Vztrajnik VW

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
OD zacetka: kaj je simptom potisnega,se ga slisi?sem cisti spregledal prvi poat lol
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Klasični avtomatski menjalnik s pretvornik navora ne rabi takih arhaičnih stvari, kot so vztrajnik. Ampak Evropejci smo pametnejši kot Američani ane.
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:Klasični avtomatski menjalnik s pretvornik navora ne rabi takih arhaičnih stvari, kot so vztrajnik.
Aja... Tega pa nisem vedel. Pa je to res? Ali tak motor potem lahko zaženeš brez menjalnika zraven?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Klasični avtomatski menjalnik s pretvornik navora ne rabi takih arhaičnih stvari, kot so vztrajnik. Ampak Evropejci smo pametnejši kot Američani ane.

brez skrbi, da smo pametnejši - saj DSG ne izvira iz USA; ali pač?
ti bi dal 6hp19a ZF avtomatik na 1.6 TDI mlinček?
uf-1.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Aja... Tega pa nisem vedel. Pa je to res? Ali tak motor potem lahko zaženeš brez menjalnika zraven?

Zakaj bi hotel motor imeti brez menjalnika? Jaz sicer ne vidim razloga zakaj ga ne bi mogel.


Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

brez skrbi, da smo pametnejši - saj DSG ne izvira iz USA; ali pač?
ti bi dal 6hp19a ZF avtomatik na 1.6 TDI mlinček?
uf-1.gif

DSG je dejansko navaden menjalnik, robotiziran, še vedno rabi vztrajnik kot navadni menjalnik.

Ja, sem imel klasičnega avtomatika na 1.4 bencinskem Polotu, pa je čisto solidno delal za moje potrebe. Malo višja poraba, ampak dosti večje udobje.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ali so pri menjavi iz DMF na enomasnega zmogljivosti avta boljše? Predvidevam, da ima enomasni cca. 50% mase dvomasnega.

Edit: očitno smo že zašli.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
ok, da ne bomo zašli:
najprej je potrebno ugotoviti, do česa prihaja na vozilu
v kolikor se sliši ležaj, je možna tudi odpoved ležaja/puščanje olja

potem pa sneti menjalnik in pregledati obrabljenost lamele, košare ter v kakšnem stanju je potisni ležaj ter vztrajnik
ker če se je to zgodilo pri 100.000, me res zanima stanje zgornjih treh komponent
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Olje ne pušča, servisi so redno delani na 15kkm.

Ležaj se sliši, ko stisneš sklopko utihne, opažam pa da je vse huje in huje
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:Zakaj bi hotel motor imeti brez menjalnika? Jaz sicer ne vidim razloga zakaj ga ne bi mogel.
Ker skoraj ne verjamem, da bi se 4 valjni motor kolikor toliko normalno sukal brez vztrajnika. Razen, če bi ojnico naredil tako težko, da bi kompenzirala pospeške in zaviranja, ki se dogajajo med štiritaktnim ciklom. Sicer pa sem malo pogooglal in se izobrazil. Pri avtomatskem menjalniku masa tekočine v pretvorniku navora opravi funkcijo vztrajnika. Torej motor ni brez vztrajnika, le na drug način je narejen in celo v drugem sklopu je montiran kos, ki to funkcijo zagotavlja. Dvomim, da je masa olja v pretvorniku navora manjša od mase sodobnih vztrajnikov. Težak vztrajnik pa ni umetnost narediti. Težko je narediti lahkega, ki še zagotavlja miren tek. Lahek pomeni hitrejše reagiranje na plin in manjšo porabo. Ampak za Američane ne eno ne drugo ni tako pomembno.
 

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
3
38
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Samo pretvornik navora opravlja še funkcijo sklopke in je dokaj enostaven del, ki ni podvržen takšni izrabi kot vztrajnik in sklopka.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Samo pretvornik navora opravlja še funkcijo sklopke in je dokaj enostaven del, ki ni podvržen takšni izrabi kot vztrajnik in sklopka.
enostaven del? a se hecaš?
bonk.gif

od zunaj že mogoče - si videl že kakega od znotraj?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik satelite_mike pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Na Golfu VI letnik 2010 (95.000km) bo treba počasi menjati potisni ležaj.

Vem, da je treba 99% menjati v kompletu z vztrajnikom, ležajem in sklopko.

Katero firmo uzet, LuK ali Sachs?

LuKa dobim za 360eur komplet, Sachs pa ponuja v različnih variantah - cca. 500eur.

Je še kje cenejša varianta?
smile-1.gif

http://www.sparepartstore24.co.uk/971889-luk

s popustom dobim LuKa z isto ceno
smile-1.gif


A je to cel komplet? Sklopka, ležaj, vztrajnik? Pa enomasni verjetn?
 
Nazadnje urejeno:

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Ležaj se sliši, ko stisneš sklopko utihne, opažam pa da je vse huje in huje

Če so tule vejice prav postavljene, potem to ni potisni ležaj. Potisni ležaj je obremnenjen takrat, ko je sklopka pritisnjena in posledično takrat tuli in ropota AFAIK.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
KSZ:

zakaj zamenjajo eni iz dvomasnega (original) na enomasnega? kakšna je razlika, poleg cene, jasno?
smile-1.gif

Verjetno zamenjajo zaradi cene... ravno pred časom mi je nekdo rekel da so zamenjali originalen 2 masni vztrajnik z Valeo 1 masnim na Passatu in da je katastrofa da trese kot hudič (in še nekaj mi je rekel v čem je težava pa sem pozabil), da človek resno razmišlja da bi šel nazaj na 2 masnega. Pa verjetno so ti 1 masni vztrajniki bolj vzdržljivi kot 2 masni, predvidevam.