Sicer ne vem, kaj bereš v tem podforumu, ampak ježkovih postov zagotovo ne. Fant ima nekaj znanja in ne piše v tri dni.
Uradni servisi so ena taka kloaka vajeniškega dela, goljufanja na vseh koncih (računanje stvari, ki jih ne naredijo, ker je umazano delo, računajo več olja, kot ga gre v motor, dele računajo nad MPCjem) in jebivetrstva, da jih vsak DIYjevec, ki ima 10 let izkušenj z domačimi tremi avti prekosi vsaj v eni postavki: pol ceneje naredi vse skupaj. Gotovo tudi z več jebe kot če bi samo odprl tošl, ampak v končni fazi pa v povprečju prav nič slabše.
Primer: prejšnji teden sem iz BMW servisa domov pripeljal avto, ki je v leru ropotal po menjavi svečk. Šele čez vikend sem imel čas pogledati, kaj so ustvarili... In seveda ene od cevk pri demontaži zračnega filtra, ki je privit na vrhu pokrova ventilov, niso blindirali. Pustimo zdaj, da sem olje moral prati ven iz ključa, knofa za start motorja in šalhebla, ker pač avto prestavljajo prašiči, ki jih niso naučili, da je motorno olje kancerogeno in da zato pameten mehanik nosi rokavice.
Ježek ima slabše izkušnje s citroti tudi zato, ker se ne ukvarja samo z novimi avti (servisiranje novih avtov je najbolj enostavna reč pod soncem), in verjetno večine citrotov ni kupoval novih, pač pa so avti, pri katerih mora reševati nemogoče probleme verjetno že v povprečju stari 10 let in več in jih žlahta pripelje k njemu, ko je z avti kup stvari narobe.