain še kaj (dobiš na glasnosti, porabi in obrabi motorja, sklopke, menjalnika ...).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri Ford TDCi je najbolj jasen simptom poleti...

Sem se peljal 40km ustavil prišel nazaj čez 15min vžgal avto in je bil zagon kot da bi se cela mašina zavrtela pod haubo. Obupen zvok za sekundo....potem sicer normalno laufa ampak to se naredi vedno pogosteje pol pa enkrat povsem odpove vztrajnik.

Tako je pri fordu. Pa glede brez menjave sklopke, sem jaz slišal, da jih ni veliko, kateri to upajo počet, ker se večkrat naredilo da potem spusti in to hitro.
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Pri meni je tak čudno ko štartaš avto, se sliši da nekaj ni OK - pa tu pa tam ko mu ni, preden štarta še enkrat vgasne - tak na silo, kot da ga je nekaj zaštopalo. Je pa še finta, ko da gas pri topli mašini - pospešuješ recimo v drugi in tretji, se sliši en tak pihajoč zvok, kot da bi turbina malo spuščala, to se dogaja le če malo bolj močno stisneš na gas - če si bolj nežen kot ponavadi pa tega ni.
Grem drugi teden k mehaniku na pregled pa da vidimo kaj bo.
Hvala za mnenja. Pa da še malo laiki kaj zvemo o teh zadevah.

Boris
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Borca pravi:
Pri meni je tak čudno ko štartaš avto, se sliši da nekaj ni OK - pa tu pa tam ko mu ni, preden štarta še enkrat vgasne - tak na silo, kot da ga je nekaj zaštopalo. Je pa še finta, ko da gas pri topli mašini - pospešuješ recimo v drugi in tretji, se sliši en tak pihajoč zvok, kot da bi turbina malo spuščala, to se dogaja le če malo bolj močno stisneš na gas - če si bolj nežen kot ponavadi pa tega ni.
Grem drugi teden k mehaniku na pregled pa da vidimo kaj bo.
Hvala za mnenja. Pa da še malo laiki kaj zvemo o teh zadevah.

Boris

En pihajoč zvok? Sesalni kolektor (dihtunga?)?