Ti rabiš torej tole:
Drugače, če ti akumulator rikne, ti nič več ne pomaga. Sam sem vžgal na kable in se potem peljal še 150km, ker sem imel neodložljive obveznosti. K sreči sem bil toliko pameten, da sem šel vmes po nov aku in imel orodje s sabo, sem rekel, da bom potem zvečer doma zamenjal, ko bom vse obveznosti uredil.
No, po 150km in petih štartih je aku obupal in me spet pustil na parkirišču 150km od doma. K sreči sem zadevo v 10ih minutah rešil z menjavo akuja in šibal naprej. To je bilo par let nazaj.
Od takrat naprej aku prej zamenjam. Sem ga ravno moral na mojem, pač požreš tisti strošek, ki ni več tako mali (AGM). Je pa seveda vprašanje za kaj avto rabiš. Če ni panike, če te pusti, potem je ok, jaz ga večinoma za posel in mi to, da me pusti in zabijem 1 uro z urejanjem asistence, itd. precej več pomeni, kot pa tisti strošek novega akuja.