Vracilo kupnine, servis več kot 50 dni

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Torej,lepo bi prosil,ce mi lahko da kdo link kjer je navedeno,da v koliko je izdelek na servisu več kot 45 dni, da ti kot stranki pripada vračilo kupnine oziroma zamenjavo izdelka.

Namreč ena stvar je na servisu ze krepko cez 60 dni , denarja pravi da ne vračajo,lahko edino izda dobropis. Kolega bi sicer vzel dobropis,ampak vem da po zakonu mora dobiti denar nazaj,tako da prosim za kaksen kontakt ali podobno.

Z tržnim inšpektorjem je ze bil kontakt, kateri je svetoval poslati se pisno dopis za vracilo kupnine, v nasprotnem primeru pa obvestiti njega in bo podjetje oglobil zaradi nespoštovanja zakona.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113

Uradni list Republike Slovenije Št. 110 / 18. 12. 2002 / Stran 13155
16. člen
Prvi odstavek 20. člena se spremeni tako, da se glasi:
“Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi
razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo
okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo
in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku
45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni
servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in
pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne
stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z
enakim novim in brezhibnim izdelkom.”
Za prvim odstavkom se dodata nov drugi in tretji odstavek,
ki se glasita:
“Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku
za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja
garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis
tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila
škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel
uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali
zamenjavo, do njune izvršitve.”
Dosedanji drugi odstavek 20. člena se črta.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Ravnaj po navodilih tržnega inšpektorja in pošlji pismo z zahtevo in s povratnico !. Tako boš imel dokaz da si ga poslal. Naredi si tudi kopijo vsega kar pošiljaš.

Lp
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:

Zadeva: Zahtevek za vračilo kupnine


Pozdravljeni
Dne xx.xx.xxxx ste na servis prejeli artikel znamke xx model xx , vendar je vse do danes , dne xx.xx.xxxx niste uspeli popraviti niti mi izdati nove enake, čeprav vas na to zavezuje Zakon o Varstvu potrošnikov 20. člen ki navaja


(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.



Po pogovoru s tržnim inšpektorjem, vam pošiljam dopis na katerega pričakujem pisni odgovor v zakonsko določenem roku ( 8 dni ).
Znesek xxx € ki sem ga plačal za zgoraj omenjen proizvod, mi nakažite na TRR odprt pri »ime banke« , številka TRR: 12345-434243234 .
V kolikor zadeva nebo rešena kot je zakonsko določeno ter v zakonskem roku, bom zadevo predal tržnemu inšpektorju,ter tudi podal uradno izjavo za določene javne medije.




Nekaj takega bo zadostovalo?
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
...mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z
enakim novim in brezhibnim izdelkom.”

Pomeni, da ti ne dolžan vrniti kupnine.

...ima potrošnik pravico do povračila
škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel
uporabljati,...

Denar dobiš kvečjemu, če lahko dokažeš, da si utrpel poslovno škodo...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Če pa nima drugega takega izdelka !

Torej je bolj smiselno uveljavljati stvarno napako?
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Ok....če nima drugega potem ti bo moral kar veselo nakazati...svetujem ti, da dodaš:

-
Po pogovoru s tržnim inšpektorjem, vam pošiljam dopis na katerega pričakujem pisni odgovor v zakonsko določenem roku ( 8 dni ). Glede na zgoraj napisani člen zahtevam enak nov in brezhiben izdelek. V primeru, da mi tega ne morete zagotoviti pa zahtevam, da mi xxx €, ki sem jih plačal za zgoraj omenjen proizvod nakažete na TRR odprt pri »ime banke« , številka TRR: 12345-434243234
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik BureKm pravi:

Ok....če nima drugega potem ti bo moral kar veselo nakazati...svetujem ti, da dodaš:



-

Po pogovoru s tržnim inšpektorjem, vam pošiljam dopis na katerega pričakujem pisni odgovor v zakonsko določenem roku ( 8 dni ). Glede na zgoraj napisani člen zahtevam enak nov in brezhiben izdelek. V primeru, da mi tega ne morete zagotoviti pa zahtevam, da mi xxx €, ki sem jih plačal za zgoraj omenjen proizvod nakažete na TRR odprt pri »ime banke« , številka TRR: 12345-434243234








Citat:




Zadeva: Zahtevek za vračilo kupnine





Pozdravljeni

Dne xx.xx.xxxx ste na servis prejeli izdelek izdelek znamke xx model xx , vendar je vse do danes , dne xx.xx.xxxx niste uspeli popraviti niti mi izdati nove enake, čeprav vas na to zavezuje obligacijski zakonik , ZVPot , 37.c člen in 38. člen:



» PRAVICE POTROŠNIKA



Potrošnik, ki je pravilno in pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:



• odpravi napako na blagu ali

• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

• vrne plačani znesek.



Potrošnik lahko izbere katerokoli navedeno sankcijo in mu je prodajalec ne sme in ne more vsiliti. Če prodajalec na eno ne reagira, lahko potrošnik uporabi drugo sankcijo. Namesto razveze pogodbe (vrnitev plačanega zneska) lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali zahteve izpolnitev pogodbe (blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom) lahko zahteva znižanje kupnine (vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako). V zadnjem primeru se ugotovi, koliko % je blago z napako manj vredno od blaga brez napake, nato se za ta % kupnina zmanjša.



V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz odgovornosti za stvarne napake.



Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec potrošniku tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.«







-

Po pogovoru s tržnim inšpektorjem, vam pošiljam dopis na katerega pričakujem pisni odgovor v zakonsko določenem roku ( 8 dni ). Glede na zgoraj napisani člen zahtevam enak nov in brezhiben izdelek. V primeru, da mi tega ne morete zagotoviti pa zahtevam, da mi xxx €, ki sem jih plačal za zgoraj omenjen proizvod nakažete na TRR odprt pri »ime banke« , številka TRR: 12345-434243234

V kolikor zadeva nebo rešena kot je zakonsko določeno ter v zakonskem roku, bom zadevo predal tržnemu inšpektorju,ter tudi podal uradno izjavo za določene javne medije








Tukaj sem sicer uporabil tvoj zakljucek,vendar ga bom popravil,ker nocem več enakega izdelka,namreč če se spet pokvari,lahko čakamo v nedogled...tako da evo spremenjena verzija.
 
Nazadnje urejeno:

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Citat:
V kolikor zadeva nebo rešena kot je zakonsko določeno ter v zakonskem roku, bom zadevo predal tržnemu inšpektorju.


Če smem pripomnit... jaz z mediji nebi težil, ker mi je to malo mimo (izpades neresno - kaksna "uradna" izjava?). Sicer pa odlično napisan zahtevek in ga bom kar nekam shranil, ce bom kdaj rabil.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Če se ne motim...ne moreš izbirati kaj bi rad imel, ali denar ali nov izdelek. to se odloči prodajalec oz servis.

Torej..če ti on pošlje nov izdelek ne moreš zahtevati da ti vrne denar.
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Z mediji ne grozi, ker nima smisla. To zgleda, da samo lajaš, grizeš pa ne. Take zadeve se ureja elegantno. Nobenega teženja, nobenega dretja, nobenih groženj. Vse se urejea pisno in vedno zahtevaš pisni odgovor. Takoj ko začne kej štrikat se obrneš na tržnega inšpektorja in ti svetuje. Vsi so namreč vedno pametni in hočjo to sami zrihtat in potem kej zafrkneš in maš še večjo štalo.