Vzorčni primeri SLO ceste - amortizer killer

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Kaj je zate definicija normalnega avta? Hujšo cesto kot je Pragerska obvoznica bi težko našel. Najbrž bo sedaj boljše kar skozi naselje, ker ta obvoznica je smrt za amortizerje.
Meni so precej hujše ceste, ki imajo luknje z ostrimi robovi ali jaške, ki niso v nivoju asfalta in nikoli ne veš, če bodo gume sploh preživele, če boš luknjo vzel malo narobe.
Pragersko obvoznico vozim brez tega straha 90 km / h. Res pa je, da tu izklopim line assist in vozim desno po črti. Po bankini bolj težko, ker si potem lahko tudi v v ograji.
To je denimo primer slabe ceste v Sloveniji (danes je to urejeno), je pa bilo par let bolj ali manj tako. Občasno so pokrpali z asfaltom iz vreče in je bilo tisti dan bolje.

1692623516328.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Hanzi

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.675
3.243
113
Meni so precej hujše ceste, ki imajo luknje z ostrimi robovi ali jaške, ki niso v nivoju asfalta in nikoli ne veš, če bodo gume sploh preživele, če boš luknjo vzel malo narobe.
Pragersko obvoznico vozim brez tega straha 90 km / h. Res pa je, da tu izklopim line assist in vozim desno po črti. Po bankini bolj težko, ker si potem lahko tudi v v ograji.
To je denimo primer slabe ceste v Sloveniji (danes je to urejeno), je pa bilo par let bolj ali manj tako. Občasno so pokrpali z asfaltom iz vreče in je bilo tisti dan bolje.

Poglej priponko 70831
Pa tole na sliki najbrž ni magistralka ali? Tudi vožnja po črtah zadnje čase že bolj malo koristi. Ta cesta je res odlična reklama za državo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.732
5.888
113
Problem pri nas je, da se ceste flikajo z hladnim asvaltom z lopato in motiko. Ne vem kako bi se temu reklo, sistemska korupcija ali ne znam napisat izraza za to. Skratka, vzdrževalcu cest se bolj splača da se 100x pripelje do eno ta isto luknjo v njega vsipa hladni asfalt, zaključi nalog in gre dalje. Razvite države se tega lotevajo, da odrežejo poškodovano cestišče okoli in okoli plus varnih nekaj 10 centimetrov, utrdijo in položijo nov asfalt. Taka rešitev traja potem nekaj let in ne nekaj dni, kot pri nas. Tudi za udobje in varno vožnjo je to 100x bolje. Pa ne boste verjeli, tudi naši južni sosedje se te problematike lotevjo bolj sistemsko kot pri nas. Tako da tudi kar se tega tiče, lahko rečemo da je Slovenija globoka balkanska vukojebina.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 9999 in BornSkeptic

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-386
113
eh, tukaj se vse konča pri denarju.

Za en odsek je za vzdrževanje namenjeno XXXX evrov. Če je manjša luknja jo zafilajo z hladnim asfaltom, do taprvega kamiona, ko spet ves asfalt ven vrže. Veš da je 2x delavec in kombi ali znak za neutrjene bankine najcenjša varianta. pa tud če gre 50x tja.

Prenova ceste pa stane XXXXXXX evrov. In se ne izvajajo kar tako. Tukaj je vrstni red. In dokler ne pride na vrsto ta odsek, jo pač tako flikajo. Vejretno so izračunali, da je ceneje 5 let flikat in počakat, da pride na vrsto za prenovo in potem vse skupaj na novo narest, kot pa flikat z asfaltom te m2.

Sicer imaš tudi ravno na zaloški take flike. To je itak bz, ker prej ali slej se ena plast uleže drugače kot druga in je spet ovira. Mi je pa čudno, da ne uredijo zaloške... je res katastrofa. Čeprav tudi tržaška, ko prideš iz AC, taprvi km ni ravno prijetna, ampak to zdej rihtajo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.711
113
Raje naštejmo ceste, katere so zgledno urejene za podvozje.... bo tema krajša.
Kilometer ceste stane kot, da bi živeli v vzporednem vesolju...
V avstriji je lepo - regionalke v nulo. Zadnjič se skoz eno vas peljal, itak 70 skoz...pa je dol bil pofrezan asfalt, vmes malo poflikan, pa je bilo tako ravno vse skup, da ne najdeš take ceste v SLO. noro. Tak kot si napisal: multiverse
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.732
5.888
113
eh, tukaj se vse konča pri denarju.

Za en odsek je za vzdrževanje namenjeno XXXX evrov. Če je manjša luknja jo zafilajo z hladnim asfaltom, do taprvega kamiona, ko spet ves asfalt ven vrže. Veš da je 2x delavec in kombi ali znak za neutrjene bankine najcenjša varianta. pa tud če gre 50x tja.

Prenova ceste pa stane XXXXXXX evrov. In se ne izvajajo kar tako. Tukaj je vrstni red. In dokler ne pride na vrsto ta odsek, jo pač tako flikajo. Vejretno so izračunali, da je ceneje 5 let flikat in počakat, da pride na vrsto za prenovo in potem vse skupaj na novo narest, kot pa flikat z asfaltom te m2.

Sicer imaš tudi ravno na zaloški take flike. To je itak bz, ker prej ali slej se ena plast uleže drugače kot druga in je spet ovira. Mi je pa čudno, da ne uredijo zaloške... je res katastrofa. Čeprav tudi tržaška, ko prideš iz AC, taprvi km ni ravno prijetna, ampak to zdej rihtajo.
Edino kar si napisal in verjetno drži je, da so izračunali komu se kaj splača.

Čudno da v drugih državah računica kaže drugačno sliko, s tem pa tudi urejenost cest.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Edino kar si napisal in verjetno drži je, da so izračunali komu se kaj splača.

Čudno da v drugih državah računica kaže drugačno sliko, s tem pa tudi urejenost cest.
Lastnik in vzdrževalec ceste pač nimata stroškov s popravilom avtov zaradi nevzdrževanih cest... To skrb mirno preložijo na lastnike avtomobilov... Še kak dodaten znak prilimajo, ki pomaga v polnjenju blagajne...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.732
5.888
113
V avstriji je lepo - regionalke v nulo. Zadnjič se skoz eno vas peljal, itak 70 skoz...pa je dol bil pofrezan asfalt, vmes malo poflikan, pa je bilo tako ravno vse skup, da ne najdeš take ceste v SLO. noro. Tak kot si napisal: multiverse
Tako je, ko grem v Avstrijo si mislim, kako dober, tih, udoben avto imam. Nič ne škripa, nič ne ropoče, kot bi imel zračno blaženje... vse dokler se na Šentilju ne vrnem v Slovenijo....
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Mirc4u2c in tony