Common rail direktni vbrizg goriva, tudi skupni vod je moderna tehnologija vbrizgavanja goriva, ki se uporablja na bencinskih in dizelskih motorjih.
V dizelskih motorjih se uporablja visokotlačni skupni vod, ki dovaja gorivo pod zelo visokim tlakom (čez 1.000 bar ali 100 MPa; 15.000 psi) v posamezne injektorje. Tretja generacija Common rail uporablja piezoelektrične injektorje za večjo natančnost pri vbrizgu. Tlaki pri teh injektorjih dosegajo tudi 3.000 bar (300 MPa; 44.000 psi).[1][2]
Common rail na dizelskem motorju Volvo tovornjak
Prvi common rail prototip je razvil Robert Huber v 1960ih. Marco Ganser je nadaljeval z razvojem tehnologije. Prvo serijsko vozilo s to tehnologijo so začeli proizvajati na Japonskem v srednjih 1990ih.[3][4]
The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS or 77 kW or 104 hp), making it the world's first common-rail diesel passenger car.