VW goljufal pri emisijah NOx v US

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Tale filmček je pa zanimiv. Če vse tole drži bi morali imeti WV dizli zelo majhno porabo AdBule-ja, tukaj je padla obtožba da ga porabljajo samo, če so v testnem ciklu. Potem takem, je nemogoče, da dizel iz VAG grupe pokaže, da je potrebno doliti AdBlue. Zdaj mi pa prosim stručkoti za VAG diselgate razložite, kako je možno da sem jaz opozorilo videl na malce več kot leto dni stari službeni Alhambri?????
Tale razlaga je malce preveč preprosta, da bi ji verjel. Poleg tega me pa moti, da je stručko presenečen ob možnosti parametriziranja delovanja motorja. Ta razlaga me ne prepriča.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Tale filmček je pa zanimiv. Če vse tole drži bi morali imeti WV dizli zelo majhno porabo AdBule-ja, tukaj je padla obtožba da ga porabljajo samo, če so v testnem ciklu. Potem takem, je nemogoče, da dizel iz VAG grupe pokaže, da je potrebno doliti AdBlue. Zdaj mi pa prosim stručkoti za VAG diselgate razložite, kako je možno da sem jaz opozorilo videl na malce več kot leto dni stari službeni Alhambri?????
Tale razlaga je malce preveč preprosta, da bi ji verjel. Poleg tega me pa moti, da je stručko presenečen ob možnosti parametriziranja delovanja motorja. Ta razlaga me ne prepriča.

Saj dozira AdBlue, tudi v filmčku to jasno pove, ampak ne deluje po programu kot bi moral, tako da je doziranja premalo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
testiranje na valjih je fail, saj avto ni obremenjen (g enak nula) in ECU "ve", da je na valjih...zakaj bi potem pri visjih hitrostih doziral Ad Blue?
bi pilo vodo, če bi testiral med vožnjo
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
In kako na valjih izmeriš moč motorja, če ne pod obremenitvijo? Sicer pa eprom lepo beleži koliko časa je v kakšnem načinu in v tistem filmčku to tudi lepo predstavijo. Torej ne gre za podatke iz dyno runa, temveč statistika iz celotne življenske dobe.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
???
je možakar meril moč?
da nisem kaj izpustil????
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Možakar je peljal NEDC testni cikel, to se jasno da dogaja pod obremenitvijo, kako pa? Potem tudi nazorno pokaže da ko je zapusti predpisano proceduro testnega cikla je takoj prešel v drug mode (glede na doziranje AdBlue).

Si si res ogledal filmček, ali me samo drkaš v glavo?

Medtem je VW za Evropo podal zelo nazoren filmček za kaj gre pri vsej stvari:


Moje mnenje je, da bo po programski nadgradnji, bolj na udaru DPF in EGR ali bo to dovolj za več okvar bomo pa še videli.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
no no no, malo pazi na forumsko retoriko
sem si ogledal celoten film
se strinjam s tvojim prvim odstavkom
vendarle, še enkrat: avto "ve", da je na valjih, program teče na drugi mapi jasno
da, se strinjam, tudi na cesti sigurno ugasne ADblue doziranje na polni obremenitvi - tako kot upam si trditi 90% vseh dizlov z ADblue tehnologijo

no, s tvojim mnenjem se pa ne strinjam, namreč, EGR je vedno zaprt na polni obremenitvi, VEDNO
lahko pa prideš do mene pa greva en krog z dizlom po izbiri, boš imel možnost ogleda v živo parametrov EGRja + vse ostale, tudi nekaj DPF parametrov
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Real world driving (tudi NEDC) je vse prej kot pod polno obremenitvijo in tu je EGR še kako v funkciji.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ja, in kako bo to vplivalo na več okvar EGRja?
elektronskemu EGRju, kakor tudi dušilni loputi (ki je v funkciji tudi med delovanjem regeneracije) je vseeno, kdaj in koliko je odprta
na okvare vpliva slaba kvaliteta izdelanega, saj pri EGR prehajajo vroči plini do tuljave/navitja oziroma pri novejših pritrditev lopute same oziroma obraba mehanska na naleganju
tresla se je gora, rodila se je miš...
lej kako dec suvereno na koncu pokrov zapre:D
https://www.facebook.com/volkswagenAT/videos/1144811748880513/?pnref=story

pa še dobr komentar spodaj:
Das der VW Golf Diesel im Realtest aber immer noch der "Sauberste" im Vergleich zur Konkurrenz ist, wird von den Medien allerdings verschwiegen!
Es ging in dieser Debatte NIEMALS um die NOx oder CO Werte sondern immer nur um das wirtschaftliche Interesse der USA, da die Amerikaner nicht damit zurechtkommen dass der VAG Konzern die amerikanischen Marken vom Markt verdrängt. Andere Marken betrügen und belügen ihre Kunden auch, nur wissen es die wenigsten!
Wenigstens baut VW noch immer die besten Autos und die saubersten Diesel Motoren.
Schade eigentlich, dass Politik und Wirtschaft entscheiden was gut ist und was nicht.

Dizli so ekološki drek, lahko delaš kar češ...
Zaradi mene naj dajo gorivo na 5eur/liter, se bomo hitro vozili na elektriko...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja, in kako bo to vplivalo na več okvar EGRja?
elektronskemu EGRju, kakor tudi dušilni loputi (ki je v funkciji tudi med delovanjem regeneracije) je vseeno, kdaj in koliko je odprta
na okvare vpliva slaba kvaliteta izdelanega, saj pri EGR prehajajo vroči plini do tuljave/navitja oziroma pri novejših pritrditev lopute same oziroma obraba mehanska na naleganju

Morda se motim ampak na zanesljivost EGR in življensko dobo DPF ima bistven vpliv tudi sajavost izpuha. NOx in PM sta pa dve nasprotji, če bodo vbrizg spemenili tako da bo manj NOx, bo verjetno več saj.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
pa še dobr komentar spodaj:
Das der VW Golf Diesel im Realtest aber immer noch der "Sauberste" im Vergleich zur Konkurrenz ist, wird von den Medien allerdings verschwiegen!
Es ging in dieser Debatte NIEMALS um die NOx oder CO Werte sondern immer nur um das wirtschaftliche Interesse der USA, da die Amerikaner nicht damit zurechtkommen dass der VAG Konzern die amerikanischen Marken vom Markt verdrängt. Andere Marken betrügen und belügen ihre Kunden auch, nur wissen es die wenigsten!
Wenigstens baut VW noch immer die besten Autos und die saubersten Diesel Motoren.
Schade eigentlich, dass Politik und Wirtschaft entscheiden was gut ist und was nicht.

Dizli so ekološki drek, lahko delaš kar češ...
Zaradi mene naj dajo gorivo na 5eur/liter, se bomo hitro vozili na elektriko...

S komentarjem zgoraj se pa ne morem strinjat, komu bomo pa prepustili okoljevarstvene zahteve, če ne politiklom in strokovnjakom za to, sigurno nam ne bodo proizvajalci avtov diktirali kaj je za nas zdravo (kot da bi zaupal proizvajalcu cigaret). Tipičen komentar VW fana, za katerega je vse drugo prej krivo kot Das Auto.

Kako goljufajo in če sploh goljufajo drugi bo jasno čez nekaj časa ko bo KBA objavil tisto svojo raziskavo 50 avtov, ki jih testirajo.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.819
5.929
113
VW proda v ZDA 0.2% svojih dizlov od vseh prodanih vozil vseh proizvajalcev na ZDA trgu letno, tako da teorije zarote o grdi ZDA s tem odpadejo.

Če se ne motim so žvižgači nekaj let nazaj prvo o VW "friziranju" obvestili Eu organe, ker ni bilo odziva so potem še ZDA organe.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Potrjujem, da software v goljufivih VW še vedno deluje pravilno. Na stezi na tehničnem je dišalo po vijolicah (zjutraj v garaži pa po NOxCOxSTFU-ju) .
hysterical-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
odlično, kot se za VAG smrdljivca spodobi
problem je, ko neha smrdet, pomeni, da nekaj ne deluje
podobno ko s starim descom, ko neha kašljat