jello, še 1x in zadnjič, pa če zastopiš ali ne.
Od prvega posta dalje mi je povsem jasno, po katerem terenu se vozim. Če "želiš", se lahko tudi izrazim v %. Da, sprva sem vprašal širše, zato sem omenil več vrst koles. XC sem večkrat omenil predvsem zato, ker sem imel o njem drugačno predstavo (preveč "romantično" - lahko tudi rečem, da me je zavedlo poimenovanje) kot sam ga potlej spoznal v teh videih, v katerih so udeleženci tako XC kot gravel preizkusili na različnih terenih. Da bom jasnejši - na asfaltu, finem makadamu, zelo grobem makadamu ter za konec še na razrukani enosledni stezi (single trail). V drugem videu še dodatno na mehkih tleh (vulkanski pepel) ter trdi zmrznjeni zemlji. Akterja sta v vsaki epizodi poudarila pluse in minuse XC ter gravela. Ker sta oba fizično gotovo bolje pripravljena kot jaz, mi je njuna utrujenost po nekaterih odsekih še bolj dala vedeti, kaj je oz. ni zame.
Zdaj na koncu sem pa postavil preprosto vprašanje. V čem je RAZLIKA med gravelom ter ti. "Road Plus" kolesom. Ker sem pač naletel na to oznako. Je bližje trekingu, gravelu ali pa celo nekaj od tega pod drugo oznako?
Če poznaš odgovor, bi lahko odgovoril. Če ga ne, bi lahko bil tiho. (Zelo preprosto.) Izbral si pa tretjo pot.
In da vam "olajšam" zadevo - gorsko kolo ME NE ZANIMA več. S tem, ko sem omenil občasne korenine in nekaj kamenja, nisem imel v mislih norenja po klancih, izvajanja trikov, metanja v blato itd.. To sem tudi dovolj nazorno napisal že v štartu. Seveda, z gorcem greš lahko kamorkoli, a ko bom na cesti, nimam nikakršne želje po matranju (sploh poleti - na vročini, pa po možnosti še proti vetru) z debelimi "kramparcami", nizkim tlakom v njih ter ozkim krmilom.
Za lažjo odločitev sem tudi kontaktiral kolesarska mojstra in ju prosil za mnenje. Oba sta mi odpisala temeljito in mi olajšala izbiro.
Za zaključek - povej, koliko serviserjev oz. prodajalcev koles ti bo pustilo, da greš gravel kolo ali kakega še bolj "ekstremnega" sprobat v gozd, blato, na korenine, razrukano kamenje? Pri takem kolesu pač ni dovolj, da se v bližini zafuraš nekaj 100 metrov.
Lp.