VW - vgrajena vlečna kljuka

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.702
6.720
113
pri taščici
Ksz.
pred leti sem z G2 1.3, februarja peljal konja v bogensperk. Sredi klanca je začel kuhat zato sem odprl stekla in gretje nabil na ful. Nekako sem se privlekel na vrh klanca z Dolenjske smeri.
mislim da je večino klanca druga prestava peljala pa ne ravno pri 2 krpm. (Skupaj s prikolico je bilo najbrž blizu tone aLi pa več
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kaj naj napišem? Karkoli bo vzbudilo erekcijo pri nekaterih, zato bom detajle raje spustil, bistvo pa je, da sem za avtom podobnega letnika v letu kmalu po osamosvojitvi v enem popoldnevu naredil tri fure z polno prikolo peska (dobre pol kubika, kar je po oceni teže peska in prikole cca tono) iz Šentvida v Smrjene. Ni kuhalo, ni crkavalo, bolje pa res da me ni policija dobila
smile-1.gif
.

Se spomin še ene prigode, ko je model z dokaj hudim avtom bil presneto "pameten". Pri pivski debati sem ga povprašal, če se upa tiščat na polno iz Lj do Kopra - odgovor je bil strikten NE - bo zaribal. To sem jaz z svojim počel vedno; res nisem bog ve kaj prekoračil hitrosti, sem pa vseeno tiščal na polno. Ni zaribal, ni se pregrel, vedno sem prišel na cilj.

Skratka kot sem napisal če pred časom - nima veze kaj vlečeš; če je avto prav dimenzioniran mora delat in svoje konje hladit. In če je prav narejen, se tudi ob ogromnem kilerju v Rusiji ne bo ogreval pol ure, niti ne bo treba kartona tlačit pred masko. To je potrebno zgolj ob slabem vzdrževanju
smile-1.gif
.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Se ne motrem strinjati popolnoma (pa čeprav sem bil kot mulc na lastne oči priča fotru, ko je zidal bajto, in zato pred desetletji z R4 TL prevozil še in še prikolic materiala - brez težav).

Še več, "towing capacity" (pri američanih in njihovih pick-up truckih daleč najbolj pomembna številka) je zagotovo številka, ki predpostavlja tovarniško vgrajeno kljuko (z vsemi bombončki vred).

Je pa tako, da za težave pri vleki rabiš več izpolnjenih pogojev: do konca naložen avto, prikolico naloženo čez tovarniške predpise, vroče vreme, več ur vožnje v kosu, slabo vzdrževan hladilni sistem, in za konec še klanec.

Prilagam že kar ikonični video na to temo:
https://www.youtube.com/watch?v=7q7K1bBhjkY

Še tole smo pozabili v tej debati: včasih je tovarniška kljuka pomenila tudi dodatni el. ventilator (spredaj, med odbijačem in hladilnikom), kakršnega imamo danes v avtih vsi zaradi dodatnega hladilnika klime. Z BMWjevo tovarniško kljuko pred 30imi leti nisi dobil nič večjega hladilnika, si dobil pa tak el. ventilator (med motorjem in hladilnikom je bil seveda ventilator z visko sklopko).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.702
6.720
113
pri taščici
Samojed: smrjenje se mi zdi krajši klanec kot bogenšperk. predvsem pa je "raven" in nimaš serpentin, ki ti onemogočajo tekočo vožnjo. Lahko pa da je tudi z mojim kilerjem bilo kaj narobe, čerpav je bil to edini dogodek ki je grel...
kar nekaj kamna in peska za spomenike je zvozil pa ni bilo težav z njim. sosedova Stoenka pa še več, tisto pa je bilo
"neuničljivo" (prikolica težja od avta, brez zavor, podpornega kolesa... to so bili časi.. )
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Ali pa ta češki talent:

Citat:
Ob 16.16 se je na cesti Trenta-Vršič avtobus s prikolico češke registracije zagozdil v ostrem ovinku. Gasilci PGD Bovec so prikolico avtobusa z terenskim vozilom prepeljali v Trento. Avtobus je voznik vzvratno, v spremstvu policije, prepeljal v Trento. Poškodovanih ni bilo, piše na spletni strani Uprave za zaščito in reševanje.

http://primorske.si/Novice/Kronika/Avtobus-se-je-zagozdil-v-ovinku
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
Katra je speljala vse živo. Je pa res, da kazalca (indikatorja) temperature ni imela, samo lučko, ki je zasvetila, ko je bil motor že svinjsko vroč. Pa še tiste ni zlepa noben upošteval pa je še kar šlo ....
Je pa po drugi strani kamp prikola najtežja varianta: velika teža in še velik zračni upor, tako da zna biti na kakih dolgih klancih na AC in še poleti kar zanimivo... Tako da za tiste ki pogosto vlačimo, je pojačano hlajenje kar dobrodošlo, pa optimalno dimenzioniranje gor ali dol.