V Sloveniji je edino merilo samo in izključno šparanje. Ker mi radi šparamo. Ne varčevanje, ampak šparanje. In traktor je optimalno sredstvo za šparanje. To pomeni f00kneš par k€ več za dizla (proti bencincu), plačuješ dražje servise, turbince in šobice menjavaš kot potrošni material, prenašaš vibracije in ropot, povzročaš smrad v okolici,…, ampak šparaš, ker na BC piše 5.5 l/100km. To sicer ko greš v soboto tašči na kosilo, za vikend do umaga, ali poleti do splita. Ker pri povprečnih 3km v eno smer v službo, sproti še malega v vrtec odložiš, ni 5.8 ampak ene 2 litercka več. Takrat je BC rajši preklopljen na telefon. Temu posledično sledijo neskončne šank in forum debate, koliko deci je kateri kje prišparal.
Seveda so tu izjeme, ki delajo veliko km in se jim traktor definitivno izplača. Matematika povrečnega voznika traktorja žal ne seže tako daleč, da bi potegnil črto pod vsemi stroški, seže samo do tistih 55cm med nosom in BC.