vzig na kable

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
redface-1.gif
ali lahko iz kombija (2.0 diesel) potegnem kable na akumulator avtomobila, bencinarja (1.0l masina) na kable njegovega izpraznjenega akumulatorja in ga poizkusim vzgati ali gre lahko kaj narobe? avto 1.0 bencinar ima spraznjen akumulator, oba sta nova avtomobila in ne vem. ob vseh navodilih za uporabo ne smes vzgati na porivanje itd.. tako da za vsak slucaj sprasujem.

vcasih so bili avtomobili enostavneje narejeni, danes pa katalizatorji, filtri delcev v izpuhu itd... da ne bom kaj unicil..
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Smo tud s šleperjem vžigal avto pa ni blo nč narobe, je pa res bla starejša gara brez elektronike. Zakaj pa kr nov aku ne kupiš?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne bo problemov. Če je akumulator na avtu popolnoma izpraznjen, samo to najverjetneje ne bo pomagalo. Poveži obe bateriji s kabli in pusti vžgan kombi za kakšnih 10min, da malo napolni baterijo od avta, potem pa vžgi.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne bo problemov. Če je akumulator na avtu popolnoma izpraznjen, samo to najverjetneje ne bo pomagalo. Poveži obe bateriji s kabli in pusti vžgan kombi za kakšnih 10min, da malo napolni baterijo od avta, potem pa vžgi.
hysterical-1.gif
 

Garfield

Pripravnik
19. avg 2007
223
0
16
Pa še to;
Ko povezuješ avtomobile oz. akumulatorje s kabli je pomembno kako jih prikljapljaš. Najprej povežeš pozitivna pola (+) in nato še negativna (-). Ko avto zalavfa, se pa odklopiš ravno obratno. Najprej (-) nato (+)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
hvala za odgovore. saj vem kako zvezati, sem pocel ze dostikrat, samo jaz sem pri avtomobilih ostal se v casu fergazerjev...
redface-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.117
10.968
113
kod Džej-Zija
Edino, kjer boš lahko imel težave, je, če bo akumulator od corse oblečen v kakšno plastiko in s kabli sploh zraven ne boš mogel priti. Ta problem sem imel ravno v petek s Peugeotom 307 karavan.
jezen.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Jaz bi naredil tako. kombi naj laufa --> povežeš --> vžgeš pacienta --> odklop, aku se bo pa že potem nafilal. Razen če je fuč alternator, potem bo crkoval nazaj. Tam pa ni rešitve.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
potem ko vzges imej prizgane luci na avtu kjer je prazen aku da ne crkne altenator.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jaz sem povedal postopek za primer zelo izpraznjene baterije, ki 100% dela in ga večkrat prakticiram pri delu. Stranke ponavadi samo povežejo s kabli in probajo vžgat, a baterija nima dovolj moči. Potem se pa vsi čudijo temu enostavnemu "triku" s hitrim polnjenjem baterije. Največkrat pa je problem v kablih samih, saj raja kupuje super-duper lepe kable na Petrol/OMW servisih, ki imajo v resnici 5cm izolacije in žico s presekom 0,5mm2.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Edino, kjer boš lahko imel težave, je, če bo akumulator od corse oblečen v kakšno plastiko in s kabli sploh zraven ne boš mogel priti.

Še večji problem je če ne najdeš akumulatorja.

Sem že doživel da se je baba čudila kako to, da BMW nima akumulatorja.

Ko sem ji ga pokazal v prtljažniku si je oddahnila.
evil.gif
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Tule bi prosil za podnapise, ker jaz si razlagam tvoj odgovor samo tako, da si se s kladvom po glavi. In to močno!

Sploh ne razumeš.
Ni vedno kriv akumulator. Lahko je štarter.
"Če hočeš, da se bo štarter zavrtel, udari po njem s kladivom"
evil.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Tule bi prosil za podnapise, ker jaz si razlagam tvoj odgovor samo tako, da si se s kladvom po glavi. In to močno!
Če daš kleme iz vžganega avta na avto z popolnoma spraznejenim akumolatrojem , ne rabiš nobenega 10 minutnega "ogrevanja".
hysterical-1.gif

Avto vžge v prvem šusu, če imaš kolikor tolikor dober akumolator, ti niti ni treba avta imeti prižganega. Sem traktor na tak način že 100x prižgal, da sem kar potegnil kleme iz avta, ki stoji zraven njega v garaži in ne da bi avto sploh prižgal ali še bolj butasto celih 10 minut čakal, da se malo napolni aku traktorja.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Tole izhaja še iz časov ko je bil forum na avtonetu:

Citat:
VŽIG MOTORJA S PREMOSTITVENIMI KABLI
--------------------------------------------------------------------------------




Postopek priprave in vžiga:

-ugasnite motor vozila s polnitveno baterijo (akumulator vozila, ki ga bomo uporabili za pomoč vžiga motorja z izpraznjeno baterijo),

-izklopite vso električno opremo in stikala za vžig motorja vozila z izpraznjeno baterijo,

-povežite pozitivna pola (+) obeh baterij z enim od premostitvenih kablov (uporabite rdeč kabel ). Premostitvenih kablov ne nameščajte, če je motor s polnitveno baterijo v delovanju,

-nato priključite en konec drugega premostitvenega kabla (črnega) na negativni pol (-) polnitvene baterije. Drug konec črnega kabla priključite na kovinski del motorja vozila, ki ga polnite. V primeru, da ne uspete priključiti črnega kabla na motor, le tega priključite na negativni pol (-) baterije, vendar le v izjemnih primerih.


PRI NAMESTITVI UPOŠTEVAJTE NASLEDNJE:

-pazite, da se premostitveni kabli ne dotikajo vrtečih se delov na motorju,

-zaženite motor vozila s polnitveno baterijo in ga pustite teči pri povišanih vrtljajih,

-skušajte zagnati motor z izpraznjeno baterijo. Če ne uspete zagnati motorja po 15 sekundah, je potrebno počakati vsaj minuto pred ponovnim poskusom zagona motorja,

-po uspešnem zagonu motorja z izpraznjeno baterijo pustite teči oba motorja v prostem teku 2 do 3 minute, nato pa odstranite premostitvene kable v obratnem vrstnem redu kot ste jih namestili,

-preden snamete kable z vozila z izpraznjeno baterijo, vključite ventilator v kabini vozila ali gretje zadnjega stekla. S tem zmanjšamo napetostni skok, ki se pojavi, kadar kable odstranimo.

-ne prižigajte luči,

-takoj, ko imate možnost, je potrebno akumulator dopolniti s polnilnikom. Altenator ne napolni baterije, če je bila ta zelo izpraznjena, še posebej pozimi, kadar imamo vključenih veliko porabnikov in vozimo na krajše razdalje.


ZAGON MOTORJA S PREMOSTITVENIMI KABLI NAJ BO KOT IZHOD V SILI. PRI TEM PAZITE NA PRAVILEN POSTOPEK NAMESTITVE KABLOV IN ZAGONA MOTORJA, DA NE BI PRIŠLO DO PREVELIKEGA NAPETOSTNEGA SUNKA. POSLEDICA SUNKA JE LAHKO TUDI OKVARA ELEKTRONSKE KRMILNE ENOTE ALI PA OKVARO ALTENATORJA OZIROMA KATEREGA OD ELEKTRIČNIH PORABNIKOV.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Garfield pravi:
Pa še to;
Ko povezuješ avtomobile oz. akumulatorje s kabli je pomembno kako jih prikljapljaš. Najprej povežeš pozitivna pola (+) in nato še negativna (-). Ko avto zalavfa, se pa odklopiš ravno obratno. Najprej (-) nato (+)
Pozabil si omeniti bistvo tega nasveta: negativni pol priklopiš na kovinski del avta in NE na akumulator. (kot piše tudi v prejšnjem "starem" sporočilu)

To je zato, da iskre pri stiku ne prižgejo plinov iz akku-ja.