ksz... Gre za rdečo lučko oz. piskač?
Če lampica še vedno sveti, olja pa je dovolj, je za nezadosten pritisk olja lahko krivo fuč stikalo oljnega tlaka, obrabljeni ojnični ležaji (ti grejo najprej k vragu) ali pa oljna črpalka. Če pa ne gre za avto s pol milijona kilometri, je najbrž vse to v redu. Uradni servis tudi mora imeti zelo enostaven manometer, ki se ga privije v luknjo, kjer je običajno prišraufano stikalo oljnega tlaka, s katerim se bo v minuta dilema o zadostnem tlaku ali ne, rešila. Če bodo glumili gljivo jim povej, da obstaja temu namenjeno specialno VAG orodje, ki ga morajo imeti.
In če bo merjenje pokazalo zadosten tlak, si najprej dobro odahni, potem ti pa za menjavo ostaneta še stikalo oljnega tlaka (ponavadi ne crkne) in sam števec z lampico (če ostalo na njem dela, dajmo reči, da je verjetno dober). Oboje se da izprobati z začasno menjavo iz drugega avta.
Običajno je pravi vzrok za prižiganje rdeče lampice za oljni tlak izgubljanje mase motorja, kar se notorično dogaja na 10 let starih VAGjih. Meni se je sicer zgodilo (sklepam da) ob menjavi sklopke, ko je bilo treba odšraufati glavno maso motorja, vendar ni bilo druge škode kot hlače za v pralni stroj
Če jih boš šraufal dol, stran z WD-40, čisti se jih s kontaktnim sprejem na lakoholni osnovi oz. samo pobrusiš jih s šmirgl papirjem...
Če gre za rumeno lampico, olja pa je po šipki dovolj, je vse skupaj absolutno ne kritično, pač naj ti zamenjajo senzor nivoja olja v karterju in čao...