Mimogrede - “crknil” trenažar kupljen predlani novembra pri slovenskem podjetju.
Izdan garancijski list - 1 letna garancija.
“Reklamiral” (no v bistvu odprl ticket,
ker sem najprej sumil, da je pri update firmeware kaj narobe) pri proizvajalcu (italjinska firma) - po dveh tednih sem pa tja in navodilom (počasnost moja krivda, ker sem čez teden bil v tujini in seveda nisem mogel izvajati “posegov”) - predpredzadnja komunikacija: “odpri, posnami delovanje in pošlji”, predzadnja: “pošlji kopijo računa”, zadnja: “kakor hitro se bo dalo pošljemo novo elektroniko”.
Malo slabega priokusa je, ker se mi niso opravičili z dopisom preko 5tih strani in ker niso poslali še kak šopek rož … (no - slednje mogoče še pride z elektroniko).
Je pa seveda razlika, da je v mojem primeru firma, ki pozna zakonodajo, se ne umika svoji odgovornosti, predvsem pa deluje v državi / okolju, kjer je jasno, da bi po sodni poti v vsakem primeru jaz dobil (sicer bi moral jaz dokazovati, da je napaka obstajala že prej ozr. oni, da je odletela elektronika zaradi udara).
Pri nas pa manjka predvsem ustrezna in hitra sodna praksa - a to spet taka, ki ne daje v vsakem primeru kupcu prav - ampak ščiti tako eno kot drugo stran.
Žal pri nas temu do sedaj temu ni bilo tako (kupci vse preveč izkoriščali svoje “pravice” in sodišča to podpirala), kar vodi do dražjih izdelkov za vse kupce, saj firme pač ta rizik strošek prevalijo na “vse” kupce.